Autobaterie

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Autobaterie

Příspěvek od matozippi » 07 pro 2012, 14:10

prides rano k autu, otvoris kapotu a baterka ma 3V??
odpojis baterku a zacne na nej stupat napatie?
pri odpajani baterky nieco niekde cvakne (nejake rele)?
aky mas kludovy odber prudu ked tam vlozis druhu baterku?

inak tipujem to na nejaky hnily kabel na ktorom je trvalych 12V a opiera sa niekde o kostru... a do rana ti to vyslaha baterku
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto

Reklama
 

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Autobaterie

Příspěvek od spermin » 07 pro 2012, 14:47

bych se zaměřil na altík, startér. možná někdy nenabíjí, popř někde vázne
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobaterie

Příspěvek od Marťasek » 08 pro 2012, 20:24

matozippi píše:prides rano k autu, otvoris kapotu a baterka ma 3V??
odpojis baterku a zacne na nej stupat napatie?
pri odpajani baterky nieco niekde cvakne (nejake rele)?
aky mas kludovy odber prudu ked tam vlozis druhu baterku?

inak tipujem to na nejaky hnily kabel na ktorom je trvalych 12V a opiera sa niekde o kostru... a do rana ti to vyslaha baterku
Vím, že to myslíš dobře, ale četl jsi vůbec moje přízpěvky? Kdyby jo, tak tohle nenapíšeš! Jsi totálně mimo.


Jinak baterku jsem nabil a normálně drží 13,4V... Je opět v autě jsem zvědav jak dlouho opět vydrží.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Autobaterie

Příspěvek od spermin » 08 pro 2012, 20:29

to bude něco mezi baterkou a kastlí.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobaterie

Příspěvek od Marťasek » 08 pro 2012, 21:42

Já vím 8) :mrgreen: asi by ch to měl pořádně vystříkat... :mrgreen:
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Autobaterie

Příspěvek od spermin » 09 pro 2012, 11:08

no v těch mrazech a Tvém případě ani stříkání NEPOMŮŽE
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Dragon
Příspěvky: 72
Registrován: 14 kvě 2007, 08:53
Bydliště: Dubí

Re: Autobaterie

Příspěvek od Dragon » 10 pro 2012, 08:38

Ještě mě napadlo mrknout se na kabely do zadních dveří (pokud máš kombajn). Lidé si často stěžovali, že když jim zpuchřela izolace, tak se jim různě zkratovali věci, občas něco nešlo, jindy se zase sama vybíjela baterka..
Astra G Caravan 1.8 16V r.v.98

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobaterie

Příspěvek od Marťasek » 10 pro 2012, 08:57

8) to mě nenapadlo - při koupi byly přervaný tak jsem to opravoval Juknu na to znovu!!
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Autobaterie

Příspěvek od vasekpetr1 » 10 pro 2012, 12:30

No nechci vám kalit radost a všeobecné nadšení, tu průchodku určitě zkontroluj, ale pohledem do schémat zjiťuji, že do zadní průchodky trvalých +12V nejde. Buď přes spínačku potenciál 15 (zadní stěrač) nebo 30 přes kontakt relé (vyhřívání okna, osvětlení SPZ, centrál). Ale je možné, že ti některé relátko zůstane viset a vybíjí baterku. Sleduj kontrolky, jestli některá nezůstává svítit neoprávněně.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Autobaterie

Příspěvek od matozippi » 10 pro 2012, 13:08

trvalych 12V ti ide celym autom na zasuvku pre prives....
Marťasek - neviem ci sa spravne rozumieme, ak prides k autu, rucne ho odomknes, na baterke namerias 3V tak je v skrate bud baterka alebo nieco v aute
ak baterku odpojis a zacnes na nej merat napatie ktore zacne pomalicky stupat - baterka je s velkou pravdepodobnostou OK a skrat/odber je v aute
ak baterku ktora ma 3V a je v aute vyberies a namiesto nej tam vlozis plne nabitu, pripojis ju a sledujes napatie, ak klesa, nieco stale odobera prud (alebo je v skrate)
ak napatie neklesa, tak to co ti odoberalo prud sa vyplo (radio, rele, multitimer, atd.)
ak mas na aute odber, premeraj jednotlive poistky, aky cez ne preteka prud...
toto iste som napisal aj predtym
ak je to nezmysel tak sorry
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Autobaterie

