Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Odpovědět
73miha73
Příspěvky: 1
Registrován: 26 čer 2010, 15:38

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od 73miha73 » 26 čer 2010, 15:49

Zdravim,kupil som si astru 1,4 16V,auto startuje super,len mam podobny problem ako ostatny.Auto ma po nastartovani vysoke otacky nad2000,casom klesnu,potom mam taky divny pocit s plynovym pedalom,ako keby bol gumeny,stlacim-nejde,povolim-vyskoci hore.Pri rozbiehani motor zatazi musim dost stlacat plyn aby sa vobec rozbehlo auto.Precital som si Vase rady,ale asinic nepomaha. Dakujem za rady.

Reklama
 

nafis
Příspěvky: 57
Registrován: 11 pro 2010, 18:29

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od nafis » 05 dub 2013, 19:49

zdravim...ja mam tiez problem...mam astru g 1.6 74kw a ked idem rychlejsie tj. nad 120 km/h tak mi zacne mikat cele auto a ked vyradim rychlost tak mi zdochne...zaradim rychost a znovu naskoci...a potom ho riadne vytocim a uz to prestane...co s tym moze byt?

dadake
Příspěvky: 425
Registrován: 23 úno 2012, 19:29
Bydliště: Letovice

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od dadake » 11 čer 2013, 06:24

me to začalo delat taky mam x17dtl 50 a po prvním startu to vzdycky kolísá jak to proslapnu je po vsem muze to bejt egr mám ho odpojenej??diky

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Jirka D. » 12 čer 2013, 10:17

A co krokový motorek, otáčky jsou vysoké na volnoběh i za jízdy?
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Uživatelský avatar
pejee
Příspěvky: 1929
Registrován: 26 zář 2012, 21:11
Bydliště: VS,ZL

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od pejee » 12 čer 2013, 10:22

mě to taky občas dělá, nastartuju, otáčky vyletí na 1500 - 2000 a po pár vteřinách klesnou na +- 800. Za jízdy je to normální
______
X14XE
Z20LET OPC II
______

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Jirka D. » 12 čer 2013, 10:51

pejee píše:mě to taky občas dělá, nastartuju, otáčky vyletí na 1500 - 2000 a po pár vteřinách klesnou na +- 800. Za jízdy je to normální
Ty to máš v normálu, to neřeš když jdou pak otáčky v normálu.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Uživatelský avatar
Huniak
Příspěvky: 93
Registrován: 04 pro 2012, 20:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Huniak » 28 črc 2013, 10:07

Môj problém, ktorý mi nedá pokoj.

Po naštartovaní mám 1500ot/min, po pridaní na 3000ot/min spadnú na normálne a v ten deň mám pokoj, ale ak sa pohnem a idem na tých 1500 tak mi padajú pomali otáčky cca 30sek. A niekedy sa to nestane a niekedy ÁNO, takže viem že to nieje normálny stav :(

Oprava: :arrow: 26,7,2013 Vymenil som krokový motorček (nový C95166 VDO) , úplne vyčistil klapku ( babral som sa sňou 2 hodiny)
:arrow: 27,7,2013 Pri štartovaní som zistil, že problém ostal
:arrow: 28,7,2013 Odpojil som baterku. ( niekde na fóre som čítal, že vraj sa musí nastaviť do polohy 0 ), a zrobil som si problém v podobe bloknutého rádia, a aj CD-meniča :D Neviem, či problém pretrváva, lebo som sa musel presunúť k garáži, a tým som minul prvé štartovanie. A stane sa to stále len 1x za deň.
A som zvedavý, čo sa stane zajtra. Ak máte nejaké nápady čo to môže byť sem snimi. Je to vec ktorá by niekomu nevadila, ale už to chcem vyriešiť.

Nesvieti žiadna kontrolka, a nebol som ani na diagnostike.

Ďakujem Lukáš
Opel astra G 3dv. rv.1999 X16XEL (edícia 100) 142 000km k 16,6,2013

Uživatelský avatar
Huniak
Příspěvky: 93
Registrován: 04 pro 2012, 20:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Huniak » 05 srp 2013, 19:06

Nikto mi nevie nijako poradiť ?
Opel astra G 3dv. rv.1999 X16XEL (edícia 100) 142 000km k 16,6,2013

Uživatelský avatar
Huniak
Příspěvky: 93
Registrován: 04 pro 2012, 20:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Huniak » 11 srp 2013, 18:17

Prebehla výmena čidla teploty kvapaliny a výmena chladiacej kvapaliny z červenej na modrozelenú. A aj palivový filter.

