Problem z palivem
Problem z palivem
čaute hoši potrebujem pomoct neviem prisť na vadu
Mám opel astra g 2002, 1.6. 16V benzin
mam problem z palivom aspon si to ja myslim ako nahle mi padne ručička ukazovatela benzinu pod polovicu tak mi začina auto neskutočne trhat a hlavne v ľavotočivych zakrutach neviem čo to može byt , pri plnej nadrži mi to nerobi
za kazdu radu budem vdačný
Mám opel astra g 2002, 1.6. 16V benzin
mam problem z palivom aspon si to ja myslim ako nahle mi padne ručička ukazovatela benzinu pod polovicu tak mi začina auto neskutočne trhat a hlavne v ľavotočivych zakrutach neviem čo to može byt , pri plnej nadrži mi to nerobi
za kazdu radu budem vdačný
- Reklama
- petanek192
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 lis 2012, 10:58
Re: Problem z palivem
benzin filtr si menil ????
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.
Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED
Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED
Re: Problem z palivem
nwm teraz ktorý to je....
- petanek192
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 lis 2012, 10:58
Re: Problem z palivem
bejva pod autem u nadrze kolik mas najeto ????
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.
Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED
Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED
Re: Problem z palivem
j takze palivový filter bol menený ... a nepomohlo uz si spominam
neni to čerpadlo treba nebo neco ?
neni to čerpadlo treba nebo neco ?
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem z palivem
Já bych udělal následující popořadě:
1 Kde tankuješ? Změň pumpu
2 zkus jak budeš mít ten problém odšroubovat víčko nádrže a jet bez něj
3 Jinak co je to za filtr? Doufám že né starline Já bych ho pro formu raději vyměnil...
4 jsi si jistý že ti palivoměr v autě ukazuje správně?
5 a jako poslední bych zkusil jiné čerpadlo popřípadě to původní vydělat a podívat se na něj - možná by tam mělo být sítko nebude přicpaný? - tohle jen střílím od boku nikdy jsme to rozděnaný neměl.
1 Kde tankuješ? Změň pumpu
2 zkus jak budeš mít ten problém odšroubovat víčko nádrže a jet bez něj
3 Jinak co je to za filtr? Doufám že né starline Já bych ho pro formu raději vyměnil...
4 jsi si jistý že ti palivoměr v autě ukazuje správně?
5 a jako poslední bych zkusil jiné čerpadlo popřípadě to původní vydělat a podívat se na něj - možná by tam mělo být sítko nebude přicpaný? - tohle jen střílím od boku nikdy jsme to rozděnaný neměl.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem z palivem
možná zkusit natankovat 100oktan a dát aditiva (takový ty čističe na benzíňáky)
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: Problem z palivem
100 okt nedoporučuji ještě si rozhodíš čidla atd.
Natankuj u agipu nebo OMV plnou nádrž, plná je cca 52 litru bezpečné je tankovat ve svitící kontrolce to bys měl dotankovat cca 43 litrů.
do benzínu dej adetiva:
např. VIF ale celou flašku na nádrž
nabo dej TEC 2000 celou flašku na 5 l do kanistru a dolij to do svítící rezervy.
Kontrola:
- uhlíkový filtr
- opalivový filtr
- čerpadlo - to se chladí atd. benzínem, když se jezdí jen na rezervu a dotankuje se za 200 Kč a zase rezerva muže se poškodit.
- zvední zadní sedadla a odendej plaspový kryt- je tam nádrž a z ní vedou 2 hadičky zkontroluj stav a těsnost, rády korodují nebo se uvolnují.
Napiš tady kolik natankuješ na blikací kontrolku do plné a kolik vyjedeš zase při blikací kontrolce.
Natankuj u agipu nebo OMV plnou nádrž, plná je cca 52 litru bezpečné je tankovat ve svitící kontrolce to bys měl dotankovat cca 43 litrů.
do benzínu dej adetiva:
např. VIF ale celou flašku na nádrž
nabo dej TEC 2000 celou flašku na 5 l do kanistru a dolij to do svítící rezervy.
Kontrola:
- uhlíkový filtr
- opalivový filtr
- čerpadlo - to se chladí atd. benzínem, když se jezdí jen na rezervu a dotankuje se za 200 Kč a zase rezerva muže se poškodit.
- zvední zadní sedadla a odendej plaspový kryt- je tam nádrž a z ní vedou 2 hadičky zkontroluj stav a těsnost, rády korodují nebo se uvolnují.
Napiš tady kolik natankuješ na blikací kontrolku do plné a kolik vyjedeš zase při blikací kontrolce.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem z palivem
to ti krásně zajistí Ethanol. Vzít 20L Éčka a 20L Nka a nemusíš tam rvát tyhle sračky...
prosimtě tohle je co za poznatek?
prosimtě tohle je co za poznatek?
Jirka D. píše:100 okt nedoporučuji ještě si rozhodíš čidla atd.
když se jezdí jen na rezervu a dotankuje se za 200 Kč a zase rezerva muže se poškodit.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Problem z palivem
Marťasek píše:to ti krásně zajistí Ethanol. Vzít 20L Éčka a 20L Nka a nemusíš tam rvát tyhle sračky...
prosimtě tohle je co za poznatek?
Jirka D. píše:100 okt nedoporučuji ještě si rozhodíš čidla atd.
když se jezdí jen na rezervu a dotankuje se za 200 Kč a zase rezerva muže se poškodit.
socky co prodávaj auta tak jezdí jen na rezervu a nikdy nedaj plnou nádrž (dotankují za 200 kila do rezervy) a zase jezdí. 5 aut se kopilo po takových lidech (na díly) a čerpadlo šlo do na odpočinek.