Příspěvek od vasekpetr1 » 10 pro 2012, 14:13

matozippi píše:trvalych 12V ti ide celym autom na zasuvku pre prives....
Jenže zásuvka pro přívěs nejde přes průchodku (konektor X24) pátých dveří...

matozippi: tvoje úvaha není až tak špatná, dají se z ní vybrat dobré myšlenky, jenže je zde problém, že závada se projevuje velice náhodně a na vyměňovaných komponentech - baterku vyměnil a udělalo mu to zase - takže tu bych vyloučil. Zastavil, vypnul motor, zamknul, potud vše normální, přišel k autu po šesti hodinách a nenatočil. Napětí 3V. Vyměnil baterku, nastartoval a zase je vše normální.
Jaký musí téct proud z baterky, aby ji totálně "vyšťavil"? Při úvaze, že tam má 60Ah baterku, tak proud 10A v kuse. Ten proud by se musel někde projevit (třeba vyhřívání zadního okna?) - proto píšu o tom váznoucím relátku. Samozřejmě ten proud není naprosto lineární, takže se čas natáhne.

Martásku nebylo to auto bourané a není někde tažená nová elektrika? Chce to v teple a suchu to auto řádně prolézt a zkontrolovat veškeré konektory a průchodky, hlavně ty, co jdou ven pod auto.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Autobaterie

Příspěvek od matozippi » 10 pro 2012, 14:21

vasekpetr1 píše:
matozippi píše:....Zastavil, vypnul motor, zamknul, potud vše normální, přišel k autu po šesti hodinách a nenatočil. Napětí 3V. Vyměnil baterku.....
takze ani neotvoril auto na dialkove... musel auto otvorit rucne?
co sa tyka tych amprerov - nemusi byt ani 10A, staci ze baterka nie je na 100% nabita, 20% si odrataj koli zime a hned ti ten prud vyjde vyrazne mensi...
ale uznavam ze vybit novu cerstvo nabitu baterku za 6h tak aby mala naprazdno 3V - tu uz musi byt velmi slusny odber
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: Autobaterie

Příspěvek od Zralok » 10 pro 2012, 16:17

No já jsem laik ale tak nějak uvažuji. V průchodce není v klidu napětí, ale sepne klíčky má něco co přes tu průchodku jde zapnuté, zrovna se to nějak blbě dotkne zkratuje a rázem vyšťaví baterku, ale zatím se to provuje náhodně protože se to tak nedotýká vždy. Když už jsem tady četl co ta průchodka dokáže a vím co dělala i na mém autě tak bych se u ní nedivil vůbec ničemu. A tak nějak by chtělo vědět jak už píšete jestli to je vyšťavené když k autu přijde, tj neodemmkne už dálkou, nebo dálkou otevře ale už nenastartuje a až pak zjistí že je vyšťavená baterka. Protože si teda myslím že se 3V by dálka už nefungovala. A to je dle mne základní otázka na základě, které potom hledat - je auto vyšťavené už před příchodem (to by byl asi nějaký supervelký odběr v klidu) nebo se vyšťaví až pokusem startovat? (to by byl asi nějaký zkrat) při nějaké činnosti od odemčení dveří až po pokus nastartovat. Ale fakt jsem laik tak mne prosím za mé laické (dle mé logiky) uvažování nekamenujte.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

Uživatelský avatar
mirda2908
Příspěvky: 5276
Registrován: 31 črc 2009, 16:04
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Autobaterie

Příspěvek od mirda2908 » 10 pro 2012, 17:19

hosi cim muze byt spusobeno ze pri nastartovani a naslednem rozjezdu ukazuje palubak 12V a po minute ukaze normal 14.3V.Vcera sem si vsiml ze altik jakoby nedobijel tolik kolik ma.Servo vse fungovalo a tlmi mi to i svetla pak kdyz dosahne 14.V jede normalne.CO mam skontrolovat diky
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Autobaterie

Příspěvek od spermin » 10 pro 2012, 17:32

ukostření- přechodové odpory, kolik má baterka před nastartováním?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Odpovědět