Zamlžování oken - úprava servomotorku str. 24

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Melodi
Příspěvky: 790
Registrován: 14 bře 2006, 23:07
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melodi » 09 pro 2006, 22:30

Ja mam pro jistotu klapku zavřenou a motorek odpojený, bo dělal blosti ... :D

Reklama
 

pepca

Příspěvek od pepca » 09 pro 2006, 22:50

Melodi_boy píše:Ja mam pro jistotu klapku zavřenou a motorek odpojený, bo dělal blosti ... :D
ti teda nevím,ale bylo by potřeba jí nechat spíše otevřenou,než zavřenou. :shock:

Francekkv
Příspěvky: 37
Registrován: 03 pro 2006, 18:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francekkv » 09 pro 2006, 23:04

Teda s mlžením oken teda žádnej problem zatim diky bohu nemam ale po přečtení této velmi zajimave debaty si začnu tohodle asi víc všímat.......už se těším zitra na cestu........ :)
Opel Astra G, 3dv, 1,6 55 kW, X16SZR, r.v. 1999

Uživatelský avatar
kulda
Příspěvky: 427
Registrován: 11 kvě 2006, 00:25
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od kulda » 10 pro 2006, 02:08

Schumak píše:od te doby nemam s timto problem, okna se zamlzi jen kdyz mam ventilaci vyplou, jakj i zapnu tak behem chvilky je vse ok :)
Tak panove,
spoustu veci nechapu. Jak je to s tou vnitrni cirkulaci? kdyz je zapla-je klapka zaklapla, ne? Jinak by to nemelo smysl. Potom nechapu pana Schumaka s odmlzenim pri zapnute cirkulaci, kdyz vam ostatnim to dela opacne?
Taky nechapu, proc nekteri z vas chteji vyrusit cirkulaci kvuli blbym oknum,kdyz je perfektni pri jizde za vselijakyma smradama. A to sem tuto v jinych autech nemel a ted si ji nemuzu vynachvalit, vic nez klimu, kterou nemam, pac kdyz sem zastavil za nejakym "tovarnim kominem" - zapnul cirkulaci, vetrak na 2-3, v aute jak v raji!!
No, me se teda zadni okna mlzi i ty az v kufru, ale myslim, ze mam taky klapku OK, kdyz pri zapnuti tam lehce bouchne, jako kdyz se neco na neco priplacne? Je to tak???Pak jeste ten filtr a pak uz nevim, asi fakt vysledovat styl ofukovani nebo zapojit osadku s hadyrkama v rukach.
dik za rady ohledne vysvetleni k te klapce.
Opel Astra G, X16SZR, 1998, kombi, domontovaná supr klima, CD VDO, znovu kožený volant, šíbr...

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 10 pro 2006, 09:47

Tak já včera taky vyndal kastlík u spolujezdce a zkoušel jsem, zda klapka funguje, či nikoliv. Několikrát po sobě jsem ji otevřel a zavřel a vždy v pohodě. Při zapnutí vnitřní cirkulace klapka odjela od té mřížky a při vypnutí zas tu mřížku zakryla, je to tak správně???

Ale okna se mi mlží pořád, když jedem dva a fouká mi vzduch kamkoliv jinam než na čelní sklo, třeba i na čelni sklo a nohy, tak se začne mlžit. Ještě teda mrknu na filtr, ale ten nevím kde je, poradí někdo, kde ho hledat a jak se k němu dostat?? Děkuju
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
Happy
Příspěvky: 863
Registrován: 26 lis 2006, 12:58
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Happy » 10 pro 2006, 12:03

jestli hledáš pylový filtr, tak ten je za odkládací přihrádkou - musíš jí demontovat, myslím, že jsou dva druhy filtrů, takže objednej ten správnej. :)
Auto musí sloužit mně, né já jemu.
Astra Caravan Comfort → Mercedes Benz

Melodi
Příspěvky: 790
Registrován: 14 bře 2006, 23:07
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melodi » 10 pro 2006, 13:11

Možna jsem to špatně napsal, motorek mam odpojený zdůvodu že si dělal co chtěl tzn. zaváral a otevíral jak chtěl a nový stojí 2500 a jelikož se mi teďak do takové blbosti moc investovat nechce tak jsem ho odpojil a klapku mam tak aby to bralo vzduch z venčí....

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 10 pro 2006, 14:50

No já vim, že bude někde za příhrádkou, ale nevím ckde přesně a jak se k němu dostat.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,


Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 10 pro 2006, 15:04

Dík :-) Tak o bude sranda to vyndavat. V týdnu na to mrknu a kdyžtak ho vyměním.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 10 pro 2006, 19:01

to Kulda : Ano. když je cirkulace zapnuta, klapka se uzavře. Pro odmlžení musí být zapnuta ne cirkulace ale klimatizace.
Právě, že pokud nemáš klimu, není tak velký problém s mlžením. Pokud je klima v autě musí se používat na odmlžení. Někde jsem tu výše uváděl naskenovaný návod, jak to nastavit na odmlžení.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 10 pro 2006, 20:26

Mne sa trochu rosia len zadné okná. Na vysušenie čelného skla a predných vo dverách stačí pustiť len ofukovanie a vetrák na 2 a je to OK. Po zohriati to prepnem tak ako píše Vojto. Klimu nezapínam.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Koumi.x
Příspěvky: 8
Registrován: 17 dub 2006, 17:12

Krátkej proces..

Příspěvek od Koumi.x » 11 pro 2006, 19:24

Takže.. začali se mi brutálně mlžit okna. Začalo to pomalu a postupně: občas se mlžila, jindy zas ne.. Už i dřív to občas zazlobilo, proto jsem založil tohle téma. Ale pořád to tak nějak fungovalo, až před pár dny šlus.. hotovo.. okna byla vždy běhěm chvíle tak zamlžená, že to fakt ohrožovalo bezpečnou jízdu.Pomohlo jen otevřené okno, ale v týhle zimě.. Řekl jsem si: "Ááá klapka mi teda definitivně umřela." Při zapínání a vypínání vypínače se ještě občas cosi ozvalo, ale klapka nefungovala. Ta je totiž slyšet (zabzučení motůrku a klapnutí, když klapka dosedne). Odšrouboval jsem tedy přihrádku a skutečne: klapka byla zaseklá v poloze "vnitřní cirkulace", motůrek nereagoval na tlačítko, pouze se hřál (asi teda umřel). Odpojil jsem od něj kabel a zkusil ho "přetáhnout", jenže klapka se ani nehla. Musel jsem tedy odpojit táhlo spojující motůrek s klapkou a pak jsem překlopil klapku tak, aby pouštěla vzduch z venku. (Mám ten typ, kde je klapka ve tvaru "kolena" ) Namontoval jsem přihrádku a teď si jezdím úplně v pohodě, okna se skoro vůbec nepotí (1 až 2 lidi v autě). Vnitřní cirkulace je sice super věc, ale jen když funguje bezchybně. Protože když deaktivujete vnitřní cirkulaci, podle vypínače se to tváří jako že to pouští vzduch z venku a přitom ten blbej moturek s tou klapkou ani nepohne, takže to bere stále vzduch z kabiny, tak je to k vzteku.

Koumi.x
Příspěvky: 8
Registrován: 17 dub 2006, 17:12

achjo..

Příspěvek od Koumi.x » 11 pro 2006, 19:46

a vůbec.. Astru G mám asi 10 měsíců a už se projevilo spousta neduhů..
Mám ulomenou levou "packu" u přihrádky, takže musim mít odpojený vnitřní světýlko, který by jinak pořád svítilo.
Svítí mi kontrolka airbacku (na to nemám čas, takže s tím jezdím už několik měsíců)
Klapka vnitřní cirkulace (to jsem sfoukl naštěstí rychle)
A teď jsem si ale zas všiml klepání v motoru. Takové ostré, jakoby kovové,ale né moc hlasité. Zatím jen občas. S tim budu muset taky něco dělat.
A přitom mám Astru z 1999, podle servisní knížky 64000 najeto.. no je to trápení s těma autama :?

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: achjo..

Příspěvek od manli2 » 11 pro 2006, 19:49

Koumi.x píše: Mám ulomenou levou "packu" u přihrádky, takže musim mít odpojený vnitřní světýlko, který by jinak pořád svítilo.
já taky
Koumi.x píše: Svítí mi kontrolka airbacku (na to nemám čas, takže s tím jezdím už několik měsíců)
já taky
Koumi.x píše: Klapka vnitřní cirkulace (to jsem sfoukl naštěstí rychle)
mě taky
Koumi.x píše: A teď jsem si ale zas všiml klepání v motoru. Takové ostré, jakoby kovové,ale né moc hlasité. Zatím jen občas. S tim budu muset taky něco dělat.
já už si zvyknul...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Odpovědět