To není výhružka.Je to jen důrazné upozornění.Vozy s ABS by se neměly klasicky odšlapávat,ale kapalinu konstatním tlakem tlačit do systemu.Já na to mám přístroj již 20let od firmy RomessRog.Je to z bezpečnostních důvodů.Velmi rychlým odšlápnutím může dojít k vnitřní závadě hydraulické části ABS,tu nelze v normálním provozu skoro zjistit,ale v mezní situaci může dojít až k totálnímu selhání ABS,Více by ses dozvěděl,pokud by sis prošel školením např ve firmě ATE\kterou v současné době berou výrobci vozů jako světovou jedničku v oblasti hydrauliky a elektroniky brzd\.Pjasatoo píše:Výhružka nevýhružka....prostě doma si to každý udělá i když má ABS...prostě nemůže se nic stát. To by asi každý měl chodit do servisu a platit za odvzdušnění brzd...přitom nic těžkého na tom není a nic člověk nepokazí...
Je tu mnoho názorů a každý bude stát za svým
Stroj má i regulovatelný tlak,protože každý výrobce ABS má podmínku plnění jiným tlakem.
A u novější systemů jako BAS,SBC apod ti garantuji ,že ty brzdy odšlápneš jen jednou a pak jsou již nefunkční.
A hlavně u brzd nejde ani tak o názor,spíš o znalost a preciznost.Protože co neubrzdíš,to neukecáš.
A klient,který chce "nějak dát ty brzdy do kupy",je taky dost naprd,protože ze hřbitova mi už nezavolá kvůli nějaké té opravě nebo servisu vozu.