Zdravím,
Chtěl bych místní osazenstvo poprosit o nějakou radu co s tím, nebudu to zbytečně rozkecávat takže k věci
V únoru fouklo kamarádovi těsnění pod hlavou a šla voda do oleje udělalo se tedy následující...
Sundala se hlava, z čerpadla se sundali akorát trubky ke vstřikum a štekr. Hlava se dala na srovnání, vyměnili se veškerý těsnění, gufera a gumičky i mezi vstřikem a tím "překladem" (když už tak pořádně) nahodila se hlava, nastavily se rozvody. Klika na značce, čerpadlo zaaretované, nahoře střihá čtvrtej, byl jsem u toho když se to dělalo a nedělali to cukráři
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Odvzdušnilo se čerpadlo přes šroubek prý k tomu určený tak, že se opatrně foukalo kompresorem do nádrže.
Přišlo na řadu to nastartovat a hle z trubky ke vstřikum jen občas kápne, pokud z ní trochu kápne a připojí se na vstřik tak to ani neškytne. Zkoušeli jsme i uměle nažhavit odpojením čidla a nic. Trápily jsme ten motor už dohromady cca 2 hodiny čistýho startování s různýma baterkama a startovacíma vozejkama a furt nic, tak nějak nikdo neví co s tim když to předtím bez problémů jezdilo i s fouklim těsněnim.
Nesetkal se s timhle někdo?
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)