Nechal jsem si vyjet veškeré práce ze SRBA Servisu za poslední čtyři roky:
ve 140 000 oprava po čelním nárazu, cena opravy 300 000 (z toho 75 000 nová ŘJ) - tak z toho se mi slušně zamotala hlava,věděl jsem, že to bylo bouraný, ale na autě to vůbec není poznat, snad jen že jde trochu ztuha odemknout přední kapota. A konečně vím, proč moje světla jsou jak vypraná v Perwollu - jsou skoro nová. Celý to cálovala pojišťovna, tak tam asi namontovali celý nový auto. Když jsem se o tom se šéfem bavil, tak říkal, že tam odvezli auto, co mělo už něco za sebou a když si pro to po opravě jel, tak se mu z toho nechtělo vystoupit a přesednout do svýho (Měl v tu dobu Opel Signum)
ve 160 000 kolegyně odřela dveře, tak šel z havarijka komplet celý pravý bok (oboje dveře nové + komplet lak) - cena 40 000
ve 170 000 měněn EGR ventil, přetěsnění spoje mezi 1. a 2. dílem výfuku
ve 180 000 výměna rozvodů, vodní pumpy, zadní brzdy, technická
.... Když nad tím tak uvažuju, tak kromě volantu mám snad celý auto nový
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Opel Astra G, 1.8 16v (X18XE1) 85 kW, hatchback, r.v. 1998
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=23618