Markovo Coupe Turbo Projekt Opel Stufe I
Markovo Coupe Turbo Projekt Opel Stufe I
Popis:
Individuální dovoz od autorizovaného prodejce Opel Autohaus Zschernitz Karlsruhe z Německa, u něj provedena modifikace řídící jednotky motoru - PROJEKT OPEL GmbH Stufe I - včetně TÜV a zápisu do TP. Do provozu 9/2002, maximální výbava včetně koženého čalounění, automatické klimatizace, xenonů, termoreflexního čelního skla atd.
Užívám:
- diferenciál s progresivní svorností QUAIFE (Automatic Torque Biasing Helical Limited Slip Differential)
- kompletní sportovní spojka SACHS Performance od ZF SACHS RACE ENGINEERING (lamela, přítlačný talíř, vysouvací ložisko - přenositelný točivý moment až 420 Nm)
- vypínání ESP/TC Plus
- sportovní nerezový výfuk SIMONS SportSystem o průměru 63,5 mm komplet od katalyzátoru (švédský výrobce RAY Metallfabrik AB)
- pružiny EIBACH Pro-Kit (-30mm)
- sportovní tlumiče SACHS Performance od ZF SACHS RACE ENGINEERING
- kola SAAB AERO Double Five Spoke 7x17" ET41 (9,9 kg - extra pevná a o 20% lehčí než jiná běžná kola v tomto rozměru) na léto, originální 7,5x17" ET47 na zimu
- pneu HANKOOK Ventus V12evo 215/40 ZR17 87Y XL na léto, NOKIAN WR G2 215/45 R17 91V na zimu
- vrtané/drážkované brzdové kotouče TAROX Sport Japan vpředu i vzadu
- sportovní brzdové destičky GALFER FDT1055 vpředu i vzadu
- teflonové brzdové hadice opletené nerezovou ocelí GOODRIDGE High Performance Brakeline Kit
- usměrňovače vzduchu k brzdám na přední ramena z Astry OPC I
- přední hliníková rozpěrná tyč WIECHERS Sport Racing Line
- hliníková opěrka nohy z Mazdy 6 MPS
- hliníkové pedály OPC
- ostřikovače světel OPC
- rozprašovací ostřikovače čelního okna z Insignie
- hliníkové pojistky dveří IRMSCHER
- odtrhová lišta IRMSCHER
- odlehčené celohliníkové ventilky na kola
- zapalovací svíčky BERU Ultra X Titan / BOSCH Super Plus Yttrium / BOSCH Super 4
- baterie EXIDE Premium 60Ah
- MID palubní počítač VERAMON
- syntetické oleje SHELL Helix Ultra 5W-40 / VALVOLINE MaxLife Synthetic 5W-40 / GM Dexos 2 5W-30 (na zimu)
- palivo OMV MaxxMotion 100 / BENZINA Verva 100 (plus VIF Super Benzín)
- brzdová kapalina DOT 4 Super / DOT 5.1
- výkon 230 koní při 5600 ot. / 360 Nm při 3000 ot.
- zrychlení 0-100 km/h za 6,3 sec. (s pneu BRIDGESTONE Potenza RE050A)
- pružné zrychlení 60-100 km/h na 4. rychl. st. za 5,3 sec., 80-120km/h na 5. rychl. st. za 7,4 sec.
- max. rychlost 250 km/h
- brzdná dráha 100-0 km/h: 35 metrů (série: 37,3 metrů)
Individuální dovoz od autorizovaného prodejce Opel Autohaus Zschernitz Karlsruhe z Německa, u něj provedena modifikace řídící jednotky motoru - PROJEKT OPEL GmbH Stufe I - včetně TÜV a zápisu do TP. Do provozu 9/2002, maximální výbava včetně koženého čalounění, automatické klimatizace, xenonů, termoreflexního čelního skla atd.
Užívám:
- diferenciál s progresivní svorností QUAIFE (Automatic Torque Biasing Helical Limited Slip Differential)
- kompletní sportovní spojka SACHS Performance od ZF SACHS RACE ENGINEERING (lamela, přítlačný talíř, vysouvací ložisko - přenositelný točivý moment až 420 Nm)
- vypínání ESP/TC Plus
- sportovní nerezový výfuk SIMONS SportSystem o průměru 63,5 mm komplet od katalyzátoru (švédský výrobce RAY Metallfabrik AB)
- pružiny EIBACH Pro-Kit (-30mm)
- sportovní tlumiče SACHS Performance od ZF SACHS RACE ENGINEERING
- kola SAAB AERO Double Five Spoke 7x17" ET41 (9,9 kg - extra pevná a o 20% lehčí než jiná běžná kola v tomto rozměru) na léto, originální 7,5x17" ET47 na zimu
- pneu HANKOOK Ventus V12evo 215/40 ZR17 87Y XL na léto, NOKIAN WR G2 215/45 R17 91V na zimu
- vrtané/drážkované brzdové kotouče TAROX Sport Japan vpředu i vzadu
- sportovní brzdové destičky GALFER FDT1055 vpředu i vzadu
- teflonové brzdové hadice opletené nerezovou ocelí GOODRIDGE High Performance Brakeline Kit
- usměrňovače vzduchu k brzdám na přední ramena z Astry OPC I
- přední hliníková rozpěrná tyč WIECHERS Sport Racing Line
- hliníková opěrka nohy z Mazdy 6 MPS
- hliníkové pedály OPC
- ostřikovače světel OPC
- rozprašovací ostřikovače čelního okna z Insignie
- hliníkové pojistky dveří IRMSCHER
- odtrhová lišta IRMSCHER
- odlehčené celohliníkové ventilky na kola
- zapalovací svíčky BERU Ultra X Titan / BOSCH Super Plus Yttrium / BOSCH Super 4
- baterie EXIDE Premium 60Ah
- MID palubní počítač VERAMON
- syntetické oleje SHELL Helix Ultra 5W-40 / VALVOLINE MaxLife Synthetic 5W-40 / GM Dexos 2 5W-30 (na zimu)
- palivo OMV MaxxMotion 100 / BENZINA Verva 100 (plus VIF Super Benzín)
- brzdová kapalina DOT 4 Super / DOT 5.1
- výkon 230 koní při 5600 ot. / 360 Nm při 3000 ot.
- zrychlení 0-100 km/h za 6,3 sec. (s pneu BRIDGESTONE Potenza RE050A)
- pružné zrychlení 60-100 km/h na 4. rychl. st. za 5,3 sec., 80-120km/h na 5. rychl. st. za 7,4 sec.
- max. rychlost 250 km/h
- brzdná dráha 100-0 km/h: 35 metrů (série: 37,3 metrů)
Naposledy upravil(a) marek dne 08 úno 2015, 13:17, celkem upraveno 38 x.
Astra Coupé Turbo
- Reklama
zigi: Já nemám rád vzhledové úpravy povedených aut. A mě se Astra Coupe jako povedená jeví - proto jen ta odtrhová lišta, která podle Irmscheru zvedá maximálku o 5 km/h a skutečně zvyšuje přítlak na zadek (ta na fotkách ještě není). Jinak maximálka je cca 255 km/h a nejlepší zrychlení 0-100 km/h, na který jsem se dostal bylo 6,3 sec. Ale já takový věci moc často nezkouším, protože to dost ničí auto.
Naposledy upravil(a) marek dne 19 pro 2008, 16:26, celkem upraveno 2 x.
Astra Coupé Turbo
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Kdepak, je i pro klidnou jízdu, protože při neklidné jízdě žere palivo až hrůza. Ale při klidné (ovšem ne pomalé) jízdě je to hodně dobrý. Teď např. mám za sebou jízdu do Mariánských Lázní (cca 800 km) a průměrná spotřeba byla skvělých 7,6 l na 100 km (80% okresky, 10% dálnice, 10% město).
Astra Coupé Turbo
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
-
- Příspěvky: 3799
- Registrován: 24 led 2006, 14:53
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No to by bylo husty mit na srazu v Ostrave takovou Astruli, no to bych uvital, at tam mame i neco nez same seriovky Bude se tam grilovat apod. Plagat uz je pomalu hotov a tak bude cas, vylepim ho po Ostrave
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jasne dam ho i sem, ale az bude stanovene presne datum
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: 25 led 2006, 20:07
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 3799
- Registrován: 24 led 2006, 14:53
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: