Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra G, pravděpodobně to bude zde.
radek74
Příspěvky: 79
Registrován: 30 kvě 2011, 18:59
Bydliště: Kousek od F-M

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od radek74 » 15 dub 2013, 19:27

To podle mne nejsou kolíky,ale závity..Teda aspoň mi se to tak jevilo..Jsem to s tím čištěním moc nepřeháněl,protože jsem neměl nic lepšího,co by ten karbon rozpustilo..Já nevím,ale u mé X16XEL se kontrolka po zaslepení nerožnula.Navíc se mi zdá,že chod motoru je plynulejší,a jde lépe za plynem.
Opel Zafira X16XEL
Co ucho neslyší,to srdce nebolí..

Reklama
 

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Jocker » 15 dub 2013, 19:30

Je hrozná škoda, že se tyhle auta dostávají do takovýchto ruk. Pak budou kolovat zase hlášky, jaké jsou oplely popelnice...ale nikdo nedodá, že to zkoušel opravovat průbojníkem..

Uživatelský avatar
Tomisekc
Příspěvky: 81
Registrován: 25 led 2009, 10:57
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Tomisekc » 15 dub 2013, 19:38

radek74 píše:To podle mne nejsou kolíky,ale závity..Teda aspoň mi se to tak jevilo..Jsem to s tím čištěním moc nepřeháněl,protože jsem neměl nic lepšího,co by ten karbon rozpustilo..Já nevím,ale u mé X16XEL se kontrolka po zaslepení nerožnula.Navíc se mi zdá,že chod motoru je plynulejší,a jde lépe za plynem.
Zas kdyby to byly zavity nac by tam byly??jak bys to odsrouboval kdyz z vrchu je ten plast nalisovany??? :oops:
No pise se ze nejlepsi je na karbon "KONKOR" a i taky kofola..zitra zkusim si s tim pohrat...nekdo pise i WD..tak nevim...

radek74
Příspěvky: 79
Registrován: 30 kvě 2011, 18:59
Bydliště: Kousek od F-M

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od radek74 » 15 dub 2013, 19:45

Tomisekc píše:
radek74 píše:To podle mne nejsou kolíky,ale závity..Teda aspoň mi se to tak jevilo..Jsem to s tím čištěním moc nepřeháněl,protože jsem neměl nic lepšího,co by ten karbon rozpustilo..Já nevím,ale u mé X16XEL se kontrolka po zaslepení nerožnula.Navíc se mi zdá,že chod motoru je plynulejší,a jde lépe za plynem.
Zas kdyby to byly zavity nac by tam byly??jak bys to odsrouboval kdyz z vrchu je ten plast nalisovany??? :oops:
No pise se ze nejlepsi je na karbon "KONKOR" a i taky kofola..zitra zkusim si s tim pohrat...nekdo pise i WD..tak nevim...
No,plast je tam asi nalisovaný,ale nějak musí držet ta cívka uvnitř toho plastového válce..Teda aspoň moje dedukce..Já použil techničák,páč nic jiného jsem neměl.A moc jsem to neřešil,když jsem ho stejně chtěl zaslepit.
Opel Zafira X16XEL
Co ucho neslyší,to srdce nebolí..

Uživatelský avatar
Tomisekc
Příspěvky: 81
Registrován: 25 led 2009, 10:57
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Tomisekc » 15 dub 2013, 19:46

Jocker píše:Je hrozná škoda, že se tyhle auta dostávají do takovýchto ruk. Pak budou kolovat zase hlášky, jaké jsou oplely popelnice...ale nikdo nedodá, že to zkoušel opravovat průbojníkem..
Nekdo nema treba tolik penez na servisy..A na mou "Zafirku" nedam dopustit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o :o

Prubojnik pouzijes na odklepnuti nalisovaneho hliniku..Ale to je jedno...

Uživatelský avatar
Tomisekc
Příspěvky: 81
Registrován: 25 led 2009, 10:57
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Tomisekc » 15 kvě 2013, 18:59

Tak po delších testech a zkoumanim se 3 Automechaniky je tu vysledek:POZITIVNI :)

Nikdo nevedel co s tim je... :evil:
byly 2 nazory ze je podpaleny ventil.... :roll:

>Test tlaku na valcich:16,,,,15.4,,,,15.4,,,15.4---Tlaky v poradku.. :?:
>Vycisten EGR a zaslepeni--nepomohlo
>vycisteni komplet skrtici klapky>>nanos jako svina+nahozeny mesic stare svicky original Bosch--nepomohlo
>nahozeny svicky na LPG za 80kč...Zafirka znovu jede tak jak ma!!!! :)

Urcite pomohlo k tomu vsemu Vycisteni skrtici klapky>>>Tedkom jede jak ""Čert""!!!!! :)

Ale Diagnostika hlasi jeste:
P0130
P0131
P0135

takze vadna lambda

Ale spotreba se mi zda ze jde cim dal vice nahoru....

Lambda nebyla asi nikdy menena a na tachometru je 193 745 Km.

Takze koupim novou...