Zmena - auto po naštartovaní ide na 1250ot/min, a už kratší úsek trvá jeho zmormalizovanie.
Ľudia , fakt netušíte čo to môže byť ? Mňa osobne napadá už len snímač polohy klapky, alebo čidlo nasávaného vzduchu ? :/
Opel astra G 3dv. rv.1999 X16XEL (edícia 100) 142 000km k 16,6,2013

Uživatelský avatar
Huniak
Příspěvky: 93
Registrován: 04 pro 2012, 20:15
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Huniak » 01 zář 2013, 18:36

Fakt nikto netušíte, že prečo sa mi toto deje ? Viď. hore
Opel astra G 3dv. rv.1999 X16XEL (edícia 100) 142 000km k 16,6,2013

Jumbo
Příspěvky: 5
Registrován: 11 bře 2008, 22:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Jumbo » 09 říj 2014, 23:34

Zdravím pánové.
Tak i já přidám potíže mojí Astry.Mám motor 1,6 16V X16XEL a poslední dobou se mi děje taková zajimavá věc.Stává se to jen u prvního studeného startu.Nastartuju úplně normálně,bez nějakých anomálií.Volnoběh kolem 1200-1300 ot,vyjedu z domu a jedu cca 400m do mírného kopce na křižovatku,kde zpravidla musím zastavit,abych dal přednost.A jak se tak blížím k té křižovatce a podřazuji 3-2 a sešlápnu spojku a brzdu v křižovatce,motor chcípne.Spadnou na volnoběch (při vyšlápnuté spojce) otáčky a je hotovo-konec.Když se snažím znovu nastartovat,jde to obtížně,ale nakonec chytne a má takový podivný zvuk,jako by jel na tři válce.Většinou to musím držet pod plynem,tak kole 1500 ot.,aby to zas nezdechlo.Tak asi po 1-2 min. už normálně drží volnoběch a můžu pokračovat v jízdě.Pak se zahřátým motorem,už to neudělá.Dnes jsem jel úplně to samé,naprosto stejná situace.Vzal jsem si NT,abych vyčetl případnou chybu.Po chcípnutí motoru jsem ani nevypínal zapalování a rovnou připojil diagnostiku-žádná chyba!! Asi po 5 min od chcípnutí,jsem normálně nastartoval.Doma jsem,odpojil baterku,vyčistil EGR ventil (možná zbytečně-chodil v pohodě,ale co kdyby to bylo tím). Start po resetu: motor naskočil,ale měl takovy divný zvuk,chvěl se,jako by měl tendenci zase chcípnout,jako když brble diesel,ale na tři válce si myslím že nejel.Naštěstí nechcípnul,tak jsem ho nechal zahřát až do sepnutí ventilátoru a chod na volnoběch měl pořád stejny-takový blblblbl....,nevím,jak to líp popsat. Tak jsem to jel krátce projet a pak už jel na volnoběh klidně jako dřív.Prostě jak prošlápneš plyn a trochu se to ohřeje,tak už OK. Tak nevím,kde mám hledat zakopanýho psa. Klapka byla zdemontovaná a vyčištěna.Ještě mě napadá čidlo teploty motoru,dál nevím.Děkuji za reakce.
Jumbo ASTRA G 1,6 16V

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Marťasek » 18 říj 2014, 21:31

Cus Chlapi mám problém...

dneska jízda Prostějov OV a zpět.

Po nastartování (normálně chytá) cukání jako by na 3 válce přidušený motor ihned blik kontrolka motoru. Po zahřátí (asi po 3min) auto normálně jede ale řekl bych líněji než obvykle ale jede bez problémů.

Po druhém nastartování (motor teplý) kontrolka motoru zhaslá vše OK, během jízdy při zahřátém motoru se rozsvítila opět..

Přijel jsem domů a hned auto napíchl na opcom a vyčetl tyto závady:
U2106 - (0) Can-Bus no Communication with TCM - NOT present (to nechápu nemám automat!)
0170 Nesprávné složení směsi - směs příliš chudá nebo příliš bohatá
0304 Zapalování válce 4 - výpadky
0141 Poškození (přerušení...) v obvodu vyhřívání sondy 2



Chybu 0304 jsem měl již dříve a proto jsem dal před týdnem nové svíčky NGK 0170 přičítám samo těm výpadkům ale auto bylo v pátek na opravě vlnovce kdy ho vařili přímo na autě bez demontáže výfuku a zde je nová závada 0141.. pod autem jsme zatím nebyl. přední lambda je fungl nová zadní mám novou v kastlíku tak to pořeším výměnou - že by jí odpálili tím vařením vlnovce???(stejně má 170tis tak že iluze o ní si stejně nedělám)


Zapalovací Lištu mi zítra půjčí kolega. Tak že snad to bude tím. ale dělá to jen při studeném motoru po zahřátí OK.?? S toho mám strach aby to nebyly ventily nebo něco horšího.

Vrtá mi ale hlavou ta závada U2106?? Jako pokud to čtu správně je to chyba automatické převodovky což je blbost mám manuál...

Co vy na to??
PS: jinak spotřeba na 300km 90% dálnice dle PC 7,3L/100km (7osob)
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od HerryCZ » 18 říj 2014, 22:11

P0170 a nerovny volnobeh po nastartovani pripadne chcipani po nastartovani mi delala vaha vzduchu.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od Marťasek » 18 říj 2014, 22:29

HerryCZ píše:P0170 a nerovny volnobeh po nastartovani pripadne chcipani po nastartovani mi delala vaha vzduchu.
No, mě to nechcípne nelítá mi volnoběh.. otáčky to drží ale zastudena cuká chvěje se a je líný. 0170 přičítám chybě 0304 Zapalování válce 4 - výpadky... kdyby tam nebyla ta 0304 chyba uvažoval bych nad váhou ale takhle?.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Příspěvek od HerryCZ » 18 říj 2014, 23:03

Mno kdyz jsem se chtel rozjet, tak auto netahlo nebo chciplo.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Odpovědět