Astra GSi 2.0T Majky94.
Astra GSi 2.0T Majky94.
Ahojte chalani, autičko už mám viac ako rok, ale až tento rok sa udiali veľke prestavby ktoré na prvý pohľad by asi nikto nezbadal, v prvom rade bol vymeneny komplet podvozok z posilnenym brzdovým systémom + montaž ESP ktorá bola priamo nutnosťou k pripravovanej úprave z dôvodu nárastu vykonovej časti motora.
Nový motor ma už nabehane skušobne za 3dni viac ako 300km a šlape priam kúzelne a hlavne pri nižšej spotrebe ako mal pôvodny motor, momentalne rozdiel okolo 15percent ked nie viac, niektorý borci už asi vedia o aký projekt ide davnejšie lebo môj fotrik (JRM)to riešil aj z ich pomocou, za čo im aj v mojom mene nesmierne ďakujem.
Zopár fotiek z prestavby a pod. hodim priebežne len čo ich povyťahujem z rozbiteho dotykača ked to bude možne. Motor na počudovanie nam naskočil na prvy šup ešte ked bol vonku mimo auta na palete(bude aj video ) a to iste sa opakovalo aj po jeho zastavbe ho HB karoserie.
Asi najväčší galimatiaš nam robilo nové servo TRW-2 ktoré akosi nechcelo fungovať, tak tam napokon šlo to pôvodne z roku 98, myslim že TRW-1.
Nový motor ma už nabehane skušobne za 3dni viac ako 300km a šlape priam kúzelne a hlavne pri nižšej spotrebe ako mal pôvodny motor, momentalne rozdiel okolo 15percent ked nie viac, niektorý borci už asi vedia o aký projekt ide davnejšie lebo môj fotrik (JRM)to riešil aj z ich pomocou, za čo im aj v mojom mene nesmierne ďakujem.
Zopár fotiek z prestavby a pod. hodim priebežne len čo ich povyťahujem z rozbiteho dotykača ked to bude možne. Motor na počudovanie nam naskočil na prvy šup ešte ked bol vonku mimo auta na palete(bude aj video ) a to iste sa opakovalo aj po jeho zastavbe ho HB karoserie.
Asi najväčší galimatiaš nam robilo nové servo TRW-2 ktoré akosi nechcelo fungovať, tak tam napokon šlo to pôvodne z roku 98, myslim že TRW-1.
Naposledy upravil(a) Majky94 dne 12 srp 2015, 22:04, celkem upraveno 9 x.
Astra GSi SilverSpirit Z20LET HB-5door Aktuálne 3000km po full GO motora.
- Reklama
Re: Astra GSi by Majky94
Aspon jedna inšpiračna nech viete že nekecam!
Astra GSi SilverSpirit Z20LET HB-5door Aktuálne 3000km po full GO motora.
Re: Astra GSi by Majky94
Koukám máš stejný typ motoru jako já ať slouží
Zakladatel automagazínu DriveZone.cz
www.DriveZone.cz
www.DriveZone.cz
Re: Astra GSi by Majky94
Tak gratulujem k uspesnemu projektu, nech vam to teda stale slape ako ma
J OPC
Astra Coupe Z20LET, LEH turbo, precat pipe, balancer shaft deletion kit, EDS Phase 1- ex
Astra Coupe Z20LET, LEH turbo, precat pipe, balancer shaft deletion kit, EDS Phase 1- ex
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Astra GSi by Majky94
Tak si myslim že teraz je ten najspravnejši čas podakovať tym nalepšim a najspravnejšim chalanom z toho to fora bez ktorých pomoci by sme to len horko ťažko zvladli sami, takže asi takto: brain29 ako hlavny dodavaťeľ nd. Majky11 dodavaťeľ nd. dobrých tipov a rad, hlavne pohotovy radca vždy na telefone Hardy odborna pomoc, Vojta odborne poradenstvo ohľadom el. schem. Trodon taktiež v obore elektroinštalacii nakoľko som nemohol tymto donekonečna zaťažovať len jedneho človeka. Taktiež nesmiem zabudnuť aj na veľkych servisakov a spravných chlapov konkretne Dennyho a tym pod vedenim RomanaK ktorý nám tiež nežištne radi pomohly, chlapi ešte raz velke dakujem!!! Ked som na niekoko pozabudol tak sa ospravedlnujem a sľubujem že, ich tu priebežne doplnim. Dakujem že ste nám fandili a držali prsty u toho jedinečneho a zaujimaveho projektu, ktory tu na fore asi nema obdobu, aj ked v blizkej dobe tu bude už dalšie upgrade toho to počinu, poniektorý už asi tušia o čo pôjde! Prepačte ked sme o tomto nechceli zbytočne tlachať a počuvať hlasi od niekoho že to nejde alebo neda sa a podobne. Dielo sa vydarilo a to je to najhlavnejšie o čo nam predovšetkym išlo . Foto historia je zdokumentovana tak nebude sa problem s tym podeliť, ale to už musi poriešiť Majkl sam osobne.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Astra GSi by Majky94
Pridávam pár fotiek z prestavby, keď už bol motor von, tak sme vytlmili motorovú stenu a torpedo pod stieračmi dvomi plátmy STP Gold. Výfuk silikonová farba + termopáska s čiernou impregnáciu do 800C. Samozrejme sa musela vymeniť aj hlavna hrazda nakoľko ta pôvodna nemala uchyt na ESP volantovy senzor + bolo potrebne vymeniť aj komplet vnútorny brzdový pedal a to aj z armaturou ktorý pôvodne zavadzal spominanemu esp senzoru.
Astra GSi SilverSpirit Z20LET HB-5door Aktuálne 3000km po full GO motora.
Re: Astra GSi by Majky94
no ale to je velmi malo fotiek musite sa viac posnazit
J OPC
Astra Coupe Z20LET, LEH turbo, precat pipe, balancer shaft deletion kit, EDS Phase 1- ex
Astra Coupe Z20LET, LEH turbo, precat pipe, balancer shaft deletion kit, EDS Phase 1- ex
Re: Astra GSi by Majky94
presne nahod vic fotek ...tlumeni dobry zaklad jenze to je spise na vibrace,hod na to jeste netkanou textilii (pokud se tam dostanes)
5dv Z14XE(?kW,?Nm)bílý lak+černé dopln'ky+sport sedačky komplet nastavitelné+EGRoff+odhlučnění vozu+panel navigace samo-domo+OPCpředek+dvětrání kapoty+15''ZIMNI BLIZZAK-XENONY depo+OSTŘIK
Re: Astra GSi by Majky94
Bol limit max. 3 fotky na príspevok. Aby sa nepovedal, dalšie foto zde! https://www.dropbox.com/sh/c8026rxad2vv ... JRS3bkQbRa Konečne dnes spojazdnena klimoška, od včera sme sa drbali z tesnenim medzi motorovou stenou a interierom, nakoniec sa ukazalo že bola jemne prasknuta ta hlinikova časť tušim sa to vola aj termoventil, po jeho vymene už všetko OK! Izolaciu tam ešte planujeme doplniť, momentalne mame asi auto vytlmene 30kg asfalt plate bud silver alebo gold od STP+ rôzne body nastreky ale neda sa to robiť naraz len postupne.Majkl11 píše:no ale to je velmi malo fotiek musite sa viac posnazit
Astra GSi SilverSpirit Z20LET HB-5door Aktuálne 3000km po full GO motora.
Re: Astra GSi by Majky94
klobuk dole pred pred vami
nech jazdi a odfukuje co najdlhsie
nech jazdi a odfukuje co najdlhsie
VB Z18XE EX
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau
Re: Astra GSi by Majky94
Trochu sa rozpíšem a rovno začnem tým najnaročnejším a zároven najlepším - motorom. Auto z ktoreho sme planovali použiť motor bolo sice burane zo zničenou olejovou vanou, kde sme použili nahradu z ineho motora.
Blok napokon šiel na menši-väčší repas, kde bolo nutne zabrusiť aj vrch bloku nakoľko sa na vrchnej časti bloku prejavily korozivne učinky kvalitnej chladiacej zmesi, nasledne zabrusenie bloku zjednotilo celistvosť bloku aj po vizualnej a učelovej stranke. Nasledna dekarbonizacia celeho bloku + vyčistenie všetkých olejových kanalov, prepieskovanie bloku zjednotilo štrukturu bloku, ako keby prave došiel z tovarne, nastrek dvojzložkovou farbov titanoveho odtiena dal motoru ešte väčší šmrnc ako pôvodna čierna.
Kľukovka bola v dobrom stave tak šla tam bez žiadnych oprav, ale šli tam kompletne nové ložiska od Mahle + komplet origo šruby.
Olejova vana bola komplet použita z 1.8-ky ktorej bolo potrebne navrtanie otvoru na čidlo hladiny oleja. Hlavu sme si urobili na kompletku ktorá obsahovala demontaž, dekarbonizacia, tlakova skúška, zabrusenie sediel a ventilov + vymena tesnenia, ako aj nasledne jemne prepieskovanie z nasledným strieknutim a prebrusenim, zrovnanim hlavy a to isté postihlo aj sacie potrubie a palivovu rampu.
