Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Uživatelský avatar
xNogin
Příspěvky: 32
Registrován: 09 čer 2013, 14:37
Bydliště: Karviná/Bechyně
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od xNogin » 15 čer 2013, 12:03

Tak jsem nasel na aukru novou za 1300kc
http://aukro.cz/zapalovaci-civka-opel-a ... 04288.html
1450kc
http://aukro.cz/zapalovaci-civka-opel-a ... 12279.html
Pak jsou i drahsi, tak nevim. Nejake zkusenosti se znackami? Tady jsou dve rozdilne a je jich jeste vice, tak at vim, cemu se treba radsi vyvarovat. A pokud ji nekdo novou sezene levneji, at napise klidne sem nebo SZ , dekuju :) :wink:
xNogin - Opel Astra G , coupé Bertone edition , 1.8i 16V, 85kw ( X18XE1 ) SKYPE : xnogin

Reklama
 

Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od Absinth » 15 čer 2013, 12:19

Nepočítej s tím že to bude nějaká hitparáda. Kor tyhle aukro prodejci prodávaj vysloveně sračky :)

Co se týče nový , stojí kolem 5k jsou to lidi co mohou sehnat se slevou.

třeba MirekG

ovšem ideálně zeptat se na jetou:

Bundeles: Krnov
RomanK: Brno
Lukasso: Mělník ? myslim

Ty vím že mají díly :) + Několik lidí tu rozprodává astru na ND

co se týče vrakáčů

http://iautodily.cz/
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2

Uživatelský avatar
xNogin
Příspěvky: 32
Registrován: 09 čer 2013, 14:37
Bydliště: Karviná/Bechyně
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od xNogin » 15 čer 2013, 12:45

tak jsou tam napsane znacky. Proto se taky ptam. chci novou. Nasel jsem jeste i tady ne z aukra ale shopu:
http://www.autodily-cardo.cz/elektroins ... va-245108/
xNogin - Opel Astra G , coupé Bertone edition , 1.8i 16V, 85kw ( X18XE1 ) SKYPE : xnogin

Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od Absinth » 15 čer 2013, 15:58

Valeo = prvovýroba = 8)
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2

Uživatelský avatar
xNogin
Příspěvky: 32
Registrován: 09 čer 2013, 14:37
Bydliště: Karviná/Bechyně
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od xNogin » 15 čer 2013, 21:48

takze to vypada na Valeo :D diky :)
xNogin - Opel Astra G , coupé Bertone edition , 1.8i 16V, 85kw ( X18XE1 ) SKYPE : xnogin

Absinth
Příspěvky: 1483
Registrován: 18 pro 2011, 23:43
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od Absinth » 15 čer 2013, 21:50

Věřím že mi to tu potvrdí i jiní uživatelé :) Valeo je kvalitka...Dělaj od stěračů po spojky 8)
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od Jirka D. » 17 čer 2013, 09:12

VALEO, DEPHI, VDO to to je prvovýroba
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od Jirka D. » 17 čer 2013, 09:17

xNogin píše:Tak jsem nasel na aukru novou za 1300kc
http://aukro.cz/zapalovaci-civka-opel-a ... 04288.html
1450kc
http://aukro.cz/zapalovaci-civka-opel-a ... 12279.html
Pak jsou i drahsi, tak nevim. Nejake zkusenosti se znackami? Tady jsou dve rozdilne a je jich jeste vice, tak at vim, cemu se treba radsi vyvarovat. A pokud ji nekdo novou sezene levneji, at napise klidne sem nebo SZ , dekuju :) :wink:


To to je akorát na vyhoření auta
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Uživatelský avatar
honza++
Příspěvky: 142
Registrován: 09 zář 2011, 10:26
Bydliště: Kroměřížsko

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od honza++ » 19 črc 2013, 23:40

Před pár dny při přidání plynu motor na tři válce, kontrolka emisí a TC (cukání motoru jsem pozoroval tak měsíc - horší a horší). Po znovunastartování ok, kontrolka svítila. Na diagnostice chyba zapalování 2. válce. Mám novou lištu Delphi za 2900 a nové svíčky NGK á 140 Kč a auto jenom přede. Úplně si vychutnávám pocit bezproblémového prudkého zrychlení bez cukání.... Třeba to někomu pomůže. Honza

A to před pár dny se mi rožla kontrolka dobíjení. Regulátor napětí na altíku - diody v pohodě. Když už byl venku tak rapas za 2800 Kč (ložiska a uhlíky).

A už do minimálně do vánoc stačí.... :D
Zafira Z18XE, r.v.2003, LPG - Lovato

Uživatelský avatar
xNogin
Příspěvky: 32
Registrován: 09 čer 2013, 14:37
Bydliště: Karviná/Bechyně
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od xNogin » 20 črc 2013, 10:02

No, tak ja stale nejsem tak nejak spokojeny. Auto jezdi, ale prijde mi, ze pruznost byla predtim mnohem lepsi. Taky jsem menil svicky na NGK, menil zapalovaci civku Valeo, ale auto nema takovou silu, jako melo. Samozrejme mi to uz na 3 valce nejede, to zpravila nova zapal.civka. :| tak ja uz nevim, cele me to nejak se*e :evil:
xNogin - Opel Astra G , coupé Bertone edition , 1.8i 16V, 85kw ( X18XE1 ) SKYPE : xnogin

Vectra11
Příspěvky: 286
Registrován: 21 bře 2013, 20:43
Bydliště: Ostrava

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od Vectra11 » 20 črc 2013, 12:25

Pokud to není taková blbost jako přicpaný filtr,tak změřit tlaky.

Uživatelský avatar
xNogin
Příspěvky: 32
Registrován: 09 čer 2013, 14:37
Bydliště: Karviná/Bechyně
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od xNogin » 20 črc 2013, 18:13

Vectra11 píše:Pokud to není taková blbost jako přicpaný filtr,tak změřit tlaky.
jaky filtr? vymenil jsem vzduchovy filtr, olejovy, olej, palivovy mam jeste pripraveny na vymenu, taky jsem vycistil klapku. Tak ja fakt nevim, co si mam myslet no. Jeste me napadlo zmerit tlak v pneumatikach, cimz by se vysvetlil odpor pro ty koniky pod kapotou..a jestli to bude ono, tak jsem kok*t, ze me to nenapadlo driv no. :lol: ale jak ne, tak budu porad tam, kde jsem.... :!: :twisted:
xNogin - Opel Astra G , coupé Bertone edition , 1.8i 16V, 85kw ( X18XE1 ) SKYPE : xnogin

Vectra11
Příspěvky: 286
Registrován: 21 bře 2013, 20:43
Bydliště: Ostrava

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od Vectra11 » 20 črc 2013, 19:54

Právě ten palivový!

Uživatelský avatar
xNogin
Příspěvky: 32
Registrován: 09 čer 2013, 14:37
Bydliště: Karviná/Bechyně
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od xNogin » 20 črc 2013, 22:56

Vectra11 píše:Právě ten palivový!
aha, tak tomu jsem daval prave nejmensi pravdepodobnost problemu no. Tak ja ho vymenim snad zitra, ale potrebuju nejake dva peany na zaskrceni hadicek :-)
xNogin - Opel Astra G , coupé Bertone edition , 1.8i 16V, 85kw ( X18XE1 ) SKYPE : xnogin

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce

Příspěvek od spermin » 21 črc 2013, 06:52

palivový by se podle mého náoru projevoval (zanešený) hlavně při vyšších OT.
mí začalo cukat nepravidelně a zatím pomohlo prostříknutí kontaktů vstřikovačů (EV1) kontaktolem, po roce se opakovalo a znovu ty samé kontakty, opět po roce řeším ten samý problém s nepravidelným cukáním
hlavně do cca 2000 OT, včera vyčištěno a dnes jdu projet, jsem zvědav zda to bude
ono, problem se u mě projevuje cca v 1 letých intervalech.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Odpovědět