Napájecí kabel zesilovače

Vše o zapojení repro, radia atd..
Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od vasekpetr1 » 22 bře 2012, 17:56

Okno nechej nahoře.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od Danosss » 24 bře 2012, 19:30

tvůj návod byl super šlo to jako po másle:), ale stejnak jsem nic neudělal pač jsem zjistil že musím mít redukci klasický 165mm reproduktor se tam nevejde:( ale aspon jsem si to zkusil:) a docela jsem byl mile překvapen když jsme viděl jak je výškový reproduktor pěkne zabalen v izolaci a tak samo i tapec že byl docela "vytlumen" :) nevíš prosím náhodou jak se rozdělává průchodka u zadních dveří?:) u předních je takový červený cvoček ale u zadních je nějaký modrký kroužek a snaži jsem se točit vytahnout ale furt jsem nepřišel na to jak to rozebrat:)
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Uživatelský avatar
kozlik159
Příspěvky: 30
Registrován: 02 led 2012, 19:00
Bydliště: Hlavnice, okres. Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od kozlik159 » 20 dub 2012, 11:54

Já jsem tahal kábel v čera na zesák normálně za naftovím čerpadlem.. jenom jsem ho tam provleknul a vytahl u ridice,je to tak schovane..ale za svetla jde videt..nemusel jsem nic vrtat a pak klasika leví prah..
Opel Astra G 2.0 DTI 74kw r.v. 2000

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od Danosss » 20 dub 2012, 12:25

náhodou fotky bys sem nedal nějaké kudy co a jak :)...levým prahem jsi to měl rozdělané nebo jsi ho jen odklopil a protáhnul?:)
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Uživatelský avatar
kozlik159
Příspěvky: 30
Registrován: 02 led 2012, 19:00
Bydliště: Hlavnice, okres. Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od kozlik159 » 21 dub 2012, 12:51

Nemam čím nafotit.. ale když se podívá od motoru za naftový filtr,tak hned nad trubkama od topení to je.. mě tam vede ještě jemný drát od baterky (-) byla tam si guma nebo něco ale nemam ji tam.. u toho je hned aji posilovač brzd musíš se podívat pořádně.. a pak jsem jen dráty dal zespod pod prah nic jsem nesundával jen jsem je tam natlačil,až dozadu kdybys bydlel kousek od Opavy tak ti to ukážu..
Opel Astra G 2.0 DTI 74kw r.v. 2000

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od Danosss » 26 dub 2012, 20:32

vasekpetr1 píše:Sundání tapecu ve dveřích je práce na pět minut, když se dloubu v nose :D .

1) tři šrouby s křížovou hlavou na spodku dveří
2) vydloubnu plochým šroubovákem ovladač zrcátek a odpojím z kabeláže
3) vydloubnu plochým šroubovákem ovladač stahování oken a odpojím z kabeláže
4) plochým šroubovákem vydloubnu vnitřní kryt madla dveří (v lemu) - je na zobáčcích.
5) vyšroubuji 3 šrouby ukryté v madle a za ovladači
6) vytrhnu trojúhelník výškového repra
6a) tapec oddloubnu od plechu dveří - drží na podobných trnech, jako trojúhelník výškového repra
7) celý tapec chytnu a od zámku tlačím směrem nahoru, aby vyskočil z hrany okna i s horní lištou - jde to ztuha, pomáhám si zevnitř šroubovákem
8 ) po vyskočení tapecu odpojím lanovod otvírání dveří - je nasunut v drážce.

A tapec je dole 8)
Dokázal bys mi napsat takový krásný návod i na zadní dveře?:D ale asi je to to stejné co :D dneska jsem dle tveho navodu zase postupoval a je to fakt snadné :D nejhorší je bod 4 a bod 7 :D člověk musí hold silou:D

PS: víš jak sundat venkovní prahy?:D že by se mi hodil taky návod:D potřebuju to sundat:) díky
Naposledy upravil(a) Danosss dne 26 dub 2012, 20:41, celkem upraveno 1 x.
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od Danosss » 26 dub 2012, 20:35

kozlik159 píše:Nemam čím nafotit.. ale když se podívá od motoru za naftový filtr,tak hned nad trubkama od topení to je.. mě tam vede ještě jemný drát od baterky (-) byla tam si guma nebo něco ale nemam ji tam.. u toho je hned aji posilovač brzd musíš se podívat pořádně.. a pak jsem jen dráty dal zespod pod prah nic jsem nesundával jen jsem je tam natlačil,až dozadu kdybys bydlel kousek od Opavy tak ti to ukážu..
Já jako asi mám nataáhnutý kabel od motoru stejně sice jen uzký a né ten pořádny pro zesík jen mě zajímalo právě jak jsi to dostal do prahů :) tak to je ok :)
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od vasekpetr1 » 26 dub 2012, 21:31

U zadních dveří je to víceméně podobné, jako vpředu. Vydloubni spínač stahování okna, pod krytkou v madle dveří je další šroub. Zespodu dveří jsou myslím pouze dva šrouby. Postupuj intuitivně, nemáš co pokazit.
Návod na sundání prahu a tapecu dle knihy Jak na to:
Jak na to - prah.JPG
Dveře tapec 1.JPG
Dveře tapec 2.JPG
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od Danosss » 26 dub 2012, 21:46

Díky moc!! už jsme si tu knižku stahl je to super diky:)
Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Uživatelský avatar
kozlik159
Příspěvky: 30
Registrován: 02 led 2012, 19:00
Bydliště: Hlavnice, okres. Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od kozlik159 » 28 dub 2012, 19:25

Danosss píše:Já jako asi mám nataáhnutý kabel od motoru stejně sice jen uzký a né ten pořádny pro zesík jen mě zajímalo právě jak jsi to dostal do prahů :) tak to je ok :)
jsem to jen pod prah nastrkal.. zespod.. a já mam taky meděný drát z prodlužovačky.. a hlidu hraje to luxusně..
Opel Astra G 2.0 DTI 74kw r.v. 2000

Uživatelský avatar
kozlik159
Příspěvky: 30
Registrován: 02 led 2012, 19:00
Bydliště: Hlavnice, okres. Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od kozlik159 » 28 dub 2012, 19:27

vasekpetr1 píše:U zadních dveří je to víceméně podobné, jako vpředu. Vydloubni spínač stahování okna, pod krytkou v madle dveří je další šroub. Zespodu dveří jsou myslím pouze dva šrouby. Postupuj intuitivně, nemáš co pokazit.
Návod na sundání prahu a tapecu dle knihy Jak na to:
Jak na to - prah.JPG
Dveře tapec 1.JPG
Dveře tapec 2.JPG
Prosím tě mohl bys mi poslat návod na rozebrání levého zrcátka u řidiče,asi mi vyskočilo s motorku na štelování
Opel Astra G 2.0 DTI 74kw r.v. 2000

Uživatelský avatar
Danosss
Příspěvky: 452
Registrován: 22 říj 2011, 12:09
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od Danosss » 28 dub 2012, 22:43

Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla

Honza112
Příspěvky: 2
Registrován: 19 úno 2013, 00:38

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od Honza112 » 19 úno 2013, 00:41

Hoši super, pročetl sem si to všechno měl se asi stejne problemy jako kolega a kdyz se to tu tak vsechno sejde tak je z toho perfektně popsaný návod. A za brožurku taky díky pomáhá mi skoro při všem :)

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od jerry mouse » 04 zář 2013, 16:17

PaAavlik píše:Proc delat takove slozistosti, kdyz je tam pruchodka zadelana spuntem :)

o vikendu jsem tahal kabely ja a udelal jsem to nasledovne:

:arrow: foto od pedalu:
Obrázek
Obávam sa, že pre motorizaciu X16XEL to asi neplatí, dnes som si to prekontroloval a mierne prelisovaný plech na tom mieste je, ale bez prechodky- resp. zaslepenej diery. Takže musím nájsť inú cestu ako v pripade zafky! 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Napájecí kabel zesilovače

Příspěvek od jerry mouse » 25 říj 2013, 18:39

Nemá nikto iné riešenia ťahania kabelu po ľavej strane, všetke ľavostranné riešenia na tom to aute čo mám ja zasadne neplatia. Tahať to po pravej strane je proti logike + zhorši mi to dosť samotny výkon kabelu! Hrúbka kábelu je cca 12mm takže riešenia okolo bowdenu kapoty nepripadajú v úvahu!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Odpovědět