Problem s chodem motoru
Re: Problem s chodem motoru
zaměřil bych se na to.
zkus při zahřátém motoru odpojit čidlo teploty
obecně je li zahřátý motor a čidlo dává údaj o studeném, je bohatá směs, při akceleraci zdechá a taky špatně startuje,
svíčky se ,,zalévají´´ benzínem a vynechává jiskru.
zkus při zahřátém motoru odpojit čidlo teploty
obecně je li zahřátý motor a čidlo dává údaj o studeném, je bohatá směs, při akceleraci zdechá a taky špatně startuje,
svíčky se ,,zalévají´´ benzínem a vynechává jiskru.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
- p.somik
- Příspěvky: 992
- Registrován: 15 dub 2010, 20:50
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s chodem motoru
Střílení do výfuku by taky mohl být vstřikovací ventil-může "kapat"
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
Re: Problem s chodem motoru
Tak už si s tím nevím rady pořád jede na tři válce a vubec žádne zlepšení pravě na opak je to horší.
Dávam to do servisu bude se sundávat hlava tak pak napíšu jak to dopadlo.
Dávam to do servisu bude se sundávat hlava tak pak napíšu jak to dopadlo.
Re: Problem s chodem motoru
pokud jede stále na 3 válce, lišta-svíčka-ventily- jako posledni Píst.
pokud jede někdy dobře bude problém V lišta-svíčka + čídla NEBO jednotka
pokud to dělá nepravidelně, byvá to zoxidovaný kontakt, probíjející svíčka - lišta, to nemusí být drahé, ale i může.
pokud jede někdy dobře bude problém V lišta-svíčka + čídla NEBO jednotka
pokud to dělá nepravidelně, byvá to zoxidovaný kontakt, probíjející svíčka - lišta, to nemusí být drahé, ale i může.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Problem s chodem motoru
Zdravím pánové, předem se omlouvám, že se přimotávám do vlákna s mým dotazem. Mám problém s motorem x16xel. Má to podobný průběh jako píšete tady. Nastartuju studený, jedou 4 válce, po chvíli nastoupí 3válec. Vyměnil jsem svíčky, kabely, prošel kontakty ve všech možných spojkách, byl jsem i přímo na vstřikách, vše čisté. Dnes jsem už jen tak z hecu přeházel kabely z 1 na 4 válec a naopak a taky zároveň 2 na 3 a naopak a ono to jelo pořád stejně. To už mě dostalo úplně.. Nemáte pro mě nějakou radu, co by to mohlo být??
Díky...
Díky...
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problem s chodem motoru
Ahoj.
Změř kompresní tlaky a uvidíš.
Změř kompresní tlaky a uvidíš.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problem s chodem motoru
To jsem zapoměl napsat, že už jsem taky dělal, všechny válce stejný tlak, takže podpálené by to být nemělo..
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problem s chodem motoru
Měřil jsi na studeném nebo na teplém motoru. Co karbon v motoru a s ním spojené váznutí ventilů.
Mě to za studena taky celkem vrčelo, jak se to ohřálo byl z toho tří i dvouválec. Nakonec bylo propálené těsnění pod hlavou. Ty kompresní tlaky byly stejný ale jaký?
Mě to za studena taky celkem vrčelo, jak se to ohřálo byl z toho tří i dvouválec. Nakonec bylo propálené těsnění pod hlavou. Ty kompresní tlaky byly stejný ale jaký?
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problem s chodem motoru
tak bylo to na vlažném motoru, přejel jsem jen od baráku ke garáži asi 300m.
Budík je dělaný ještě z dob 120tek, kdy to používal otec při opravách. Mě šlo o to zjistit, jestli nemá některý válec podpálený vetil, to byl tam byl tlak někde jinde, takhle na všech ukazoval hodnotu u 9ky, nevím jestli jsou Bary nebo co.. Kolik je dobrý tlak??
S těma kabelama je to normální, že to jede i když je přehážu??
Budík je dělaný ještě z dob 120tek, kdy to používal otec při opravách. Mě šlo o to zjistit, jestli nemá některý válec podpálený vetil, to byl tam byl tlak někde jinde, takhle na všech ukazoval hodnotu u 9ky, nevím jestli jsou Bary nebo co.. Kolik je dobrý tlak??
S těma kabelama je to normální, že to jede i když je přehážu??
-
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 dub 2011, 10:56
Re: Problem s chodem motoru
Může to být i to těsnění pod hlavou, i vadný vstřik. Zkus ty tlaky za tepla apropo jaký tlak to tedy má?
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.
Re: Problem s chodem motoru
budík byl na hodnotě 9, jeho max je 20, jestli jsou to ale MPa nebo bary nebo co, to teď nevím.
Re: Problem s chodem motoru
Vlasta G píše:Tak už si s tím nevím rady pořád jede na tři válce a vubec žádne zlepšení pravě na opak je to horší.
Dávam to do servisu bude se sundávat hlava tak pak napíšu jak to dopadlo.
Dobrý den. Chtěl bych vědět jak dopadl motor po sundání hlavy???
Mám totiž podobný problém..
Děkuji za info
Astra Caravan r.v.2000 motor z14xe
Re: Problem s chodem motoru
[quote="Vlasta G"]Při nastartovani studeneho motoru je vše OK ale jakmile se začne zahřívat začne tak vynechávaní válců
píše to chybu 0302 a 0300. pokud nechám motor zahřát a vypnu zapalování ta po opětovném nastartování jede zase na čtyři válce a pak už se prodlem neprojeví až zase při startováni studeného motoru svíčky lišta i EGR ventil je ok.
jedná se o motor Z14XE najeto 150000 km olej tam dávám 5W30
Už si nevím rady ještě snad zkontrolovat jestli není voda v benzínu.
hlava motoru byla repasovana před 12000km tak ventily by mely byt OK.
Máte někdo radu co stím může být?????????????????????
píše to chybu 0302 a 0300. pokud nechám motor zahřát a vypnu zapalování ta po opětovném nastartování jede zase na čtyři válce a pak už se prodlem neprojeví až zase při startováni studeného motoru svíčky lišta i EGR ventil je ok.
jedná se o motor Z14XE najeto 150000 km olej tam dávám 5W30
Už si nevím rady ještě snad zkontrolovat jestli není voda v benzínu.
hlava motoru byla repasovana před 12000km tak ventily by mely byt OK.
Máte někdo radu co stím může být?????????????????????
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Problem s chodem motoru
šak nalej do nádrže trochu Velfobinu nech ti tu vodu zriedi a odstrani, kúpiš to na benzinke! A na hlave sa robilo čo, boli vymenené aj voditka ventilov ako aj ventile ked už máš to slávne Z14XE?Vlasta G píše: Už si nevím rady ještě snad zkontrolovat jestli není voda v benzínu.
hlava motoru byla repasovana před 12000km tak ventily by mely byt OK.
Máte někdo radu co stím může být?????????????????????
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Problem s chodem motoru
Z14XE tak netrpelo voditkami, ako Z14XEP
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999