Vdaka.
Cez vikend som vycistil skrtiacu klapku a egr ventil. Egr sa mi moc nepodarilo vycistit, nedalo sa to rozobrat, tak som vyistil len tie dve diery kde som dotiahol, bohvie ci to malo nejaky vyznam, asi ani nie. Na klapke sa mi nepodarilo odopchat tu 1mm dieru, to bolo neskutocne zanesene, par ihiel som na tom zlomil... Bez sance. Na co to tam je konkretne, neviete?
Zlepsili sa mi starty za tepleho motora. Musel som hned po nastartovani pridat trochu plyn, lebo inak klesli otacky na 500ot/min a auto bud skapalo, alebo sa otacky vratili na poovodnych 900, ale nie vzdy. Teraz to startuje ako nove, len sa mi podarilo roztrhnut to tesnenie pod klapkou, tak som ho tam provizorne nasadil a cez vikend budem strihat nove tesnenie. Zatial to ide bez problemov.
Sapova Astra G - Fotky na str. 3
- Reklama