Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
tak me se ty otacky zhoupnou treba na tech 500-600 ale uz to nechcipa a neskube kdyz je zaslepenje AGR ventil. Jo a jeste jednu vec ta kontrolka mi nesviti proto jsem si napred myslel ze AGR je v pohode kdyz jsem odpojil kabel tak sviti proto si myslim ze nemusem kupovat novej AGR ventil (teda pokud ho necham zaslepenej). pak kdyz jsem to zaslepil tak je to bez cukani a chcipani. a ze se mi obcas zhoupnou otacky je mi jedno me stvalo ze to chcipalo.
P.S. klapku jsem cistil uz davno priznaky byly porad stejne (otazkou je jestli to cisteni bylo dostacujici)
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Princ William píše:tak me se ty otacky zhoupnou treba na tech 500-600 ale uz to nechcipa a neskube kdyz je zaslepenje AGR ventil. Jo a jeste jednu vec ta kontrolka mi nesviti proto jsem si napred myslel ze AGR je v pohode kdyz jsem odpojil kabel tak sviti proto si myslim ze nemusem kupovat novej AGR ventil (teda pokud ho necham zaslepenej). pak kdyz jsem to zaslepil tak je to bez cukani a chcipani. a ze se mi obcas zhoupnou otacky je mi jedno me stvalo ze to chcipalo.
P.S. klapku jsem cistil uz davno priznaky byly porad stejne (otazkou je jestli to cisteni bylo dostacujici)
Hoši, katalyzátor v háji, nechte si prověřit lambda sondy, kdo má jednu tak jednu, kdo máte dvě tak obě a myslím, že nadšeni nebudete. Bude to to ranec peněz. Holt to někdo někdy v zimě roztáhl bez baterky.
Na motoru x18xe1 pomůže řekl bych na 100% vyčistit komoru škrtící klapky.Je na speciální spray ale jde to i normálním benzínem je to jen větší dřina.Přestanou se houpat otáčky a nebude to zdechat to je ověřený.
Prohledal jsem fórum,ale nenašel jsem nějaký návod na vyčištění klapky.Nevíte kde bych něco našel.Jinak kde jsi vzal takovou jistotu,že to bude ta komora?
PetrKpy píše:
Hoši, katalyzátor v háji, nechte si prověřit lambda sondy, kdo má jednu tak jednu, kdo máte dvě tak obě a myslím, že nadšeni nebudete. Bude to to ranec peněz. Holt to někdo někdy v zimě roztáhl bez baterky.
Není to tak šílený. Univerzální kat vyjde na 2500,- ten origo vyřízneš a tenhle uni navaříš. Dokonce i průměr trubek u něj sedí.
A lambda 4drát vyjde na 2100,-. Samozřejmě neorigo. Teď jsem ji kupoval. Origo vyjde cca 4.600,-
Skindr píše:Prohledal jsem fórum,ale nenašel jsem nějaký návod na vyčištění klapky.Nevíte kde bych něco našel.Jinak kde jsi vzal takovou jistotu,že to bude ta komora?
Asi to bude tím že už to mám vyzkošený z práce. Je třeba čistit přímo klapku a tu plochu na kterou dosedá aby tam mohl prodit vzduch při volnoběhu.
Snad něco na tom bude.Pročistil jsem to (ikdyž tam skoro nic nebylo) a dnes se mi otáčky nezhouply ani jednou,za to se mi drží místo na 900 tak na 1000.Zítra uvidím víc.Jel jsem jen pár kiláku.
Zigi píše:Da sem nekdo fotku,kde najit tu klapku?
A prosim do stredy,pak uz mam dovolenou
ZIGI - sundáš kryt z motoru a na konci plastové hadice, která vede od vzduchového filtru je ta škrtící klapka. Povolíš sponku a sundáš tu hadici, která může jít dolů docela obtížně. Pak už koukáš přímo do tý klapky. Já se vrhnul na čištění tuhle sobotu a opravdu to pomohlo. Normálním benzínem a hadrem jsem vyčistil plochu klapky z obou stran a celé to hrdlo okolo. Byl tam docela slušnej povlak mastný špíny. Koukal, že i v tom sacím potrubí k motoru je docela slušná vrstva, ale to by se to už muselo celé rozebrat. Teď otáčky nelítají a drží se kolem těch 800, od té doby mi to už ani jednou nechcíplo.