spermin píše:to bude omezovač
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
spermin píše:to bude omezovač
Zprvu bych doporučil pro zvětšení výkonu nějaký tjúning stájling, třeba kousek gumy z pásu na zástěrku a tak...RomanK píše:Houby omezovač. Ten motor těch 200 musí chvíli rozdýchat![]()
Jinak náš malej by chtěl "čipnout" kolobežku. Prej ho předjíždí cyklisti. A zajímalo by ho kolik to pak pojede a jakej to bude mít krouťák a o kolik se mu zvedne výkon. Nemáte s tím někdo zkušenost? Koho by jste doporučili?
To prej zvyšuje hmotnost a aerodynamický odpor. Navíc v dešti nejezdí. Nemá ABS a ESP a nerad by to prej někde rozstřelil.Luboš X17DTL píše:Zprvu bych doporučil pro zvětšení výkonu nějaký tjúning stájling, třeba kousek gumy z pásu na zástěrku a tak...
To už taky zkoušel. Jelo to prý o poznání líp ale určitě kecal, protože u větších koleček drhla nášlapná brzda a ztrácel tak výkon.Frydex píše:Dej tam větší kola... "Kola dělaj koloběžku, woe.. "
Místo křídla jsme vybrali přilbu s nízkým součinitelem odporu vzduchu. Odhaduji, že to přidalo tak 0,009 HP, protože po otevření průduchů v přilbě se výrazně zlepšilo proudění vzduchu, přilbou jej letí víc a na rychlosti je to prý sakra poznat. Zrcátka jsme zavrhli, obávám se, že by se ve vysoké rychlosti třepaly. Stejně tak parkovací kameru, v zadní části vozidla není při couvání co zničit.MAX - CZ píše:Aérodynamika je taky důležitá. Máš správný křídlo a malý zrcátka?
To je moc drahé a mladej z kapesného do toho nechce moc vrážet. Nová stála v koloběžkosalonu 1.299 Kč a už má nějaký ten rok provozu za sebou. Cena u starších ojetých koloběžek pak padá neúprosně dolů a každá taková investice násobí jejich cenu.p.somik píše:A pak už jen vrtuli, nebo tryskový pohon
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |