...jsme na tom úplně stejně - taky se mně do té zimy nechce jít něco montovat. Jak já závidím garážníkům. Už se těším, až se oteplí22 ToMik píše:už ho mám od Alzafira doma... perfektní domluva, udělátko vypadá ještě líp než někde z linky, jen zatím nebyl čas to namontovat... návod mi ale poslal taky a je opravdu blbuvzdorný
Trippling
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Trippling
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
- Reklama
Re: Trippling
Čekám na vaše připomínky, jestli s tím budete spokojeni, rozjedu výrobu
Ostatní nechť zatím vydrží, až to chlapi namontují
Ostatní nechť zatím vydrží, až to chlapi namontují
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Trippling
Jedu jedu, koukejte to namontit a vyzkoušet
Opel Astra G, 1.8 16v (X18XE1) 85 kW, hatchback, r.v. 1998
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618
Re: Trippling
dneska byla snaha o montáž, ale jak jsem otevřel dveře od auta začalo pěkně chc*t takže nic, příští víkend jsem pryč tak snad za 14 dní
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
Re: Trippling
ma tu este niekto na predat trippling ?? bral by som 2 kusy ked tak SZ
Opel Astra G caravan 2.0 DTI
Re: Trippling
Troodona máš na Slovensku, což je cenově kvůli poště jasná výhoda.
A co Vasekpetr1 a 22Tomik, Sanour? Montujete? ?
A co Vasekpetr1 a 22Tomik, Sanour? Montujete? ?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Trippling
tady je asi -5 stupňů, takže zatím ne. A taky se mi zatím žádným kouzlem nepodařilo vyndat pojistkovku, abych se dostal ke svazku
Opel Astra G, 1.8 16v (X18XE1) 85 kW, hatchback, r.v. 1998
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618
Re: Trippling
to chces trippling montovat na kable za poistkovkou, ved to hod na kabelaz samotnych paciek smeroviek a kostru bud za budikmi alebo z pravej packy. Rovnako ako to je popisane tu http://szolga.host.sk/
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Trippling
Srandisto! Kókni z vokna a je ti to snad jasný, že za pecó je pohoda.Alzafir píše:A co Vasekpetr1 a 22Tomik, Sanour? Montujete? ?
Trodoon: rozkaz zněl jasně: vyndat pojistkovku a napojit káble tam. Ale už jsem to s Alešem probíral, jestli by nestačilo vyndat budíky a napíchnout se na kabely odtud. Potřebuješ jít jak na kabely pro páčku, tak i na výstupy na relátka.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Trippling
tak pocasie fakt nieje idealne
Neviem ako je navrhnuty Radosov modul tak uz mlcim.
Ja som na AstruG/Zafiru A a VeBe vyuzil fakt ze relatka ovlada multitimer cize staci simulovat stlacenie packy a ostatne vykonove rele zopne uz multitimer. Stacia tak len 4 vodice na taky trippling.
Druhy modul teraz testujem na univerzalne pouzitie do inych modelov ale tam je uz 5 kablov no je pouzitelny takmer na akekolvek auto.
Neviem ako je navrhnuty Radosov modul tak uz mlcim.
Ja som na AstruG/Zafiru A a VeBe vyuzil fakt ze relatka ovlada multitimer cize staci simulovat stlacenie packy a ostatne vykonove rele zopne uz multitimer. Stacia tak len 4 vodice na taky trippling.
Druhy modul teraz testujem na univerzalne pouzitie do inych modelov ale tam je uz 5 kablov no je pouzitelny takmer na akekolvek auto.
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
Re: Trippling
Chlapi pozor, návod od Troodona je na jinou variantu. Tam se počet bliknutí nastavuje šroubovákem. Tomu jsem se vyhnul, tohle hlídá výpočetní technika, napojená přímo na relé, odtud si bere počet bliknutí. A hlavně se to dá vypnout i překlopením do opačného směru bez bliku, s tím, že se nemůžou potkat oba blinkry. Tohle soft procesoru pohlídá.
