Oprava elektronického EGR ventilu
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
Pokud se chceš zbavit EGRu, tak jediná možnost je změnit soft jednotky.
Jenže on ten EGR nafťáky i častečně ochlazuje, s tím se konstrukčně počítá, takže osobně bych to nechal, tak jak to je. On totiž největší marast v sání nezpůsobuje ani tak EGR, to jsou v podstatě jen saze, ale olej z turba. Na něj se to vše váže.
Zatím to po vyčištění mám tak ( čištěno asi před 30tkm), že to občas provětrám, vyprášit sání od pavouků , turbo olej pouští minimálně
No a nač čipovat, když mi 92kW stačí? To si raději pořídím výkonější motor
Ale to už jinde jsme, to není součást vlákna
Jenže on ten EGR nafťáky i častečně ochlazuje, s tím se konstrukčně počítá, takže osobně bych to nechal, tak jak to je. On totiž největší marast v sání nezpůsobuje ani tak EGR, to jsou v podstatě jen saze, ale olej z turba. Na něj se to vše váže.
Zatím to po vyčištění mám tak ( čištěno asi před 30tkm), že to občas provětrám, vyprášit sání od pavouků , turbo olej pouští minimálně
No a nač čipovat, když mi 92kW stačí? To si raději pořídím výkonější motor
Ale to už jinde jsme, to není součást vlákna
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- Reklama
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
Ono je skor problem ten moj nafťačik v chladnejšich mesiacoch poriadne prehrať, skor by som povedal, že ho čiastočne prihrieva aj ked to nieje poznať. Spaliny z vyfuku sa privadzaju cez krajny kanal vyfukoveho potrubia, bližšie k čelu motora. Jo a ten vykon, mam tam dať Z20LET alebo X22SE pripadne V6 z VC, ja nechcem ine auto tak ako inak to mam urobiť, radšej mať viac vykonu a občas ho vedieť využiť ako nemať žiaden. Ono 125 koyliek o ochcavky je ine ako u Zafky, v neprospech zafky je vačši odpor ako aj hmotnosť + cca 200kg čo pomer vaha vykon už nieje taky ako na prvy pohľad vyzera. EDIT: Je na odpojenie toho EGR -ka niejaky vhodny soft, kto ho ma, kde ho zoženiem?Alzafir píše:Pokud se chceš zbavit EGRu, tak jediná možnost je změnit soft jednotky.
Jenže on ten EGR nafťáky i častečně ochlazuje, s tím se konstrukčně počítá, takže osobně bych to nechal, tak jak to je. On totiž největší marast v sání nezpůsobuje ani tak EGR, to jsou v podstatě jen saze, ale olej z turba. Na něj se to vše váže.
Zatím to po vyčištění mám tak ( čištěno asi před 30tkm), že to občas provětrám, vyprášit sání od pavouků , turbo olej pouští minimálně
No a nač čipovat, když mi 92kW stačí? To si raději pořídím výkonější motor
Ale to už jinde jsme, to není součást vlákna
Naposledy upravil(a) jerry mouse dne 21 úno 2013, 08:28, celkem upraveno 1 x.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
Zdravim pani....
tak tak,,,,cistenie EGRka pomoze len na malu dobu,,kupa noveho je ista vec aj ked dosti drahe jest to.
ale potom bez svietenia klucika na pristrojovke,,,,
ozaj Alesi,,,,so Sinym ste prisli na to preco mu duni motor?
tak tak,,,,cistenie EGRka pomoze len na malu dobu,,kupa noveho je ista vec aj ked dosti drahe jest to.
ale potom bez svietenia klucika na pristrojovke,,,,
ozaj Alesi,,,,so Sinym ste prisli na to preco mu duni motor?
Zafira 2,2 DTI , OPC Line 2003,92 kW, Y22DTR
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
Ahojte som tu novy,mam na vas otazocku po nastartovani ked je studeny motor,tak mi zacne svietit kontrolka motora,takzvany ,,dzek,,po chvilke to zhasne,na diagnostike ukazalo chybu EGR ventilu,chcem sa opytat staci vycistit egrko tu elektricku cast,alebo je lepsie to zaslepit?Ale po zaslepeni bude vykazovat zavadu asi stale nie?Preco mi vykazuje zavadu len na malu chvilku?Popripade neaky navod na cistenie,sa nenajde?A cim je to najlepsie cistit?Acetonom?Jedna sa o Astra G r.v. 2000.motor 2,0 DTI 74kw. Dakujem
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
jestli svítí po studenym startu a za chvíli zhasne tak to jsou žhavicí svíčky
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
tak preco,diagnostika ukazala len egr ventil a nie zhavenie?
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
jakej kod chyby?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
V roce 2000 se nepoužívaly elektronické EGRy. Jestli jsi četl celé vlákno, což nepředpokládám, tak bys narazil na fotky elektronického EGRu. A jestli jsi je viděl, máš v autě takový EGR? Nemáš.Bracho90 píše:.... Astra G r.v. 2000.motor 2,0 DTI 74kw....
Takže doporučuju přečíst pár informací o tom, co je EGR, jak funguje za jízdy, jestli se dá zaslepit i jak se čistí.
Např tady máš vlákno, které když přečteš, vše se dozvíš. Nedej se zmást, že to začíná elektronikou, postupně je z toho EGRová všehochuť.
A zjistíš třeba, že chyba P0400 , ačkoli ti to vypíše chybu EGRu, tak to nutně nemusí být způsobeno ERGem.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Oprava elektronického EGR ventilu
tak chyba je to P0400,a druha je P1635