po vycist.klapky nedrzi volnobech

Odpovědět
Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 20 črc 2012, 11:58

kam se ty live data ukladaj??????uz sem to nasel-......

Reklama
 

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 04 říj 2012, 20:33

tak vaha vzduchu je vymenena za jinou (origo)vyzskousena i jinna vaha a furt to samy ,a navi co ted ukazuje pred nastartovanim..
Mass Air Flow Sensor,1.43 V po nastartovani 5V
Mass Air Flow Sensor,17 kg/h po nastartovani 518 kg/h
Coolant Temperature,1.46 V
Coolant Temperature,93 °C
Intake Air Temperature,2.65 V
Intake Air Temperature,8 °C po nastartovani -40°C
asi to vidim na nejaky studenak v jednotce nekde sem na netu cetl prehratim rj se utvareji studenaky.....

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od HerryCZ » 04 říj 2012, 21:54

aeon píše:asi to vidim na nejaky studenak v jednotce nekde sem na netu cetl prehratim rj se utvareji studenaky.....
To myslis vazne ?? Jak by to FW zvladnul ??

EDIT: Pokud to nemelo byt prehratim jako teplotou to potom ano.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 04 říj 2012, 22:12

no nevim takhle to tam psali,studenak je dost castej problem na jednotce.......kamarada to stalo pekny prachy nez na to prisli,egr ventil novy,klapka nova,vaha nova,cerpadlo.........
nebo ten muj prolem vidis v necem jinym???????

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od RomanK » 04 říj 2012, 23:24

aeon píše:...asi to vidim na nejaky studenak v jednotce nekde sem na netu cetl prehratim rj se utvareji studenaky.....
Tak to je totální nesmysl. Jednotka může mít vadné bloky v paměti a přehrátí SW může způsobit umrtvení jednotky, když se do paměti nezapíšou nová data na vadné pozice. Ale u Oplu je to velmi vzácný jev. Měl jsem v ruce pouze dvě jednotky s tímto problémem, jednotky normálně fungovaly, pouze je nebylo možné naprogramovat na novější (nebo jiný) SW. V praxi tedy jednotka nešla použít z Vectry B třeba na Zafiru A.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 05 říj 2012, 06:57

už mlčím...... :?: :?: :cry:

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 05 říj 2012, 06:58

co teda stim mam delat??????¨

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 05 říj 2012, 07:15

nemate nekdo hodnoty z opcomu co vam to ukazuje na volnoech????????

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Marťasek » 05 říj 2012, 07:28

Udělej si výlet za Romanem do Brna... takhle je to o ničem pokud s tím máš takový problémy a už si nevíš rady. Ve výsledku se ti to vyplatí...

CO těsnění pod klapkou? Já včera musel udělat nové
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od denny » 05 říj 2012, 07:43

Ta váha vzduchu po startu 518 kg\h je jako bys měl plnej kotel na plynu.Měla by se pohybovat okolo 10 kg\h-12kg\h.
Jestli se ti vše děje po vyčištění klapky,tak bych to viděl na chybu lidského faktoru.
Poslední dobou je to dost častá anomalie.2x Astra 3x Zafira během 14 dní.Vždy chyba montáže zpět.
Různé hadice a těsnění.Jinak jednotku na odzkoušení mám jinou.

Uživatelský avatar
aeon
Příspěvky: 388
Registrován: 29 srp 2009, 12:54
Bydliště: lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od aeon » 05 říj 2012, 08:45

tesneni mam novy.davany na pastu......sem to tam daval snad 10x tam zpatky......

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Alzafir » 05 říj 2012, 09:38

HerryCZ píše:
aeon píše:asi to vidim na nejaky studenak v jednotce nekde sem na netu cetl prehratim rj se utvareji studenaky.....
To myslis vazne ?? Jak by to FW zvladnul ??

EDIT: Pokud to nemelo byt prehratim jako teplotou to potom ano.
To je tak, když se nepoužívají diakritická znaménka a tady na drsném severu je jiný dialekt :lol:
Aeon mluví o přehřátí jednotky, Herry o přehrání ( dialekt soft - přehrátí). Doufám, že jsem to tak pochopil správně :mrgreen:

Aeon: zítra tu budu mít žirafu se stejným motorem, oměřím napětí na váze, to jsme posledně nějak nedořešili. Jinak víc máš v SZ, jak teplota tak množství je na krajní hodnotě.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Marťasek » 05 říj 2012, 09:47

No mě zarazilo to co jsi napsal "dávám pastu" hele nepřicpal jsi tou pastou náhodou ty dvě trubičky co jsou v bloku sání a nasazuje se na ně klapka? Podle mě tam psata jako těsnění nemá co dělat! Vče vyčistit a dát jenom to co tam patří žádné vylepšování!

AAA Alzafír naráží na moji šmoulinku 8) :lol: :lol: Ale je to fakt, v 90% za to může blbost lidského faktoru. Hele vyfoť mě ze všech stran jak máš tu klapku zapojenou mě se to fakt nezdá!! škoda že jsi tak daleko...
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od Alzafir » 05 říj 2012, 09:54

:? :? Tvou Šmoulinku řešíme jinde :shock: :shock:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: po vycist.klapky nedrzi volnobech

Příspěvek od spermin » 05 říj 2012, 12:56

no jo, proto když něco co neznám a demontuji-tak používám v max.
míře foták na mobilu- pro jistotu montáže.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Odpovědět