Nestraš ještě to zas... ale kdo ví no ani nevím, která s věcí souvisí se spotřebou nejvíc... nejvíc mě napadá, že mám díru v nádrži chtělo by to proštudovat... koukal jsem i na tu řídící jednotku na ethanol... což by se mi ročně celkem hooodně vyplatila... ale má to své klady i zápory no...
To LPG asi určitě no... ale tam stojí přestavba tolik jako moje auto... tak nevím no... dalo by se na tom ušetřit... ale toho LPG se trochu bojím... přece jenom furt je to plyn
Já bych radši než řešil spotřebu potřeboval (nebo asi většina tady ) překopat převodovku a mít tam delší 5ku .. to je hrůza jezdit s tím víc než kilo ..jak moc to točí už
kadett 2.0 gsi si vzal po městě do 9litrů a po dálnici cca 7 litrů. žirafa mi bere 10 město a po dálnici okolo 8 litrů. Mám těžkou nohu. Ale známej automechanik měl astru F v 1.8 a papala jako prokoplá. Tak šel do opla a zjišťoval zda nemá poruchu. Jelikož už byl zoufalej a nevěděl proč to tak je. Naferovku mu řekli že si má pořídit dvoulitr a má klid. Já jezdil z 1,4 astrou taky za víc než 1,6. Musíš když chceš výkon dupnout do pedálu a tím máš výr v nádrži, ale větší obsah ti ten výkon dá i za menší námahu a tím je spotřeba nižší. Toť můj názor. Jo a čím máš ale vyšší výkon tím to víc ždímeš a honíš to a tak se ta spotřeba taky vyhoupne nahoru. Takže to máš vlastně jedno.