Problem z palivem

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Problem z palivem

Příspěvek od Jirka D. » 05 čer 2013, 13:06

Pokud by si lil čisté E85 na neupravený motor pak se můžeme bavit o možnosti podpálení ventilů.
Tak tuto službu ti také časem udělá 100okt N98 to jede super :lol:


Někdy to pomůže, ale někdy to zničí motor je to AG na N95 ale časem se to projeví ne hned ne hned. Známej měl letecký benzín (benzín s příměsema pro vyšší číslo okt) a také to míchal a jak mu to jezdí super a pak ten motor, ten dopadl vše podpálené. No prostě se 1,6 16v a první 1,8 16v GM nepovedlo vychytat chyby.

a pak se na forech řeší kucí mám hlučný motor špatné starty atd. jezdil jsem na 100okt N98 aby to bylo čisté r.v.1999 najeto 150 tis km a ve finále má najeto 350 tis a tim je vše dokonáno.

Je to můj názor, komu se to nelíbí, at tam leje co uzná zavhodné. Do AG patří N95

jak se píše na opc renbau:
většina problémů vzniká nevhodnými adetivy nebo vysokooktanovim benzinem
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Reklama
 

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem z palivem

Příspěvek od Marťasek » 05 čer 2013, 13:52

No to už jsme někde jinde. Víš co je vlastně letecký benzín? Já ano, jelikož jsem s ním měl hodně let co dočinění a ujišťuji tě, že tohle nalít do Gčka či Zafiry = rychlá smrt. I když popravdě, naše stará škoda 105 S na to doslova "lítala" 6 let a motor byl v cajku.

Jinak nikdo tady o čistém E nemluvil psal jsem že to má dát 1ku1.

Už ale odbočujem od tématu a na mou otázku jsi mi stejně neodpověděl..
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Problem z palivem

Příspěvek od Jirka D. » 05 čer 2013, 14:00

Marťasek píše:No to už jsme někde jinde. Víš co je vlastně letecký benzín? Já ano, jelikož jsem s ním měl hodně let co dočinění a ujišťuji tě, že tohle nalít do Gčka či Zafiry = rychlá smrt. I když popravdě, naše stará škoda 105 S na to doslova "lítala" 6 let a motor byl v cajku.

Jinak nikdo tady o čistém E nemluvil psal jsem že to má dát 1ku1.

Už ale odbočujem od tématu a na mou otázku jsi mi stejně neodpověděl..
Okopčil jsem absinthovu větu o čistém E85 koukni se.

Letecký benzín ano vím, strýc má letadlo cesnu, maj to vedle Knížáka ten jim to znepříjemnůje tento koníček. Po 2 světové válce měli benzín 77 - 92 okt dle země + příměsy.
jezdil s tím ve favoritu a raketa to byla řádná :mrgreen:
Od tématu se odbočilo to jo.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Problem z palivem

Příspěvek od Jirka D. » 05 čer 2013, 14:04

Jirka D. píše:
Marťasek píše:Ještě mi odpověz, co mudrc myslel tím, že se "rozhodí čidla"? Víš strašně by mě zajímalo jak se rozhodí :mrgreen:
no jestli to píšu správně je to čidlo klepání, detonační při 100 okt benzínu jede motor super, ale pak je hlučnější a to už se někde řešilo jako čidlo klepání.
tady je odp.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Problem z palivem

Příspěvek od spermin » 05 čer 2013, 19:38

E = :D :D :D :D :D
letecký je ÚPLNĚ o něčem jiném.
no taky může mít že mu při polovině, je li tam doopravdy přisává vzduch. to škubání vypadá na nedostatek paliva.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Jirka D.
Příspěvky: 286
Registrován: 22 kvě 2006, 14:45
Bydliště: Slaný

Re: Problem z palivem

Příspěvek od Jirka D. » 06 čer 2013, 08:25

jj to jsem mu psal do SZ kontrola pal systému jestli není poškozen , ale spíš to vidím na špatné nebo korodující výstup a vstup na nádrži pod sedačkama.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0

Odpovědět