Pokud by si lil čisté E85 na neupravený motor pak se můžeme bavit o možnosti podpálení ventilů.
Tak tuto službu ti také časem udělá 100okt N98 to jede super
Někdy to pomůže, ale někdy to zničí motor je to AG na N95 ale časem se to projeví ne hned ne hned. Známej měl letecký benzín (benzín s příměsema pro vyšší číslo okt) a také to míchal a jak mu to jezdí super a pak ten motor, ten dopadl vše podpálené. No prostě se 1,6 16v a první 1,8 16v GM nepovedlo vychytat chyby.
a pak se na forech řeší kucí mám hlučný motor špatné starty atd. jezdil jsem na 100okt N98 aby to bylo čisté r.v.1999 najeto 150 tis km a ve finále má najeto 350 tis a tim je vše dokonáno.
Je to můj názor, komu se to nelíbí, at tam leje co uzná zavhodné. Do AG patří N95
jak se píše na opc renbau:
většina problémů vzniká nevhodnými adetivy nebo vysokooktanovim benzinem
Problem z palivem
Re: Problem z palivem
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
- Reklama
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem z palivem
No to už jsme někde jinde. Víš co je vlastně letecký benzín? Já ano, jelikož jsem s ním měl hodně let co dočinění a ujišťuji tě, že tohle nalít do Gčka či Zafiry = rychlá smrt. I když popravdě, naše stará škoda 105 S na to doslova "lítala" 6 let a motor byl v cajku.
Jinak nikdo tady o čistém E nemluvil psal jsem že to má dát 1ku1.
Už ale odbočujem od tématu a na mou otázku jsi mi stejně neodpověděl..
Jinak nikdo tady o čistém E nemluvil psal jsem že to má dát 1ku1.
Už ale odbočujem od tématu a na mou otázku jsi mi stejně neodpověděl..
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Problem z palivem
Okopčil jsem absinthovu větu o čistém E85 koukni se.Marťasek píše:No to už jsme někde jinde. Víš co je vlastně letecký benzín? Já ano, jelikož jsem s ním měl hodně let co dočinění a ujišťuji tě, že tohle nalít do Gčka či Zafiry = rychlá smrt. I když popravdě, naše stará škoda 105 S na to doslova "lítala" 6 let a motor byl v cajku.
Jinak nikdo tady o čistém E nemluvil psal jsem že to má dát 1ku1.
Už ale odbočujem od tématu a na mou otázku jsi mi stejně neodpověděl..
Letecký benzín ano vím, strýc má letadlo cesnu, maj to vedle Knížáka ten jim to znepříjemnůje tento koníček. Po 2 světové válce měli benzín 77 - 92 okt dle země + příměsy.
jezdil s tím ve favoritu a raketa to byla řádná
Od tématu se odbočilo to jo.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: Problem z palivem
tady je odp.Jirka D. píše:no jestli to píšu správně je to čidlo klepání, detonační při 100 okt benzínu jede motor super, ale pak je hlučnější a to už se někde řešilo jako čidlo klepání.Marťasek píše:Ještě mi odpověz, co mudrc myslel tím, že se "rozhodí čidla"? Víš strašně by mě zajímalo jak se rozhodí
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: Problem z palivem
E =
letecký je ÚPLNĚ o něčem jiném.
no taky může mít že mu při polovině, je li tam doopravdy přisává vzduch. to škubání vypadá na nedostatek paliva.
letecký je ÚPLNĚ o něčem jiném.
no taky může mít že mu při polovině, je li tam doopravdy přisává vzduch. to škubání vypadá na nedostatek paliva.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Problem z palivem
jj to jsem mu psal do SZ kontrola pal systému jestli není poškozen , ale spíš to vidím na špatné nebo korodující výstup a vstup na nádrži pod sedačkama.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0