špatné čerpadlo?
špatné čerpadlo?
Zdravím. Minulý týden sem měnil baterku, abych měl klid na zimu. Od tě doby mi to začalo za studena špatně startovat ( možná to vůbec nesouvisí). Auto sem dal na diagnostiku. Bylo tam dost chyb:
U2103 - komunikace sběrnice CAN
P1811 - Signál točivého momentu motoru
P0340 - Obvod snímače polohy vačky - rozsah provozních teplot
P0380 - Řídící obvod žhavících svíček ( svíčky jsou skoro nové)
..všechny chyby prej sporadické..
v servisu jim to vždycky prej nastartovalo. Jen mi řikal, že v naftovým filtru jsou kovové šponky.. které jsou vždycky známkou že odchází čerpadlo.. nechce se mi dávat 20t protože si tohle někdo myslí. Jaký na to máte názor? Tento týden je o 10°C víc než minulý, tak čekám až se zase projeví zima co to bude dělat..
(Y20DTH ... najeto 165 000km) opel astra, 2.0 dti (2003)
U2103 - komunikace sběrnice CAN
P1811 - Signál točivého momentu motoru
P0340 - Obvod snímače polohy vačky - rozsah provozních teplot
P0380 - Řídící obvod žhavících svíček ( svíčky jsou skoro nové)
..všechny chyby prej sporadické..
v servisu jim to vždycky prej nastartovalo. Jen mi řikal, že v naftovým filtru jsou kovové šponky.. které jsou vždycky známkou že odchází čerpadlo.. nechce se mi dávat 20t protože si tohle někdo myslí. Jaký na to máte názor? Tento týden je o 10°C víc než minulý, tak čekám až se zase projeví zima co to bude dělat..
(Y20DTH ... najeto 165 000km) opel astra, 2.0 dti (2003)
opel astra, 2.0 dti/74kw (2003)
- Reklama
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: špatné čerpadlo?
Ako máš dlho to auto, pripadne koľko km si najazdil ty?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: špatné čerpadlo?
Ked sú tam skutočné piliny ako tvrdia servismani tak to zvačšia je bud dlhodobo mizernou naftou alebo ešte častejšie dlhodobe jazdenie z maly objemom paliva v nadrži, čerpadlo sa mierne prevzdušnuje a tym padom zvyšene sa opotrebuje. Ked sa ti kontrolka rozsvieti tak treba urychlene natankovať, nemusi to byť hned bleskovo ale toto čerpadlo nema rad ked sa doslova jazdi na vypary. Skúsil by som ešte pridavať kvalitne aditivum napr. Vif s ktorým maju ludia na fore tie najlepšie skúsenosti, možno že to trochu pomôže predlžiť životnosť už chytnuteho čerpadla ak teda je! Samozrejme že aj dbať o to aby bolo dostatok paliva v nadrži teda iba v pripade že si to predtým dosť často praktizoval!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: špatné čerpadlo?
tankuju na shellce.. což nevím, jestli je záruka kvality.. ale prostě mám lepší pocit.. VIF dávám taky.. Na výpary nejezdím.. jak mi začne svítit, tak tankuju.. jen jedno se mi snad stalo, že by mi blikalo.. což je fakt krizové..
opel astra, 2.0 dti/74kw (2003)
Re: špatné čerpadlo?
Hodne jsem se o tohle zajimal a cetl ruzne testy atd a shell je proste spatnej. Nebrat. Nejlepsi hodnoceni mela benzina a jeji verva diesel. Mluvim ted o cr. A jako aditiva vyhral VIF. Projdi si net,je o tom hodne temat.
Astra G 2.0 DTi caravan
Re: špatné čerpadlo?
Neřesim kvaliti nafty, ale proc mi to nastartuje...
opel astra, 2.0 dti/74kw (2003)
Re: špatné čerpadlo?
Baterku si dal novú, ale pri štartovaní štartér točí rýchlo?
Ak nie, môže byť problém v koncovkách silovej kabeláže k štartéru, alebo má problém samotný štartér.
Taktiež môžeš vyskúšať pred štartovaním odpojiť dvojpinový konektor snímača teploty chladiacej zmesi - je na termostate a potom štartovať, či to bez problémov naskočí.
Dúfam, že padanie nafty si už vylúčil.
A tie piliny v palivovom filtri si videl? Alebo o tom len niekto kecal. Opel totiž nie je Ford.
Ak nie, môže byť problém v koncovkách silovej kabeláže k štartéru, alebo má problém samotný štartér.
Taktiež môžeš vyskúšať pred štartovaním odpojiť dvojpinový konektor snímača teploty chladiacej zmesi - je na termostate a potom štartovať, či to bez problémov naskočí.
Dúfam, že padanie nafty si už vylúčil.
A tie piliny v palivovom filtri si videl? Alebo o tom len niekto kecal. Opel totiž nie je Ford.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: špatné čerpadlo?
Startér toci normalne jako vzdy. Zkusim odpojit ten snimac. Dost tu lidi pisou o snimaci klikovky, nemuze to byt tim? Padani nafty ti nebude. Nekdy to chytne na druhe otoceni..nekdy na desaty.. a pak to naskoci hned..ne ze by to nejak kuckalo..motor hned krasne toci. Piliny sem neviděl, jen mi o nich rikal v servisu
opel astra, 2.0 dti/74kw (2003)
Re: špatné čerpadlo?
Hodil sem to do jiného servisu, tak uvidím co se zase dozvím..
opel astra, 2.0 dti/74kw (2003)