PS: Vymenené uloženie radiacej páky, teraz už takmer bez akejkoľvek vôle!
Blok napokon šiel na menši-väčší repas, kde bolo nutne zabrusiť aj vrch bloku nakoľko sa na vrchnej časti bloku prejavily korozivne učinky kvalitnej chladiacej zmesi, nasledne zabrusenie bloku zjednotilo celistvosť bloku aj po vizualnej a učelovej stranke. Nasledna dekarbonizacia celeho bloku + vyčistenie všetkých olejových kanalov, prepieskovanie bloku zjednotilo štrukturu bloku, ako keby prave došiel z tovarne, nastrek dvojzložkovou farbov titanoveho odtiena dal motoru ešte väčší šmrnc ako pôvodna čierna.
Kľukovka bola v dobrom stave tak šla tam bez žiadnych oprav, ale šli tam kompletne nové ložiska od Mahle + komplet origo šruby.
Olejova vana bola komplet použita z 1.8-ky ktorej bolo potrebne navrtanie otvoru na čidlo hladiny oleja. Hlavu sme si urobili na kompletku ktorá obsahovala demontaž, dekarbonizacia, tlakova skúška, zabrusenie sediel a ventilov + vymena tesnenia, ako aj nasledne jemne prepieskovanie z nasledným strieknutim a prebrusenim, zrovnanim hlavy a to isté postihlo aj sacie potrubie a palivovu rampu.
PS: Vymenené uloženie radiacej páky, teraz už takmer bez akejkoľvek vôle!
Astra GSi SilverSpirit Z20LET HB-5door Aktuálne 3000km po full GO motora.
Re: Astra GSi by Majky94
Pozdravujem všetkých, tak nie len Hardy má smolu na špičkového mechanika(nie je to JRM ), ale vyzerá to, že aj mi máme pech na jednu vec, ktorú sme si nechali urobiť v jednej firme!
Jerry už vyskakuje asi 1m od radosti, ked zistil čo ho opäť čaka a neminie a hlavne ked zistil že vôľako rychle po GO hlavy začali pretekať výfukové ventily. Na treťom valci extrémne Až tak že sme mali podozrenie na turbo.
Dnes ked sa vymontovalo turbo, samozrejme hlava musi isť dole, lebo okrem tretieho valca z extremným presakom, sú postihnute v menšom rozsahu aj prvý a druhy valec. Posledny štvrty je tip top, svedčí o tom aj tehličkovo vypalena sviečka!
Čo sa v tomto pripade podľa vás mohlo prihodiť? Buď zlé odvedená práca alebo nekvalitná várka tesnenia na ventile od Elring-u? Btw. 1000km pohoda a potom si trochu začalo pytať olej, ale mysleli sme si, že turbo sa ozyva, teraz po 3tkm sme menili olej a spotreba bola cca 0,7l na 70km trochu veľa na ventile. Turbo je fungel nové, bez vôle, tak to nemohlo toľko zožrať!
Jerry už vyskakuje asi 1m od radosti, ked zistil čo ho opäť čaka a neminie a hlavne ked zistil že vôľako rychle po GO hlavy začali pretekať výfukové ventily. Na treťom valci extrémne Až tak že sme mali podozrenie na turbo.
Dnes ked sa vymontovalo turbo, samozrejme hlava musi isť dole, lebo okrem tretieho valca z extremným presakom, sú postihnute v menšom rozsahu aj prvý a druhy valec. Posledny štvrty je tip top, svedčí o tom aj tehličkovo vypalena sviečka!
Čo sa v tomto pripade podľa vás mohlo prihodiť? Buď zlé odvedená práca alebo nekvalitná várka tesnenia na ventile od Elring-u? Btw. 1000km pohoda a potom si trochu začalo pytať olej, ale mysleli sme si, že turbo sa ozyva, teraz po 3tkm sme menili olej a spotreba bola cca 0,7l na 70km trochu veľa na ventile. Turbo je fungel nové, bez vôle, tak to nemohlo toľko zožrať!
Astra GSi SilverSpirit Z20LET HB-5door Aktuálne 3000km po full GO motora.
Re: Astra GSi by Majky94
Dneska zhodená hlava, pofotené, záver si urobte sami.... totál km po GO 2800km
Astra GSi SilverSpirit Z20LET HB-5door Aktuálne 3000km po full GO motora.
Re: Astra GSi by Majky94
Ty vole...vidim ze aj inde sa zadarilo ...ja dnes uz mozno nastartujem
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET
In memoriam Paul Walker - R.I.P
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Kód: Vybrat vše
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292