Jo pylovy filtr ma smysl...urcite tam neni jen tak ale ted kdyz je po obdobi pyloveho silenstvi tak neni tak potreba....muj vypadal pekne hnusne..chlupatej a cernej....mam za to ze v nem byla nejaka vlhkost ktera se prez nej dostavala do kabiny....ted je to v poho a mlzit muzu jen s vnitrni cirkulaci...TOMHAJ píše:no,u me je to naopak.Ja ho tam take nemam,ale mlzi se to dostMilhi píše:Ahoj kluci....koukam ze uz je tady hodne pismenek na toto tema....jen vam napisu jak jsem si pomohl ja......uz jsem tady psal a to co jsem zazil druhy den rano nemelo obdoby....zamlzilo se mi zpetne zrcatko i pruhledny kryt na budikach to vse po zapnuti tepleho vzduchu na cerstve oskrabane okno....dostal jsem radu vyndat pilovy filtr. Udelal jsem tak a po mlze neni ani stopy...mam ho venku a na jare koupim novy tek neni potreba...treba to nekomu pomuze v rozhodovani kterou variantu zvolit ... Hodne zdaru..Ahoj
Zamlžování oken - úprava servomotorku str. 24
- Milhi
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 črc 2006, 00:04
- Bydliště: Kutnohorský kraj
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Tady mam jeden poznatek co jsem objevil na daewooclubu, odkaz je zde - http://www.daewooclub.com/viewtopic.php?t=7771
Tak novinka, začalo se mi fest mlžit okna, ani nemuselo pršet a nepomohlo nic jiného než klima.... a tak jsem šátral a pátral a našel.
Před rokem jsem měl pylový filtr za 800, nějaký kvalitní, a vůbec žádný problém...
Teď jsem koupil (nebo teď, je to půlrok)z autodilykrc.cz a za 400. Jenže po podrobné analýze (prostě jsem ho vyndal ucpanej) jsem došel k poznatku: Buď koupit za 800 kvalitu na rok (a nebyl problém, možná by vydržel dýl) a nebo za půlku filtr na půl roku s tím, že nevím, jak ten nový bude fungovat v zimě... a investovat stejný prachy.... no a tak mě napadá koupit zase ten dražší a nechat ho, dokud nebude problém s klimou nebo mlžením...
Jen pro informaci nevím co to bylo za firmu ten původní ale zjistím...
Rozdíl byl vidět už v konstrukci filtru samotného, tak i aktivní vrstvy (ta z krče mi připadá taková tvrdá papírovina a nabalená po půlroce bordelem)
Ta původní vypadala spíš na vlákna a byla krásně profouknutelná a bordel se na ní nelepil...)
Takze taky dalsi moznost mlzeni
Tak novinka, začalo se mi fest mlžit okna, ani nemuselo pršet a nepomohlo nic jiného než klima.... a tak jsem šátral a pátral a našel.
Před rokem jsem měl pylový filtr za 800, nějaký kvalitní, a vůbec žádný problém...
Teď jsem koupil (nebo teď, je to půlrok)z autodilykrc.cz a za 400. Jenže po podrobné analýze (prostě jsem ho vyndal ucpanej) jsem došel k poznatku: Buď koupit za 800 kvalitu na rok (a nebyl problém, možná by vydržel dýl) a nebo za půlku filtr na půl roku s tím, že nevím, jak ten nový bude fungovat v zimě... a investovat stejný prachy.... no a tak mě napadá koupit zase ten dražší a nechat ho, dokud nebude problém s klimou nebo mlžením...
Jen pro informaci nevím co to bylo za firmu ten původní ale zjistím...
Rozdíl byl vidět už v konstrukci filtru samotného, tak i aktivní vrstvy (ta z krče mi připadá taková tvrdá papírovina a nabalená po půlroce bordelem)
Ta původní vypadala spíš na vlákna a byla krásně profouknutelná a bordel se na ní nelepil...)
Takze taky dalsi moznost mlzeni
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
No ja mam pokrok
Vcera sem jel do LBC, klapka otevrena, no zadni okna mlzeni klasika, stav stejny, bocni predni a celni okno bylo ofukovano, ale ne komplet, jen tam kam foukal fukar Takze sem to mel jako pruzor z tanku, blbe se pres to kouka kdyz treba clovek jede do zatacky, no zitra mrknu na filtr, daval sem ho nekdy v lete, je mi divny ze uz by byl zasr... kdyz sem neujel ani 10t km.
