Čerpadlo VP44
Re: Čerpadlo VP44
kdyby nekdo toto čerpadlo scháněl mám jedno doma
- Reklama
Re: Čerpadlo VP44
Ziadne blizsie info? To mate na oploch take jednoduche? Na audinach ich je asi zo desat druhov, lisia sa poslednym pismenkom na konci cisla a nie su medzi sebou zamenne...takze ak kupis sice presne rovnake cerpadlo, no s inym pismenkom, smola
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
dadake má VP 30 koncové číslo 003 .Je to na X17DTL ,nikam jinam.
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Čerpadlo VP44
Pani je tu niekde navod na vymenu čerpadla, určite to nebude systemom klik-klak, staré vyhodim a nové nahodim, určite to bude treba asi volaako to nastaviť. VP44 neumrelo, umrel zbytok.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
No,jasně-pomocí nastavovacích prvků pro klikovku,čerpadlo a vačku.
Re: Čerpadlo VP44
Konečne som našiel to, čo som tak dlho hľadal...pre tých, čo ich tiež trápil, trápi či ešte len bude trápiť tento problém, tu nájdu inšpiráciu http://www.audi-sport.net/vb/a6-s6-allr ... d-dyi.html
Re: Čerpadlo VP44
mame problem s focus 66kw rv2000 tddi 1,8
Neviete niekto o dobrom servise v okoli ziliny ?
Neviete niekto o dobrom servise v okoli ziliny ?
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Čerpadlo VP44
Brno-Ostrava.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 dub 2013, 23:40
Re: Čerpadlo VP44
Není to tranzistorem.Měls špatně připájenou jednu nohu. U opla to hází chybu 1630, u bmv a vag nic.Jirkavimperk píše:Tak už to klape jak má dal jsem tam ten IRLR2905 a na první škytnutí. Tak ten IFRZ44 namá asi vhodne vlastnosti a nebo časem ho nejak při výrobě zmenili. Díky všem co mi tu pomohli
oprava skoro všeho-elektrika,mechanika,čerpadla-jednotky,laky.....xauto@seznam.cz
Re: Čerpadlo VP44
Když se vypne klíček tak čerpadlo vypne uplně privod nafty nebo pouze snizi tlak??? jde o ford transit 2.4 tddi
Re: Čerpadlo VP44
Máte někdo zkušenost s repasí VP 44 odsud? AutodílyHanzel Havířov ? Jestli do toho mám jít. Díky.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 dub 2013, 23:40
Re: Čerpadlo VP44
čauky. neválí se někomu doma vadné čerpadlo na opla? Číslo 009? Stačila by mi i jednotka, ale musela by být stopro z 009-ky. Ale pouze bez zásahu. Pište volejte xauto@seznam.cz, 777207271.Dík.
oprava skoro všeho-elektrika,mechanika,čerpadla-jednotky,laky.....xauto@seznam.cz
Re: Čerpadlo VP44
Zdravim vsechny s porouchanym cerpadlem a hlavne ty co to umi opravit
Mam Zafiru, rok 2001, 2,0 dti - Y20DTH, č. motoru: 17B02630 ....... najeto 194000
Auto krasne jezdilo, startovalo teple, studene, v zime, v lete, nafta prevazne ONO a Cepro, jednou se mi to pricpalo, uz to bude skoro 4 roky, vymenil se filtr, necim roplachovali trubky a zase to krasne slapalo, filtr menim jednou rocne a nikdy neni nejak dramaticky, teda podle oka, spinavej a po vymene neni poznat rozdil. Spotreba se pohybuje od 6 do 7,3litru, zalezi jak a kde jezdim.
A ted z niceho nic to zastavilo, jak kdyby motor nemohl, pak to prehoup a konec, zadne kuckani. Zkusil jsem vymenit filtr, odvzdusnit, ale nejak se nedari. Nafta tekla jen k prvnimu valci ...........znovu jsem otevrel filtr, ten byl plny.......... pak probehlo mohutne studium zde na foru, nastalo zdeseni , ale uz pri koupi jsem vedel ze to muze nastat. Jeste jednou jsem to zkusil odvzdusnit a nic( vse podle zdejsich navodu), nouzove reseni - roztazenim se dostala nafta i na 3 valec, ale vic nic. Myslim ze odvzdusnene to je dobre, nedelam to prvne, sice spis u traktoru a podobne techniky, ale v principu je to stejne. Kamarad co se v to trosku vyzna si mysli ze je cerpadlo v haji a ja uz taky . Kdyz tam nejaka nafta prochazi , tak asi odpada varianta s vadnym tranzistorem, nebo se pletu? Nejspis se tam zadrel nejaky pistek? Jsem zvedavy na vase nazory a rady.
Predpoklad je ze je cerpadlo death, no a ted bych potreboval nejakeho hodneho a sikovneho kouzelnika, ktery to za par kacek uvede do chodu Jsem z Tabora a v mem okoli je to takove, no nebudu nikoho pomlouvat ............ to si muzu cerpadlo nekde objednat a sam si ho vymenim. Spis bych chtel najit nekoho kdo se o to opravdu zajima a zna tuto problematiku na 100%. Nekdo kdo by koukl, sahnu a rekl ze to je opraavdu na repas, nebo poradil co jeste zkusit, nic nechci samozdrejme zadarmo . Vsichni co tu o tom neco pisi jsou pomerne z daleka, ale pokud nic nezbyde, budu muset cerpadlo vyndat a poslat, nebo hodit auto na karu a udelat si vylet.
Poradte prosim
Mam Zafiru, rok 2001, 2,0 dti - Y20DTH, č. motoru: 17B02630 ....... najeto 194000
Auto krasne jezdilo, startovalo teple, studene, v zime, v lete, nafta prevazne ONO a Cepro, jednou se mi to pricpalo, uz to bude skoro 4 roky, vymenil se filtr, necim roplachovali trubky a zase to krasne slapalo, filtr menim jednou rocne a nikdy neni nejak dramaticky, teda podle oka, spinavej a po vymene neni poznat rozdil. Spotreba se pohybuje od 6 do 7,3litru, zalezi jak a kde jezdim.
A ted z niceho nic to zastavilo, jak kdyby motor nemohl, pak to prehoup a konec, zadne kuckani. Zkusil jsem vymenit filtr, odvzdusnit, ale nejak se nedari. Nafta tekla jen k prvnimu valci ...........znovu jsem otevrel filtr, ten byl plny.......... pak probehlo mohutne studium zde na foru, nastalo zdeseni , ale uz pri koupi jsem vedel ze to muze nastat. Jeste jednou jsem to zkusil odvzdusnit a nic( vse podle zdejsich navodu), nouzove reseni - roztazenim se dostala nafta i na 3 valec, ale vic nic. Myslim ze odvzdusnene to je dobre, nedelam to prvne, sice spis u traktoru a podobne techniky, ale v principu je to stejne. Kamarad co se v to trosku vyzna si mysli ze je cerpadlo v haji a ja uz taky . Kdyz tam nejaka nafta prochazi , tak asi odpada varianta s vadnym tranzistorem, nebo se pletu? Nejspis se tam zadrel nejaky pistek? Jsem zvedavy na vase nazory a rady.
Predpoklad je ze je cerpadlo death, no a ted bych potreboval nejakeho hodneho a sikovneho kouzelnika, ktery to za par kacek uvede do chodu Jsem z Tabora a v mem okoli je to takove, no nebudu nikoho pomlouvat ............ to si muzu cerpadlo nekde objednat a sam si ho vymenim. Spis bych chtel najit nekoho kdo se o to opravdu zajima a zna tuto problematiku na 100%. Nekdo kdo by koukl, sahnu a rekl ze to je opraavdu na repas, nebo poradil co jeste zkusit, nic nechci samozdrejme zadarmo . Vsichni co tu o tom neco pisi jsou pomerne z daleka, ale pokud nic nezbyde, budu muset cerpadlo vyndat a poslat, nebo hodit auto na karu a udelat si vylet.
Poradte prosim
Opel Zafira - Selection 2,0Dti 74Kw Y20DTH
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Čerpadlo VP44
Predpokladam že si odpojil vysokotlake trubky od vstrekov a tam si zistil že ti ide iba prvy a treti valec, u piestikoveho by som bral že mohol odijst piestik ale u rotačneho bud to ide alebo nie. čerpadlo ked sa odporuča po mechanickej stranke tak to prebieha pozvolna a nie tak drasticky.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957