Naše motory nejsou 100 okt dělaná, ale at si každý dělá co chce je to jeho auto a jeho prachy.
Raději dám tyto sračky neš experimentovat s E
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem z palivem
Ještě mi odpověz, co mudrc myslel tím, že se "rozhodí čidla"? Víš strašně by mě zajímalo jak se rozhodí
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem z palivem
Než se dostanu k OT.
Pravda na pročištění palivový soustavy respektive jednorázově tak natankovat bioethanol e85 (nikoliv čisté ale fifty fifty s benálem), má vyšší okt. číslo (108-109)
"Trubky" ti to pročistí čiže to je asi nejlevnější zkouška Nicméně nějaký výraznější efekt může být klidně až po vyjetí 4rech plných nádrží . Pokud to bude skutečně tím a odplaví ti to mnoho bordelu , vyměň palivový filtr
teď k OT.
No to je blábol.... 100okt poškodí čidla
Pokaždý když koupím auto leju do toho 100oktan , udělal jsem to tak u všech svejch ex. a žádný problém. lil jsem ho i do astry X16xel a pomáhal, neškodil. Teď do Forda to občas leju taky. A nejen já ale i spousta lidí kolem mě.
Dokonce mám i v manuálu napsáno že palivo s vyšším okt. číslem použít mohu.
Ty auta 100okt. v pohodě vydrží jediný co tak to na výkon nemá nějaký výrazný vliv, někomu to shodí i spotřebu. Někomu (třeba mě) to u astroleta pomohlo vyřešit cukání v nízkejch otáčkách.
Bavíme se o schválených palivech na čerpačkách, Ne z kanďáku vod franty z horní dolní co to sehnal od znamýho z polska
Pokud by si lil čisté E85 na neupravený motor pak se můžeme bavit o možnosti podpálení ventilů a vypáleného katu.
A ty čidla by mě taky zajímaly..-.
Pravda na pročištění palivový soustavy respektive jednorázově tak natankovat bioethanol e85 (nikoliv čisté ale fifty fifty s benálem), má vyšší okt. číslo (108-109)
"Trubky" ti to pročistí čiže to je asi nejlevnější zkouška Nicméně nějaký výraznější efekt může být klidně až po vyjetí 4rech plných nádrží . Pokud to bude skutečně tím a odplaví ti to mnoho bordelu , vyměň palivový filtr
teď k OT.
No to je blábol.... 100okt poškodí čidla
Pokaždý když koupím auto leju do toho 100oktan , udělal jsem to tak u všech svejch ex. a žádný problém. lil jsem ho i do astry X16xel a pomáhal, neškodil. Teď do Forda to občas leju taky. A nejen já ale i spousta lidí kolem mě.
Dokonce mám i v manuálu napsáno že palivo s vyšším okt. číslem použít mohu.
Ty auta 100okt. v pohodě vydrží jediný co tak to na výkon nemá nějaký výrazný vliv, někomu to shodí i spotřebu. Někomu (třeba mě) to u astroleta pomohlo vyřešit cukání v nízkejch otáčkách.
Bavíme se o schválených palivech na čerpačkách, Ne z kanďáku vod franty z horní dolní co to sehnal od znamýho z polska
Pokud by si lil čisté E85 na neupravený motor pak se můžeme bavit o možnosti podpálení ventilů a vypáleného katu.
A ty čidla by mě taky zajímaly..-.
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: Problem z palivem
Já osobně taky jeden čas do auta lil 100 oktanovej benzín... nic se mu nestalo ba naopak.. sklidnil se necukal ani volnoběh nekolísal všechno bylo najednou lepší.. (snad ne placebo efekt ) tím benzínem se nic nezkazí.
Jediný, co bylo potom trochu divný bylo, že po přechodu zpět na 95 oktan se auto chovalo divně protože se muselo naučit zase zpátky horší palivo (upravit předstihy a dávku).
Vícebodový vstřikování má snímač klepání a tudiž 100 oktan využije nejlíp jak to jde.
Navíc kdo ví kolik oktanů to má doopravdy.. to, že se píše Natural 95 ještě neznamená, že musím mít přesně 95 oktanů. Navíc oktanové číslo ovlivňuje především odolnost proti samovznícení a bude mít i větší výhřevnost tudiž je možný zvýšení výkonu nebo snížení spotřeby (podle stylu jízdy) víte jak to dneska chodí s kvalitou benzínu.
Jediný, co bylo potom trochu divný bylo, že po přechodu zpět na 95 oktan se auto chovalo divně protože se muselo naučit zase zpátky horší palivo (upravit předstihy a dávku).
Vícebodový vstřikování má snímač klepání a tudiž 100 oktan využije nejlíp jak to jde.
Navíc kdo ví kolik oktanů to má doopravdy.. to, že se píše Natural 95 ještě neznamená, že musím mít přesně 95 oktanů. Navíc oktanové číslo ovlivňuje především odolnost proti samovznícení a bude mít i větší výhřevnost tudiž je možný zvýšení výkonu nebo snížení spotřeby (podle stylu jízdy) víte jak to dneska chodí s kvalitou benzínu.
Astra G X16XEL (1999)
Re: Problem z palivem
no jestli to píšu správně je to čidlo klepání, detonační při 100 okt benzínu jede motor super, ale pak je hlučnější a to už se někde řešilo jako čidlo klepání.Marťasek píše:Ještě mi odpověz, co mudrc myslel tím, že se "rozhodí čidla"? Víš strašně by mě zajímalo jak se rozhodí
Naposledy upravil(a) Jirka D. dne 05 čer 2013, 13:25, celkem upraveno 1 x.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0