A taky by me zajimalo jestli klima kdyz ji zapnu zavre klapku? Mam pocit ze ted co klapku mam stale otevrenou-odpojenou, tak mi klima nejak extra nefakci
Ach jo, to sou trable, Vojto poraď
Vcera sem jel do LBC, klapka otevrena, no zadni okna mlzeni klasika, stav stejny, bocni predni a celni okno bylo ofukovano, ale ne komplet, jen tam kam foukal fukar Takze sem to mel jako pruzor z tanku, blbe se pres to kouka kdyz treba clovek jede do zatacky, no zitra mrknu na filtr, daval sem ho nekdy v lete, je mi divny ze uz by byl zasr... kdyz sem neujel ani 10t km.
A taky by me zajimalo jestli klima kdyz ji zapnu zavre klapku? Mam pocit ze ted co klapku mam stale otevrenou-odpojenou, tak mi klima nejak extra nefakci
Ach jo, to sou trable, Vojto poraď
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem klapku otevřel, nic neodpojoval, a nic naštěstí nemlží... a to i při více lidech! Musíte kouknout i pod tím zadním nárazníkem jestli je to tam částečně průchozí pro vzduch (větrací otvory v kufru) a jak říkám ani zadní okno nemám zamlžené ani boční! prostě se to musí nastavit prostě ted je to paráda...
důvody proč se může mlžit auto:
- vlhko v autě (nacucaný koberce nebo zvlhlý sedačky atd., v horšim případě od tekoucího topení)
- ucpaný pyl. filtr
- ucpaný odtok kondenzátu klimy > vlhkej pyl. filtr
- zavřená klapka vnitřní cirkulace z důvodu poruchy (odpojení napájení motůrku nestačí, klapka se samovolně zavře nebo přivře)
na zimu doporučuju natrvalo zavřít výdechy nad rádiem, po vlezení do studenýho auta foukat jenom na přední okno a potom co začne topit přepnout na přední okno a nohy (zároveň to fouká dost i na boční okna), další věc: nedejchat s otevřenou hubou
Když je vše v pořádku auto se nepotí, takže ty kydy že astra se prostě potí a basta sou výmluva těch co si to neuměj dát do kupy
- vlhko v autě (nacucaný koberce nebo zvlhlý sedačky atd., v horšim případě od tekoucího topení)
- ucpaný pyl. filtr
- ucpaný odtok kondenzátu klimy > vlhkej pyl. filtr
- zavřená klapka vnitřní cirkulace z důvodu poruchy (odpojení napájení motůrku nestačí, klapka se samovolně zavře nebo přivře)
na zimu doporučuju natrvalo zavřít výdechy nad rádiem, po vlezení do studenýho auta foukat jenom na přední okno a potom co začne topit přepnout na přední okno a nohy (zároveň to fouká dost i na boční okna), další věc: nedejchat s otevřenou hubou
Když je vše v pořádku auto se nepotí, takže ty kydy že astra se prostě potí a basta sou výmluva těch co si to neuměj dát do kupy
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
no Vojta psal že je to v zavazadlovém prostoru na stranách! jako když chceš měnit žárovky v zadních lampách tak tam by to mělo bejt! a když by jsi oddělal tapecírung tak by to mělo být vidět krásně! jak jsem říkal jsem to pročistil ten zadek a nic se mi nemlží!
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo
- Milhi
- Příspěvky: 262
- Registrován: 14 črc 2006, 00:04
- Bydliště: Kutnohorský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Ty otvory slouzi k rychlemu vypusteni vzduchu z kabiny. Napriklad aby se dali vubec zavrit vrata od kufru. Kdyby tam nebyly tak tlak ktery nastane pri zavreni nema kam uniknout a zavreni je temer nemozne. Mela by v nich byt gumava ucpavka na litacku ale to myslim ze mlzeni nijak neresi ani neovlivnuje.Charlie píše:Kde najdu ty zadní otvory pro odvod vzduchu z kabiny?? Respektive jak se k nim nejlépe dostanu? Díky
rychlyradim píše:no Vojta psal že je to v zavazadlovém prostoru na stranách! jako když chceš měnit žárovky v zadních lampách tak tam by to mělo bejt! a když by jsi oddělal tapecírung tak by to mělo být vidět krásně! jak jsem říkal jsem to pročistil ten zadek a nic se mi nemlží!
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo
no to sem teda nepsal, jde to sice přes ty mřížky co zevnitř kryjou zadní světla ale hlavní výdech z auta je pod zadním nárazníkem uprostřed a rozhodně u něj nehrozí nějaký zanesení nebo nefunkčnost! pokud tedy nemáte nějakym způsobem zadělaný krytky světel (např. tuzing) tak chybu hledejte jinde
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel