No málo...od 12.4V dolů je baterka zralá na nabití pokud nejezdíš delší trasy,ale taky je otázka jak přesně to měří. Mi OpCom s týden novou baterkou ukazuje 12.3V až jsem se vyděsil,ale kalibrovaný měřák normálně 12.5-6V
Navíc na staré jsem měl 12.1V,při startu padla až na 9V a kupodivu jsem tak jezdil celou zimu.
Každopádně to,ale nepatří k tvému problému. Možná tlak paliva?
Zdarec chlapáci....takže mi přijel Joker pomoc s tím mím slavným startováním/ nestartováním. A vyzkoušely jsme teda vaši radu- zapalovat svíčky přes pc- a ŠLO TO!!!!!! takže chyba by mohla býti v snímači otáček klikovky že?
Je možné od někoho z vás si ji pujčit a vyzkoušet? Byl bych moc rád, ale sám si myslím, že je to troufalé.
jinak, poradte, doporučte od kud mám ten snímač zhánět- internet. adresy, popřipadě kamenný obchod v okoli přerov- olomouc- prostějov.
díky za tipy
Tom
ps: že by se blízkalo na lepší časy?????
Zafira 1.8 LPG-čko Z18XE
Zafira 1.8 LPG. X18xe
Škoda Felicie 1.3 a 1,6 - LPG 2000 a 1996
Škoda Octavie 2.0 LPG 2001
Škoda Rapid LPG
cheops píše:...Mam dotaz k LIVE datam (mam OPCOM 090821d) a rad by som vedel ako sa nazyvaju otacky na vacke (ak tam su) - je to "Engine Speed" ? lebo otacky sa, prosim opravte ma, ak sa mylim, meraju na vacke a na klukovke (2 rozne cidla mi najde na autokelly).
Čínská krabička bohužel neumí ukázat otáčky vačky. Engine speed jsou otáčky z klikovky.
To Dupin81, na data od Marťáska kouknu, bohužel opět je tam stále nehybný údaj o poloze škrtící klapky, totéž, co mi poslal Webi, když se to podařilo nastartovat. To se mi nelíbí.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Čidlo polohy vačky je pouze pro správné fázování sekvenčního vstřikování a zapalování,jeho ot se nikde nezobrazují ani na Techu.Pokud nefunguje správně,motor stejně naskočí bez problému,jen vstřikování šlape simultánně\souběžně\ a padne to do NP,ale jede to.
Hlavně jsem tady nikde nedověděl,jestli v live datech při startování se objevují ot klikovky.Pokud ano a aktuator testem jdou jiskry a pak při startu nejdou,tak jednotka neposílá dle ot signál do lišty,pokud se neukazují,tak čidlo ot kliky jasně v kelu.
Z kliky nějaké data chodí. Když to nakopli, tak to vesele běželo a ukazovalo i 2500 otáček.
Teď jsem ještě koukal na data startu, otáčky kliky jsou od 150 do 250.
Naposledy upravil(a) Alzafir dne 08 dub 2013, 21:10, celkem upraveno 1 x.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
To mi taky nedává kloudnou souvislost.
Co mě spíš zaráží, že když to běží nebo neběží, Throttle control senzor signal 4,1V, TPS signal 4,4V, Throttle position PWM servo signal 4%. Tato data stojí pořád
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Alzafir píše:To mi taky nedává kloudnou souvislost.
Co mě spíš zaráží, že když to běží nebo neběží, Throttle control senzor signal 4,1V, TPS signal 4,4V, Throttle position PWM servo signal 4%. Tato data stojí pořád
U X18XE1 pokud trochu cákne paliva a hodí jiskru,mechanicky otevřeš klapku,tak to musí aspoň blafnout-nějak, a ne mrtvola.