N: Odstavení AGR (funkčního) - Otestováno
N: Odstavení AGR (funkčního) - Otestováno
Pozor je třeba mít ventil funkční (zasírá sání,snižuje výkon,je třeba odstavit)
Jelikož moje Z14XE mě začala zlobit chtěl jsem zjistit čím to je,zejména kolísání otáček,špatné starty atd...začal jsem tím nejběžnějším a nejjednodušším, odstavením egr (pozor! zaslepení je něco jiného,blbost)
ventil jsem demontoval a viděl ten bordel v trubkách,ventil byl taky krapet tak jsem ho odkarbonoval
z 3mm hliníku jsem udělal zkusmo záslepku,podle tvaru těsnění
a nanesl na ni lukopren do 300°C
ventil jsem umístil pouze na jeden šroub a nechal ho pracovat(naprázdno,je připojený na konektor)
druhý šroub podložil protože byl dost dlouhý,utáhl, a bylo
nechal jsem zaschnout 24h,po celou dobu odpojená baterie,pak jsem ji zapojil,nastartoval nechal chvíli běžet,vypl motor odpojil baterku a za pár hodin zapojil,o dva dny později jel projet,zahřál motor atd...
výsledek: lepší starty,necuká,pružnost se zvýšila (diskutabilní jelikož jsem si upravil sání) a hlavní :NESVÍTÍ KONTROLKA!!
Jelikož moje Z14XE mě začala zlobit chtěl jsem zjistit čím to je,zejména kolísání otáček,špatné starty atd...začal jsem tím nejběžnějším a nejjednodušším, odstavením egr (pozor! zaslepení je něco jiného,blbost)
ventil jsem demontoval a viděl ten bordel v trubkách,ventil byl taky krapet tak jsem ho odkarbonoval
z 3mm hliníku jsem udělal zkusmo záslepku,podle tvaru těsnění
a nanesl na ni lukopren do 300°C
ventil jsem umístil pouze na jeden šroub a nechal ho pracovat(naprázdno,je připojený na konektor)
druhý šroub podložil protože byl dost dlouhý,utáhl, a bylo
nechal jsem zaschnout 24h,po celou dobu odpojená baterie,pak jsem ji zapojil,nastartoval nechal chvíli běžet,vypl motor odpojil baterku a za pár hodin zapojil,o dva dny později jel projet,zahřál motor atd...
výsledek: lepší starty,necuká,pružnost se zvýšila (diskutabilní jelikož jsem si upravil sání) a hlavní :NESVÍTÍ KONTROLKA!!
Naposledy upravil(a) kubeSRi dne 18 črc 2012, 20:19, celkem upraveno 2 x.
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...
- Reklama
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
UŽ JSOU FOTA
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
Budu čekat kdy se ti ohlásí kontrolka - pak pisni ju.
PS: ten EGR máš doufám elektronický?
PS: ten EGR máš doufám elektronický?
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
když do něj nejde žádnej podtlak jen kabely tak bude asi jakej?
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
co vim, tak u Ztka se standartne zaslepuje u Adama a vypina se pomoci diagnostiky, takze kontrolka pak nesviti... tim padem tohle moc nechapu
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
právě žeprej u modelu s ŘJ chlazení to nešlo,navíc je to další min.1000kč,zatím to nesvítí tak neřeším
manli: tak tak,kdyby tam šla hadice bylo by to horšíiii
manli: tak tak,kdyby tam šla hadice bylo by to horšíiii
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
No dobře, ale jakej je rozdíl mezi tímhle a zaslepením origo záslepkou z Opelu s 1 dírou ? Vždyť v podstatě to pak dělá to samý, jo a když už, tak bych tu záslepku udělal z jedný strany širší, aby se na ni dal ten EGR přichitit dvěma šroubama. Jinak se ti po čase stane ře ti ta litina u toho jednoho šroubu prdne a ulomí se
Mobil : 602318645
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
no uchycení by asi chtělo doladit..rozdíl tam je ventil by se stejně zasíral protože i kdyby běžel naprázdno,v trubce je binec..navíc toto dá mín' práce(nemusí se trefovat díra) a nejsem debil platit oplu peníze za kus hliny.
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
A co ti hlásí diagnostika (stačí vyblikat) Neboj ono se to rozsvítí
Astra 1,4 16V
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
co by? ja diag nemám a 900 za vyblikání ser* dokud to jede tak neřeším,když bude svítit budu řešit,proč by mělo? na UK foru taky myslim Z zaslepovali a nic nehlásilo,jen to chce mít štěstí nebo dobrý postup
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
Marně přemýšlým jestli to,co píšeš myslíš vážně
Vyblikání je snad zadarmo
Rozsvítí se to třeba za tři dni (můj případ)
A dobrý postup?Co se dá na kusu plechu zkazit,to nám objasni Jedině jezdit v režimu,kdy egr neotvírá,lambda tedy.................................
Vyblikání je snad zadarmo
Rozsvítí se to třeba za tři dni (můj případ)
A dobrý postup?Co se dá na kusu plechu zkazit,to nám objasni Jedině jezdit v režimu,kdy egr neotvírá,lambda tedy.................................
Astra 1,4 16V
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
zagooglil jsem a na jednom webu po zaslepení napsáno toto:
V jednom návodu jsem se dočetl, že je dobré projet po deaktivaci ventilu auto tak, aby motor dosáhl provozní teploty, poté zastavit a odpojit akumulátor alespoň na 30s (déle=lépe), pak nastartovat motor bez sešlapávání plynového pedálu a s vypnutými veškerými elektrickými spotřebiči nechat motor běžet na volnoběh minimálně 5 minut bez jakýchkoli zásahů, pak je dobré motor ihned projet v běžném provozu. ECU si tím načte nové údaje ohledně chování motoru a vyhneme se tím případným chybovým hlášením. Nevím zda se toto týká i Oplů, ale určitě se tím nic nezkazí.
V jednom návodu jsem se dočetl, že je dobré projet po deaktivaci ventilu auto tak, aby motor dosáhl provozní teploty, poté zastavit a odpojit akumulátor alespoň na 30s (déle=lépe), pak nastartovat motor bez sešlapávání plynového pedálu a s vypnutými veškerými elektrickými spotřebiči nechat motor běžet na volnoběh minimálně 5 minut bez jakýchkoli zásahů, pak je dobré motor ihned projet v běžném provozu. ECU si tím načte nové údaje ohledně chování motoru a vyhneme se tím případným chybovým hlášením. Nevím zda se toto týká i Oplů, ale určitě se tím nic nezkazí.
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
Já se bavím
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁVOD:odstavení AGR(funkčního) aneb:nebud'me blbí
Kubo já se bojím že ti to astra jednou všechno šeredně vrátí
Nebylo by lepší koupit origo záslepku a důkladně se informovat třeba v opelu nebo u dennyho ohledně Software odpojení ventilu (Vím že jsi psal že zetka motory s jednotkou čehosi tam to nejde) ? Chápu že když kituješ zevnějšek tak to nevadí jen mám obavu že zásahama do motoru..no...uvidíme časem jak se s tím astrule vyrovná
Nebylo by lepší koupit origo záslepku a důkladně se informovat třeba v opelu nebo u dennyho ohledně Software odpojení ventilu (Vím že jsi psal že zetka motory s jednotkou čehosi tam to nejde) ? Chápu že když kituješ zevnějšek tak to nevadí jen mám obavu že zásahama do motoru..no...uvidíme časem jak se s tím astrule vyrovná
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2