Y17DT cukanie
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: Y17DT cukanie
Musíš omrknout čerpadlo ze všech stran, odkud teče. Mi to denny na heveru očistil sprejem, nakopli jsme to a už to bylo vidět. Potom je to už jenom na tom, co teče, jestli stačí nový díl, nebo celé čerpadlo na repas.
Každopádně bych už dnes nešel do jakéhokoliv z vraku, byť by mi tvrdil, že je nové.
Repas, co mám já, je úplně někde jinde, než původní i moje minulé z vraku. Jen mě štve ta mrtvola při rozjezdu, ale to je neřešitelné (snad jen čip). Prostě do 1700 otáček nejede a jak zabere turbo tak stejně řadím dvě.
Spotřeba po výměně taky šla mírně dolů, ale to je tím, že s tím už nejezdím já, ale mladí, jinak by klesla určitě o cca 0,5 l/100 km.
Teď se jezdí za 4,74/100km dlouhodobým průměrem.
Jo a nekouří vůbec, ale to nedělala ani předtím.
Každopádně bych už dnes nešel do jakéhokoliv z vraku, byť by mi tvrdil, že je nové.
Repas, co mám já, je úplně někde jinde, než původní i moje minulé z vraku. Jen mě štve ta mrtvola při rozjezdu, ale to je neřešitelné (snad jen čip). Prostě do 1700 otáček nejede a jak zabere turbo tak stejně řadím dvě.
Spotřeba po výměně taky šla mírně dolů, ale to je tím, že s tím už nejezdím já, ale mladí, jinak by klesla určitě o cca 0,5 l/100 km.
Teď se jezdí za 4,74/100km dlouhodobým průměrem.
Jo a nekouří vůbec, ale to nedělala ani předtím.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
- Reklama
Re: Y17DT cukanie
Zdravim.potreboval bi som vedit co je ten sbd ventil.mam podobny problem,nafta tecie asi cez elektricku cast ventilu predvstreku a neviem ho kde a za kolko zohnat,a neviem sa dostat ani k cislu dielu.V agat.sk mi povedali ze vraj stoji 300e..co je dost.ale nemam istotu ci to je ono kedze neansiel som ani jeden obrazok tohto dielu..Takze ak niekto nieco o tom vie budem rad ked nieco napise.
Re: Y17DT cukanie
Ahoj ten vetil predvstreku sa tusim vola TCV. Ten ventil zvykne po case tiect cez cast kam sa pripaja konektor. Ja som ho uz menil (robota je to katastrofalna - kdesi na fore je tusim aj navod), bohuzial odislo mi cele cerpadlo tak som musel kupit repasovane a ventil mi je na dve veci. Stal okolo 200€. Ak by si ho chcel mohol by som ti ho predat.dodosv píše:Zdravim.potreboval bi som vedit co je ten sbd ventil.mam podobny problem,nafta tecie asi cez elektricku cast ventilu predvstreku a neviem ho kde a za kolko zohnat,a neviem sa dostat ani k cislu dielu.V agat.sk mi povedali ze vraj stoji 300e..co je dost.ale nemam istotu ci to je ono kedze neansiel som ani jeden obrazok tohto dielu..Takze ak niekto nieco o tom vie budem rad ked nieco napise.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Y17DT cukanie
O co se konkrétně jedná? Nikdy jsem o takovém ventilu neslyšel
Jinak problém s Combem přetrvává, diagnostika úplně bez chyb, v nejmenovaném "diesel servisu" byli schopni říct, že je to rozbitý, ale nikdo neví .
Kabelové svazky stále načepované naftou, auto už spíš nejede než jede. Třeba výjezd do kopce z podzemních garáží je nadliskej výkon . Auto se vždycky chytne, až když sepne turbo. Do té doby je mrtvé...
Zajímavý je, že po vyčištění a vysušení ty svazky vydržej bez nafty cca týden. Nikde neni vidět, že by něco teklo nebo slzelo. Takže to musí bejt jen nějaká mlhovina.
Jinak problém s Combem přetrvává, diagnostika úplně bez chyb, v nejmenovaném "diesel servisu" byli schopni říct, že je to rozbitý, ale nikdo neví .
Kabelové svazky stále načepované naftou, auto už spíš nejede než jede. Třeba výjezd do kopce z podzemních garáží je nadliskej výkon . Auto se vždycky chytne, až když sepne turbo. Do té doby je mrtvé...
Zajímavý je, že po vyčištění a vysušení ty svazky vydržej bez nafty cca týden. Nikde neni vidět, že by něco teklo nebo slzelo. Takže to musí bejt jen nějaká mlhovina.
