Něco málo o EGR
Re: Něco málo o EGR
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
Re: Něco málo o EGR
No tak jsem to vyblikal přes pedály a je to chyba 0304 Zapalování válce 4 - výpadky
což by teda odpovídalo i tomu co to děla Navrhuje někdo řešení?
což by teda odpovídalo i tomu co to děla Navrhuje někdo řešení?
Astra G 1.4 16V Hatchback
Re: Něco málo o EGR
1 ZKONTROLUJ gumové krytky na zapalovací liště a přehoď vadnou svíci
potom dej vědět.
potom dej vědět.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Něco málo o EGR
Jako mám jí přehodit třeba na první válec? jestli se změní chybová hláška?
Astra G 1.4 16V Hatchback
Re: Něco málo o EGR
ano, popř. namontuj jinou, pokud máš.
může to být vadná izolace svíce, nebo na liště.
může to být vadná izolace svíce, nebo na liště.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Něco málo o EGR
Ok mrknu na to a dám vědět. Jsem v tomhle nováček, ale nebojím se experimentovat Takže snad to přežiju a astra taky
Astra G 1.4 16V Hatchback
Re: Něco málo o EGR
Takže dnes jsem se do toho pustil. Sundal jsem zapalovací lištu a vytočil všechny svíčky abych je zkontroloval, jelikož nevím kde je 4. válec. svíčky jsem přeházel, aby ani jedna nebyla na stejném místě. Zapalovací lištu jsem zkontroloval a z venku se na první pohled jeví že je v pořádku. dal jsem tedy zase vše dokupy. Odpojil jsem baterii (aby se vymazali z paměti chyby, doufám že se to takhle dělá). Vlezl jsem do auta a zkusil jsem si vyblikat chyby. No a ejhle... ta samá chyba 0304 Zapalování válce 4 - výpadky.
Takže jsou dvě možnosti.
1) bud se nevymazali chyby po odpojení baterie
2) chyby se vymazali a prohození svíček na to nemá vliv. Takže závada stále přetrvává
jestli je to varianta 2 tak to je v řiti, jelikož to vypadá na zapalovací lištu.
Takže jsou dvě možnosti.
1) bud se nevymazali chyby po odpojení baterie
2) chyby se vymazali a prohození svíček na to nemá vliv. Takže závada stále přetrvává
jestli je to varianta 2 tak to je v řiti, jelikož to vypadá na zapalovací lištu.
Astra G 1.4 16V Hatchback
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
Nebo máš mechanickou závadu motoru na 4.válci.
Re: Něco málo o EGR
To by nepsalo závadu zapalování válce podle mě ikdyž zdá se mi, že to poslední dobou dost žere olej.
Takže nevím co dál. Mám zkusit koupit teda nové svíčky?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... JrkKNZHw==
Takže nevím co dál. Mám zkusit koupit teda nové svíčky?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... JrkKNZHw==
Astra G 1.4 16V Hatchback
Re: Něco málo o EGR
svičky neřeš, nevím který je 4 válec, sundal bych z lišty na krajních válcích
tu gumu a zkusil to projet, zda bude cukat, potom nasadit 1 gumu a znova,
a když to začne, máš pravděpodobně problém.
tu gumu a zkusil to projet, zda bude cukat, potom nasadit 1 gumu a znova,
a když to začne, máš pravděpodobně problém.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Něco málo o EGR
bavíme se o tomhle jo? http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... zSX+XtRg==
Astra G 1.4 16V Hatchback
Re: Něco málo o EGR
spíš mi nejde na rozum, jaktože to hned po odpojení baterie začalo hlásit tu samou chybu. když jsem ani nenastartoval.
Astra G 1.4 16V Hatchback
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: 08 bře 2009, 19:23
- Bydliště: Ostrava
Re: Něco málo o EGR
Vše mi je celkem jasné, ale jaká jsou ta negativa při vyřazení EGR u benzínových motorů? Já jsem zaslepil EGR ventil, cukání a chcípání motoru před křižovatkou přestalo, ale asi mám větší spotřebu benzínu.
ASTRA HB 1.6 16V 2003 / Z 16 XE
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
Bohužel nemáš pravdu,psalo by to chybu vynechání zapalování,protože ti tam nehoří směs a křivka zapalovacího impulsu je deformovaná.Zkus si tu přečíst spoustu přízpěvků o přidírajících se nebo podpálených ventilech.Trisy píše:To by nepsalo závadu zapalování válce podle mě ikdyž zdá se mi, že to poslední dobou dost žere olej.
Takže nevím co dál. Mám zkusit koupit teda nové svíčky?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... JrkKNZHw==
Zcela vadnou lištu najdeš tak,že ji zapojenou vyndáš,dáš do ní svíčky a testem zapalování |TECH II,Bosch KTS ,OPcom apod\po jednotlivých zapínání zapalování fyzicky vidíš,jestli hazí jiskru všechny válce,pokud ano,je v pořádku.
Pro kontrolu práce jednotlivých válců už budeš potřebovat motortester s funkcí kontrola kulatosti chodu motoru-tam se projeví vykonaná práce jednotlivých válců.Pokud jeden začne se tzv vézt,tak je chyba ve spalovacím prostoru.Zkušený mechanik většinou ani tento motortester nepotřebuje,pozná to hned podle chování motoru.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
Buď je to chyba trvalá-přerušený obvod na primáru nebo je již nepřítomná,ale zůstává v paměti.Po odpojení baterie se chyby samy nemažou!!!Trisy píše:spíš mi nejde na rozum, jaktože to hned po odpojení baterie začalo hlásit tu samou chybu. když jsem ani nenastartoval.
Zůstávají v paměti závad.Musel bys absolvovat 20 bezchybných startů.Paměť vymázneš pouze pomocí diag.