Problem s chodem motoru

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od spermin » 12 led 2013, 12:15

zaměřil bych se na to.
zkus při zahřátém motoru odpojit čidlo teploty
obecně je li zahřátý motor a čidlo dává údaj o studeném, je bohatá směs, při akceleraci zdechá a taky špatně startuje,
svíčky se ,,zalévají´´ benzínem a vynechává jiskru.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Reklama
 

Uživatelský avatar
p.somik
Příspěvky: 992
Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Bydliště: Moravskoslezský
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od p.somik » 12 led 2013, 12:21

Střílení do výfuku by taky mohl být vstřikovací ventil-může "kapat"
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)

Vlasta G
Příspěvky: 13
Registrován: 10 led 2013, 16:17
Bydliště: Opava

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Vlasta G » 16 led 2013, 12:13

Tak už si s tím nevím rady pořád jede na tři válce a vubec žádne zlepšení pravě na opak je to horší.
Dávam to do servisu bude se sundávat hlava tak pak napíšu jak to dopadlo.

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od spermin » 16 led 2013, 18:07

pokud jede stále na 3 válce, lišta-svíčka-ventily- jako posledni Píst.
pokud jede někdy dobře bude problém V lišta-svíčka + čídla NEBO jednotka
pokud to dělá nepravidelně, byvá to zoxidovaný kontakt, probíjející svíčka - lišta, to nemusí být drahé, ale i může.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Mikim
Příspěvky: 10
Registrován: 15 úno 2013, 17:09

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Mikim » 15 úno 2013, 17:19

Zdravím pánové, předem se omlouvám, že se přimotávám do vlákna s mým dotazem. Mám problém s motorem x16xel. Má to podobný průběh jako píšete tady. Nastartuju studený, jedou 4 válce, po chvíli nastoupí 3válec. Vyměnil jsem svíčky, kabely, prošel kontakty ve všech možných spojkách, byl jsem i přímo na vstřikách, vše čisté. Dnes jsem už jen tak z hecu přeházel kabely z 1 na 4 válec a naopak a taky zároveň 2 na 3 a naopak a ono to jelo pořád stejně. To už mě dostalo úplně.. Nemáte pro mě nějakou radu, co by to mohlo být??
Díky...

Marek Sládek
Příspěvky: 223
Registrován: 19 dub 2011, 10:56

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Marek Sládek » 15 úno 2013, 17:35

Ahoj.
Změř kompresní tlaky a uvidíš.
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.

Mikim
Příspěvky: 10
Registrován: 15 úno 2013, 17:09

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Mikim » 15 úno 2013, 17:49

To jsem zapoměl napsat, že už jsem taky dělal, všechny válce stejný tlak, takže podpálené by to být nemělo..

Marek Sládek
Příspěvky: 223
Registrován: 19 dub 2011, 10:56

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Marek Sládek » 15 úno 2013, 18:11

Měřil jsi na studeném nebo na teplém motoru. Co karbon v motoru a s ním spojené váznutí ventilů.
Mě to za studena taky celkem vrčelo, jak se to ohřálo byl z toho tří i dvouválec. Nakonec bylo propálené těsnění pod hlavou. Ty kompresní tlaky byly stejný ale jaký?
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.

Mikim
Příspěvky: 10
Registrován: 15 úno 2013, 17:09

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Mikim » 15 úno 2013, 18:25

tak bylo to na vlažném motoru, přejel jsem jen od baráku ke garáži asi 300m.
Budík je dělaný ještě z dob 120tek, kdy to používal otec při opravách. Mě šlo o to zjistit, jestli nemá některý válec podpálený vetil, to byl tam byl tlak někde jinde, takhle na všech ukazoval hodnotu u 9ky, nevím jestli jsou Bary nebo co.. Kolik je dobrý tlak??
S těma kabelama je to normální, že to jede i když je přehážu??

Marek Sládek
Příspěvky: 223
Registrován: 19 dub 2011, 10:56

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Marek Sládek » 15 úno 2013, 20:17

Může to být i to těsnění pod hlavou, i vadný vstřik. Zkus ty tlaky za tepla apropo jaký tlak to tedy má?
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.

Mikim
Příspěvky: 10
Registrován: 15 úno 2013, 17:09

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Mikim » 15 úno 2013, 20:50

budík byl na hodnotě 9, jeho max je 20, jestli jsou to ale MPa nebo bary nebo co, to teď nevím. :?

Binda
Příspěvky: 27
Registrován: 21 pro 2011, 20:03
Bydliště: Josefův Důl u MB

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Binda » 08 dub 2013, 12:17

Vlasta G píše:Tak už si s tím nevím rady pořád jede na tři válce a vubec žádne zlepšení pravě na opak je to horší.
Dávam to do servisu bude se sundávat hlava tak pak napíšu jak to dopadlo.

Dobrý den. Chtěl bych vědět jak dopadl motor po sundání hlavy???
Mám totiž podobný problém..
Děkuji za info
Astra Caravan r.v.2000 motor z14xe

Vlasta G
Příspěvky: 13
Registrován: 10 led 2013, 16:17
Bydliště: Opava

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od Vlasta G » 11 úno 2015, 20:38

[quote="Vlasta G"]Při nastartovani studeneho motoru je vše OK ale jakmile se začne zahřívat začne tak vynechávaní válců
píše to chybu 0302 a 0300. pokud nechám motor zahřát a vypnu zapalování ta po opětovném nastartování jede zase na čtyři válce a pak už se prodlem neprojeví až zase při startováni studeného motoru :( svíčky lišta i EGR ventil je ok.
jedná se o motor Z14XE najeto 150000 km olej tam dávám 5W30
Už si nevím rady :? ještě snad zkontrolovat jestli není voda v benzínu.
hlava motoru byla repasovana před 12000km tak ventily by mely byt OK.
Máte někdo radu co stím může být????????????????????? :? :? :? :?

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od jerry mouse » 11 úno 2015, 21:50

Vlasta G píše: Už si nevím rady :? ještě snad zkontrolovat jestli není voda v benzínu.
hlava motoru byla repasovana před 12000km tak ventily by mely byt OK.
Máte někdo radu co stím může být????????????????????? :? :? :? :?
šak nalej do nádrže trochu Velfobinu nech ti tu vodu zriedi a odstrani, kúpiš to na benzinke! A na hlave sa robilo čo, boli vymenené aj voditka ventilov ako aj ventile ked už máš to slávne Z14XE?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s chodem motoru

Příspěvek od langdon2 » 11 úno 2015, 22:01

Z14XE tak netrpelo voditkami, ako Z14XEP
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Odpovědět