Koukal sem vsude mozne a narazil sem na tuto:

Original Opel GM:http://allegro.pl/sonda-lambda-opel-vec ... 85632.html

V kamenem obchode ve Valmezu:Znacka NGK za 2650kč

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Marťasek » 15 kvě 2013, 22:34

Furt dokola jak pro blbý... Se to tady nedávno řešilo a dokonce stejnej motor kdyby jsi použil hledat že?
Na NGK zapomeň, na tu "originál GM" taky. (nehledě na to že by jsi platil + 200kč za převod do cizího státu pokud by dotyčný neměl účet tady)

Na to se vys. a kup tuhle 99% že to bude vše v pořádku:

http://auto-pilot.cz/opel/zafira/v/elek ... 21866.html
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
Tomisekc
Příspěvky: 81
Registrován: 25 led 2009, 10:57
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Tomisekc » 16 kvě 2013, 15:00

Marťasek píše:Furt dokola jak pro blbý... Se to tady nedávno řešilo a dokonce stejnej motor kdyby jsi použil hledat že?
Na NGK zapomeň, na tu "originál GM" taky. (nehledě na to že by jsi platil + 200kč za převod do cizího státu pokud by dotyčný neměl účet tady)

Na to se vys. a kup tuhle 99% že to bude vše v pořádku:

http://auto-pilot.cz/opel/zafira/v/elek ... 21866.html

Ano.
Vim ze to tu jiz nekolikrast je,...procital sem to.. :wink:
Jen sem chtel zde napsat jak to vse dopadlo....nic vic.. :oops:

Jinak diky za odkaz...Ihned objednavam,.. :)

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Marťasek » 16 kvě 2013, 21:49

před pár měsící jsem jí koupil do své Z18XE a super. Lambda jede na 100% a tak jak má. Tu samou (deplhy) jsem koupil do X18XE1 do Gčka a teda kamoš si jen chrochtá že to auto snad chytilo druhý dech! před tím se mu dusilo a spotřeba jka malej tank...
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
Sanour
Příspěvky: 463
Registrován: 14 dub 2012, 18:56
Bydliště: Zálezlice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Sanour » 16 kvě 2013, 22:00

Kolik měla spotřebu ta X18XE1? Taky kupuju teďko novou (obligátní chyba P0130 :mrgreen: ) a s tou starou mám kolem 7,5 kombinovaně
Opel Astra G, 1.8 16v (X18XE1) 85 kW, hatchback, r.v. 1998
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618

Vectra11
Příspěvky: 286
Registrován: 21 bře 2013, 20:43
Bydliště: Ostrava

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Vectra11 » 16 kvě 2013, 23:05

Jestli ji nekupuješ zbytečně (pokud nesvítí MIL...) 7.5l je pěkných.

Uživatelský avatar
Sanour
Příspěvky: 463
Registrován: 14 dub 2012, 18:56
Bydliště: Zálezlice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Sanour » 16 kvě 2013, 23:18

MIL právěže svítí, diagnostika hlásí P0130 - špatná lambda. V tématu diagnostika - chybové hlášky jsem to popsal.
Opel Astra G, 1.8 16v (X18XE1) 85 kW, hatchback, r.v. 1998
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od hansdob » 17 kvě 2013, 08:19

a není na té X18XE1 třeba KO řj motoru?? vždyt se ty komponenty dají měřit testovat není nutno vše hned měnit.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Marťasek » 17 kvě 2013, 09:56

Sanour píše:Kolik měla spotřebu ta X18XE1? Taky kupuju teďko novou (obligátní chyba P0130 :mrgreen: ) a s tou starou mám kolem 7,5 kombinovaně
skorem 11L :-) a dusilo se to netáhlo atd... Po výměně jak nový motor - doslova.

Jinak co se špatné jednotky týče, byly by tam chyby P1120, P1122, P1550. P0340, P0400, P0335, P0230, P0351, P0352, P0353, P0354 atd... ty chyby co to pak vyhazuje, jsou zde několikrát popisovány i případné samodomo opravy které někomu pomohli někomu ne. (přemostění uzemnění jednotky)
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
Sanour
Příspěvky: 463
Registrován: 14 dub 2012, 18:56
Bydliště: Zálezlice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru na 3 valce..X18XE1

Příspěvek od Sanour » 17 kvě 2013, 10:08

hansdob píše:a není na té X18XE1 třeba KO řj motoru?? vždyt se ty komponenty dají měřit testovat není nutno vše hned měnit.
Tam by byla přehršel jiných chybových hlášek. Večer si jedu konečně pro svůj OP-COM, tak to ještě testnu. Nicméně podle chování to zatím vypadá na tu lambádu.


Marťasek: v pondělí jsem měl 6,8... přes týden se mi spotřeba se stejným stylem jízdy na stejná místa zvedla na 7,4 (na nějakých 350km) takže to zvýšení tam je. Jsem na to zvědavý.
Opel Astra G, 1.8 16v (X18XE1) 85 kW, hatchback, r.v. 1998
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618

Odpovědět