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Re: Y17DT cukanie
Pokud mas v kabelovem svazku naftu, tak Ti to s nejvetsi pravdepodobnosti prolina skrz prave zminovany TCV ventil (přesuvník vstřiku). Je to ventil na čerpadle. Nafta ale neteče přes "O" kroužek, ale skrz konektor, do kterého se připojují 2 vodiče (konektor). Přes piny konektoru přesuvníku vstřiku se tlačí nafta, která pak vzlíná po kabelech (možná i kabelem po žílách), nacucá se kabelový svazek a pak to leze až do konektoru řídící jednotky motoru. Údajně se může nafta dostat až do útrob jednotky (motoru i čerpadla).
I po výměně TCV jsem ještě půl roku nalézal naftu v konektoru řídící jednotky motoru. Prostě té nafty je v tom svazku mraky.
hodně o tomhle problému je zde: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 84#p325184
I po výměně TCV jsem ještě půl roku nalézal naftu v konektoru řídící jednotky motoru. Prostě té nafty je v tom svazku mraky.
hodně o tomhle problému je zde: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 84#p325184
Subaru Legacy 2.0R MY07; ex: Opel Corsa C, 1.7 DTi, 9/2000
- pavel kotulán
- Příspěvky: 215
- Registrován: 06 črc 2007, 10:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Y17DT cukanie
čus, tak mi začala moje astřička taky cukat, ale jen ráno a nejvíc když je vlhko! škube, ale jakmile se ohřeje, tak se cukání postupně vytrácí! Tak čím to je? TCV, nebo SPV ventil? Jen podotýkám, že mám taky kabeláž od nafty
Re: Y17DT cukanie
Tak minimalne Ti tece TCV a vymena je vice nez vhodna. Bohuzel to nutne nemusi znamenat, ze kvuli tomu Ti to i cuka. To muze delat i ten SPV, ale taky treba znecistene konektory, ridici jednotka cerpadla (i kdyz ta vetsinou cuka za tepla), nebo nejake cidlo...
Jinak nevim jestli to tu uz nekde neni, ale na zahranicnich forech (nevim presne uz kde) byl navod na velmi zajimavy zpusob opravy tekouciho TCV - demontovat, na piny napajet kabely a zalit cely konektor na TCV ventilu kvalitnim epoxidem. Pak uz jen na puvodni kabelovy svazek dat konektory a nacvaknout. Udajne to funguje a zas to chvilku vydrzi. Ale je to dost improvizace
Jinak nevim jestli to tu uz nekde neni, ale na zahranicnich forech (nevim presne uz kde) byl navod na velmi zajimavy zpusob opravy tekouciho TCV - demontovat, na piny napajet kabely a zalit cely konektor na TCV ventilu kvalitnim epoxidem. Pak uz jen na puvodni kabelovy svazek dat konektory a nacvaknout. Udajne to funguje a zas to chvilku vydrzi. Ale je to dost improvizace
Subaru Legacy 2.0R MY07; ex: Opel Corsa C, 1.7 DTi, 9/2000
Re: Y17DT cukanie
cukání dělá nejčastěji řj čerpadla pokud tedy je pal systém těsný a nikde nepřisává vzduch.
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase
OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER
OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER
Re: Y17DT cukanie
Přiživím se z otázkou v tomhle tématu... (stejný motor)
Posledních asi 14 dní pozoruji taky cukání, ale za studena. Cukne to po startu, při překročení otáček cca 1800-1900. Jednou či dvakrát cukne a pak je již klid, po celou dobu další jízdy už se to neopakuje. Na foru OpelClub Renbau píše podobné projevy a jako výsledek je vadný SPV ventil. Ale tenhle ventil mám starý asi 50 tis. km (kupován byl jako nový). Nemáte někdo prosím tip, čím by podobné cuknutí ještě mohlo být? Sice tu samozřejmě je možnost, že to opravdu tím SPV je, ale to mě dost děsí.
Jinak ke stavu auta - palivový filtr má 15tis km, přidáván VIF, starty bez problému, altik dobíjí (14,2V), za tepla necuká, diagnostika je čistá.
Díky...
Posledních asi 14 dní pozoruji taky cukání, ale za studena. Cukne to po startu, při překročení otáček cca 1800-1900. Jednou či dvakrát cukne a pak je již klid, po celou dobu další jízdy už se to neopakuje. Na foru OpelClub Renbau píše podobné projevy a jako výsledek je vadný SPV ventil. Ale tenhle ventil mám starý asi 50 tis. km (kupován byl jako nový). Nemáte někdo prosím tip, čím by podobné cuknutí ještě mohlo být? Sice tu samozřejmě je možnost, že to opravdu tím SPV je, ale to mě dost děsí.
Jinak ke stavu auta - palivový filtr má 15tis km, přidáván VIF, starty bez problému, altik dobíjí (14,2V), za tepla necuká, diagnostika je čistá.
Díky...
Subaru Legacy 2.0R MY07; ex: Opel Corsa C, 1.7 DTi, 9/2000