Takže to je dle mého názoru lepší, ovšem za cenu přerušení drátu, Toto je ovšem možné přemostit tím přepínačem , co v tom je. Takže pro mnou navržený modul paralerní montáž nee
Sice jsem to v autě nechtěl, ale v rámci výzkumu s tím jezdím, problém se nevyskytl a kupodivu si na to zvykám
Jinak vyvíjím i jiné moduly např na Felicii, tam je to jednodušší o tu skutečnost, že přímo páčkou už procházejí blikací impulsy, takže tomu odpovídá i jednodušší instalace. A obecně u aut s touto konstrukcí blinkrů, tzn zdroj blikání ( přerušovač), páčka blinkrů, relé blinkrů, je paralerní montáž konstrukce jasná.
Bohužel tuto fylozofii zapojení Opel nemá, tam to je páčka blinkru, multitimer ( přerušovač), relé blinkru, takže paralerně mnou navržený modul napojit nejde. Musí se zapojit do série a odbočit informaci z relé blinkrů.
Takže to je dle mého názoru lepší, ovšem za cenu přerušení drátu, Toto je ovšem možné přemostit tím přepínačem , co v tom je. Takže pro mnou navržený modul paralerní montáž nee
Sice jsem to v autě nechtěl, ale v rámci výzkumu s tím jezdím, problém se nevyskytl a kupodivu si na to zvykám
Jinak vyvíjím i jiné moduly např na Felicii, tam je to jednodušší o tu skutečnost, že přímo páčkou už procházejí blikací impulsy, takže tomu odpovídá i jednodušší instalace. A obecně u aut s touto konstrukcí blinkrů, tzn zdroj blikání ( přerušovač), páčka blinkrů, relé blinkrů, je paralerní montáž konstrukce jasná.
Bohužel tuto fylozofii zapojení Opel nemá, tam to je páčka blinkru, multitimer ( přerušovač), relé blinkru, takže paralerně mnou navržený modul napojit nejde. Musí se zapojit do série a odbočit informaci z relé blinkrů.
Naposledy upravil(a) Alzafir dne 15 kvě 2013, 07:46, celkem upraveno 1 x.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Trippling
jj tak uz chapem ako to mas ty riesene.. ja som chcel usetrit pracnost a co najmenej kablov tahat - je to lepsie pre menej skusenych uzivatelov co si to chcu sami montovat.
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima
Re: Trippling
Jasné , to je pochopitelné. Já to měl taky původně jako takřka paralerní instalaci ( ne ty relátka, to je nutnost). Měl jsem to jako konektor, který po napojení i bez modulu tripplingu dál posílal přes diody ty samé signály , jako šly z páčky. Jenže nastala situace, kdy svítila žárovka např při tripplingu vpravo, klepnutím páčky do leva sice zhasla, ale než odpadne kotva relé blinkru vpravo, páčka už spíná relé vlevo. Takže se blinkry potkají. Probliknou oba zároveň. Tuto " náhodu" jsem pochopitelně akceptovat nemohl. To na silnici nemá co dělat.
Nechci být válečný štváč, ale ta paralerní cesta montáže, má tohle ošetřené?
Někde ( tuším ve Fordu?) jsem viděl trippling vypínatelný i do protisměru klepnutím o páčku, aniž by to bliklo. To se mi zamlouvalo, tak mi to funguje. Ano je to složitější na vestavbu, nicméně návod jsem klukům dodal snad dost srozumitelný, uvidíme. Oteplení se bliží, začnou montovat...
Nechci být válečný štváč, ale ta paralerní cesta montáže, má tohle ošetřené?
Někde ( tuším ve Fordu?) jsem viděl trippling vypínatelný i do protisměru klepnutím o páčku, aniž by to bliklo. To se mi zamlouvalo, tak mi to funguje. Ano je to složitější na vestavbu, nicméně návod jsem klukům dodal snad dost srozumitelný, uvidíme. Oteplení se bliží, začnou montovat...
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor