Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 14 kvě 2013, 21:51

csala píše:....keď oklameš RJ motora cez váhu vzduchu aby RJ motora dávkovala viac nafty....
Když to uděláš, a jde to, tak akorát vyrobíš z auta dýmostroj. Jednotce dáš info, že váhou prochází více vzduchu, k tomu se zdvyhne objem vstřikované nafty. Jenže on ten vzduch ve skutečnosti chybí, takže auto vesele kouří :lol:
Vlastní zkušenost.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Reklama
 

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od petanek192 » 14 kvě 2013, 22:30

Tak sem koukal na ty vule neco tam je . Olej to nebere zatim po 6000 od vymeny schazi cca 2 decky . Tak ja nevim mam strach ze me to nekde necha .
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od petanek192 » 14 kvě 2013, 22:41

Takhle nejako to vypada pri stavu 226tiskm
Přílohy
rps20130514_223931.jpg
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od kleinak » 15 kvě 2013, 00:09

Taky se přidám.Ondra B asi neví o čem mluví,jelikož turbo musí pískat,nevím jak moc,ale musí,pokud není vubec slyšet,tak je asi po něm a netlačí vzduch jak má,nemluvím o ložiskách,nebo jiném kraválu.
Už jste to tady psaly a mě turbo rozhodně píská,ale je to takové,jako svištění vzduchu,takové slabší,slyším ho jen když mám stažené okýnka a zrovna nevyhrávám,jinak bych se musel moooc zaposlouchat,abych ho slyšel,ale píská a je to správně.
Měl jsem golfy 1,9tdi a ten hvízdal jak sviňa z kraje jsem pořád hledal policajty,nebo sanitku,ale když jsem se ptal svého mechanika,tak říkal,až ho nebudu slyšet,je po něm a je to přeci logické,vždyť to tlačí vzduch.Když přidám,tak píská.
Golf měl najeto 250tis km a zafira má 160tis km,ale píská podstatně méně.
Neříkejte,že jste nikdy neslyšeli auto na ulici,které na zelenou vyrazilo,byl to nafťák a nepískalo.Jasně,každá automobilka to má jinak,ale VW i Opel,aspoň Zafira píská.
A teď babo raď.Nejde tak náhodou turbo změřit,zda dává vzduch jak má?Myslím si že ano,buď pouze ruko na hadici při přidání plynu,ale nevíte zda je to moc,nebo málo a nebo přes PC.

Vectra11
Příspěvky: 286
Registrován: 21 bře 2013, 20:43
Bydliště: Ostrava

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od Vectra11 » 15 kvě 2013, 04:55

OndraB ví dobře o čem píše. On totiž reagoval na příspěvek jerry mouse. Samozřejmě,že pokud na to šlápneš tak těch 100 tisíc otáček (i více) uslyšíš-to tvé svištění,ale nějaké "houkání sanitek" a podobně může pokládat za normální jen "motorářský" amatér.

Uživatelský avatar
Ondra B.
Příspěvky: 650
Registrován: 20 dub 2010, 13:45
Bydliště: Plzeň

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od Ondra B. » 15 kvě 2013, 06:51

:) TAK POKUD NEVÍM O ČEM MLUVÍM, TAK TO JE SÍLA :lol:
Očividně to neví řidič golfu :lol:
Pokud by takto pískala všechna turba, nedalo by se po městě jezdit.
Je to nesmysl, turbo má max vydávat zahučení, lehké zasfištění při prudké akceleraci.
Ani jedno naftové auto co mamé a je to jedno zda to je motor tdi, dti, tdci, cdti nepískají .....
Tudíš pokud někomu píská turbo, jako sanitka, je to pro mě nepochopitelné že to neřeší...
Pokud mám zavřená okenka, nemáůžeš slyšet žádné turbo jako sanitku, pokud ano je špatné.
A tvrdit že každý výrobce má jiné tohle a tamto, a tak to je další hovadina.
Např Garett turba jsou v min 18 automobilech různých výrobců, samozřejmě dle motorizace ....
Domluvil jsem :!:
Už ne Opel ....
Ex

Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE

Uživatelský avatar
Ondra B.
Příspěvky: 650
Registrován: 20 dub 2010, 13:45
Bydliště: Plzeň

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od Ondra B. » 15 kvě 2013, 06:58

petanek192 píše:Takhle nejako to vypada pri stavu 226tiskm
Mňo, z fotky se takto nic nepozná, ale pokud není oštípané a nemá vertikální či axiální pohyb, asi bych to neřešil.
Pískání může také spůsobovat, děravý interkoler, či netěsnost v okruhu turba :wink:

Chtělo by ho to vyndat, vyčistita pořádně zkouknout, pak jedině repas, ale to není žádná trága, dneska se to mění jak na běžicím páse :D
Už ne Opel ....
Ex

Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE

Uživatelský avatar
Ondra B.
Příspěvky: 650
Registrován: 20 dub 2010, 13:45
Bydliště: Plzeň

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od Ondra B. » 15 kvě 2013, 07:01

kleinak píše:Taky se přidám.......
A teď babo raď.Nejde tak náhodou turbo změřit,zda dává vzduch jak má?Myslím si že ano,buď pouze ruko na hadici při přidání plynu,ale nevíte zda je to moc,nebo málo a nebo přes PC.
Samozřejmě že se dá změřit, stčí na to OP-com pokud tohle nevíš, neříkej že někdo neví o čem mluví :lol:
Už ne Opel ....
Ex

Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od Alzafir » 15 kvě 2013, 07:45

Data z op comu na to stačí, v tom se shodneme.
Ondra B. píše:... pokud není oštípané a nemá vertikální či axiální pohyb, ...
Tady bych tě trošku poopravil, vertikální vůletam je vždy, tu vymezuje tlak ojeje, mazání turba. Samasebou záleží jak velká ta vůle je.
Axiální být nesmí, to už hrozí broušení lopatek.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od csala » 15 kvě 2013, 08:50

Tento zvuk je normálny:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... DkXut_B3PU
V kabíne je samozrejme hodne utlmený.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od csala » 15 kvě 2013, 09:21

Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od kleinak » 15 kvě 2013, 09:23

A co třeba tohle,ale je to extrém,gof mi taky takhle ale pískal a turbo bylo OK.
http://www.youtube.com/watch?v=-h8v8CnFQAw
Pod videem je pár příspěvků.
Podle mě turbo pískat má,je ale rozdíl jak moc a podle různých výrobců motorů se to může měnit.
Stačí projít Google a zeptat se na turbo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TO JE ZE ŠKODA FORUM -Panove,nechci vam brat iluze,ale turbo ma jenom funet, piskat v zadnym pripade... Takze pokud hned po staru nedavate turbu sanci se poradne promazat a zahrat na provozni teplotu,tak piskani je znameni,ze muzete zacit sertrit.
ODPOVĚĎ - podle tvých několika málo příspěvků usuzuju, že bys mohl dělat v nějakým servisu nebo tak něco. Jestli to tak je, tak bys moh taky vědět, že turba u OII hvízdaj více, či méně skoro všechny. Tak tady těm vystrašeným chudákům prosim tebe neblbni hlavu. Já mám např. turbo měněný cca v 60 t. protože řvalo a to nový začalo kvílet snad po 200 km a dělá to po 90 t. dodnes.
P.S. to je odpověď i pro ty, kteří mají obavy z houkajícího turba. Pokud už jste mimo záruku, tak to prostě neřešte, nemyslete na to a jezděte. Věřím tomu, že i to moje první turbo by šlapalo dodnes, ale holt to bylo v záruce, tak proč bych ho měl poslouchat. A je taky fakt, že dělalo kravál poměrně dost.
Jak říkám,každému výrobci aut to píská jinak.
Naposledy upravil(a) kleinak dne 15 kvě 2013, 09:45, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od petanek192 » 15 kvě 2013, 09:31

Tak vertikalni axialni když strcim prst do nej tak hahoru dolu je minimalni vule to jo ale jako do stran tzn mezi nosniky vubec . Asi nahraju taky video :-(
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od csala » 15 kvě 2013, 09:34

Alzafir píše:
csala píše:....keď oklameš RJ motora cez váhu vzduchu aby RJ motora dávkovala viac nafty....
Když to uděláš, a jde to, tak akorát vyrobíš z auta dýmostroj. Jednotce dáš info, že váhou prochází více vzduchu, k tomu se zdvyhne objem vstřikované nafty. Jenže on ten vzduch ve skutečnosti chybí, takže auto vesele kouří :lol:
Vlastní zkušenost.
V dymivosti má ten motor značné rezervy, takže mierne pridanie nafty až tak nevadí :mrgreen:
Celý systém spaľovania je vzájomne previazaný, viac nafty = rýchlejšie roztočenie turba = viac vzduchu = môžeš dať viac nafty,...
RJ motora má síce limit na tlak turba, ale aj ten sa dá oklamať napríklad cez snímač tlaku MAP.
Množstvo nafty sa dá pridať napríklad cez OpCom, ale asi len + 10mg na vstrek.
Samozrejme všetko s mierou :mrgreen:
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Uživatelský avatar
kleinak
Příspěvky: 248
Registrován: 26 dub 2013, 23:37

Re: Piskajici turbo,motor 2.2 DTI

Příspěvek od kleinak » 16 kvě 2013, 09:48

Ještě dodám,včera jsem jel s Šéfikem jeho autem Nissan qashqai 2.0 dci,sáří 3roky,bylo vedro,stažené okínko a světe div se :D ,slyšel jsem pískat turbo?? To ho má asi na kašu,že :D ,nemá,
Dokonce byl ten de na garanče v Přerovvše OK a říkal mi takovou historku,když si auto přebíral,tak se ptal,co mu to tam tak píská,paní říkala že neví,že to Turbo vůbec nemá a když se ptal na motor co to znamená dci,tak říkal že neví 8) 8) ,to se potom nedivím,že takoví lidé potom blbnou hlavy těm lidem,kteří o autě nic nevědí a na každý blábol jim skočí,prostě co řeknou v servise je jako svaté.
Zdarec. :wink:

Odpovědět