Kontrolka tlaku oleja spína pri tlaku 0,5 baru. Správny tlak pri teplom oleji a voľnobehu je minimálne 1,5 baru a to je 3 krát väčší tlak. Nech skontroluje tlak pri pracovných otáčkach. Ja osobne by som to pokladal za vážnu závadu. Nedávno tu jeden takto motor na diaľnici zničil.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=35&t=26390
Kontrolka oleja u Zafira 2.0 DI
Re: Kontrolka oleja u Zafira 2.0 DI
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
- Reklama
Re: Kontrolka oleja u Zafira 2.0 DI
Já bych to taky viděl jako závadu, nepodceňoval bych to, rozhodně bych nechal změřit tlak oleje, to je jediné směrodatné vodítko, ať máš jistotu, že to fakt maže.
Měl jsem cosi podobného, u mě to byl prasklý kryt snímače tlaku oleje. Nechci ale v žádném případě toto poprvnávat, tak jak to popisuješ to bude něco jiného, řekl bych závažnějšího.
Měl jsem cosi podobného, u mě to byl prasklý kryt snímače tlaku oleje. Nechci ale v žádném případě toto poprvnávat, tak jak to popisuješ to bude něco jiného, řekl bych závažnějšího.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Kontrolka oleja u Zafira 2.0 DI
Konecne sa mi podarilo odniest auto niekomu, kto ma funkcne budiky na meranie tlaku...a vysledok? velmi zly...tlak oleja na volnobehu je 0.3-0.4 baru...vyzera to na zle olejove cerpadlo..otazka znie ci vymenit cerpadlo, alebo rovno cely motor.....inak motor nie je zaneseny, je cisty a vsetko je premazavane...kym motor lahne mam sa vyhybat dlhsiemu statiu na volnobeh...
Re: Kontrolka oleja u Zafira 2.0 DI
tak a olejove cerpadlo vymenene...ziadna zmena..tlak na volnobehu je stale nizky...
Re: Kontrolka oleja u Zafira 2.0 DI
zadřený motor na klice nebo na vačce, nevhodný olej, špatný filtr, netěsné olejové čerpadlo, zaseknutý přepouštěcí ventil
zadrený motor je jasný
špatný olej... pokud někdo před tebou dával nějaký olej a ty si začal používat jiný mohl rozpustit různý asazeniny a olej ted teče rychleji...
špatný filtr... i u značkových filtrů může dojít ke zborcení kostry filtru. Jednak je to tím vyšším tlakem, zvláště v zimním období, kdy je tlak oleje po nastartování enormní. A protože i světové značky vyrábějí v lacinějších východních zemích, kvalita někdy značně pokulhává
netěsné olejové čerpadlo... to je jasný....
zaseknutý přepouštěcí ventil taktéž
zadrený motor je jasný
špatný olej... pokud někdo před tebou dával nějaký olej a ty si začal používat jiný mohl rozpustit různý asazeniny a olej ted teče rychleji...
špatný filtr... i u značkových filtrů může dojít ke zborcení kostry filtru. Jednak je to tím vyšším tlakem, zvláště v zimním období, kdy je tlak oleje po nastartování enormní. A protože i světové značky vyrábějí v lacinějších východních zemích, kvalita někdy značně pokulhává
netěsné olejové čerpadlo... to je jasný....
zaseknutý přepouštěcí ventil taktéž
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw