Rychlé pravidelné cvakání
Rychlé pravidelné cvakání
Ahoj lidi chci se zeptat. Mam Astru 1.6 16V nalítáno asi 90000 km. Když se motor zahřívá tak jde slyšet takové hlasité tupé rychlé pravidelné cvakání nezávislé na otáčkách motoru. Na volnoběh není slyšet nic jakmile otačky vytáhnu nad 2500 tak to už není slyšet.Když pustím plyn okamžitě to přestane jakmile ale trošičku přidám plyn tak to začne cvakat pravidelně ač zvyšují otáčky od 1000 – 2500 stále to cvaká stejně a nad 2500 už slabě až se téměř ztrácí. Když automobil zahřeji na provozní teplotu pak vypnu motor a nechám třeba čtvrt hodinky stát a pak nastartuji tak už žádné cvakání není slyšet. Je to zvláštní ale nevím si rady co by to mohlo být. Venku není nic slyšet i když otevřu kapotu tak je to obtížně rozpoznatelné, ale vychází to někde jakoby ze středu mezi tlumičem, předním oknem a rozvodu, ale těžko se to dá rozpoznat, ale jakmile sednu do auta a trošku přidám tak to cvakaní se poměrně hodně rozléhá. Rozvody jsem měnil před 30 000 km a olej asi před měsíce mam 10W40 a je ho dost, můžete mi někdo prosím poradit, čím by to mohlo být?
- Reklama
Jestli se neuvolnil, nebo částečně nevysypal katík.... zkus to zvednout nebo najet na rampu a poslechnout z podauta....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Jak píše manli2.... katalyzátor - ten vydává právě pazvuky při přidání plynu, ale může to být i jak píše pepča.Mahoni píše:A co to je prosím katík ??
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 06 lis 2006, 16:56
Docela casto to byva volny sroubek v sani.Slysel sem ze nekde udelali generalku motoru a pak zjistil nekdo ze je to tim srubem.Je to tezko rozpoznatelny protozre se to rozliha ale jde to.Pro opravu je treba vymontovat sani.Nebo klidne vodni pumpa ale ta by to delala porad a ne v zavislosti na teplote.Pak jeste nadzdvihatka.Chtelo by to slyset.
Mne to dela taky. je to slyset jakoby od sloupku pred spolujezdcem. kdyz zahejbu tema benzinovejma hadicema tak to prestane. je tam asi nakej ventil nebo neco a da se tam vlezt jedine po odendani plastovyho podbehu. kdyz si zkusis rozpojit ten konektor nad vzduchovym filtrem tak to urcite prestane delat (rozsviti se chyba diagnostiky motoru, ale kdyz to zapojis tak zase zhasne). Zajimavy jak to vsem dela u stejnech motoru pri zhruba stejnech kilometrech a ted kdyz se ochladilo. Asi zase naka konstrukcni vada.
Jéé, to jsem měl taky, bohužel potrubí už rozebrat nešlo, tak rozříznout, vysypat, zavařit, naštěstí zátím nebyla potřeba nové lambda sondy.Jirka D.. píše:Taky jsem z toho měl strach, ale byla to čepička ve výfukovém potrubí od lambda sondy. Rozebrat potrubí, vyndat čepičku a složit potrubí a je klid
Astra Caravan G, 1.6 16V, X16XEL, 100 edition