uzemnění olejové vaničky posilovače řízení

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
ssrotak
Příspěvky: 144
Registrován: 14 črc 2009, 20:42
Bydliště: Staměřice

uzemnění olejové vaničky posilovače řízení

Příspěvek od ssrotak » 15 črc 2012, 16:51

Dnes zjištěno zkorodovaní měděného zemnícího pasku na vaničce oleje serva, držel na 1/3, poté upadl celej.Už je opraveno.Ale muže fungovat i bez???
Přílohy
Obraz0910.jpg
astra-g-caravan 1.4 16v x14xe/ 2000

Reklama
 

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: uzemnění olejové vaničky posilovače řízení

Příspěvek od vasekpetr1 » 15 črc 2012, 21:10

A není to kostra bloku motoru s kastlí? Při tom odběru serva to může být i pouze pro něj. Bez kostry zřejmě to servo nepoběží, ale on si ten proud najde cestu jinudy, i když jednak se projevují úbytky napětí na přechodových odporech a ložiska z toho taky moc nadšené nebývají.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
ssrotak
Příspěvky: 144
Registrován: 14 črc 2009, 20:42
Bydliště: Staměřice

Re: uzemnění olejové vaničky posilovače řízení

Příspěvek od ssrotak » 16 črc 2012, 19:27

Není to kostra kastle motor.Vede to ze svorkovnice serva tam je to připojeno na - pol, potom krkem dolu na hliníkovou vanu serva.Ta je uložena v gumách, takže není spojena s kastlou jinak než tím páskem přes svorkovnici.Tak to zkontrolujte, SŮL je sviňa.
astra-g-caravan 1.4 16v x14xe/ 2000

Odpovědět