Příspěvek
od JRD McLAREN » 25 bře 2012, 12:36
pozri prisiel som sem preto, ze som si chcel porzriet "o co som prisiel", kedze na TF to je zmaznute.. (a asi aj pravom)
bez toho ze by som teba osobne chcel nejako urazat, ci znehodnocovat tvoju pracu ti chcem povedat,
ze sposob akym to robis, je podla mna nespravny...
skus viac premislat, hladat viac moznosti/ciest k rieseniu tvojhich cielov..
a az potom konaj...
nebudem ta tu chvalit, ako dobre si spravil pruhy, ci nastriekal listy alebo klucky...
(pretoze niesom tovoj "kamarat" ani kazdodenny prispievatel do tohto fora "co vsetko kazdemu chvali")
(chodim sem len obcas obkukavat)
pokial si chcel mat cierne plastove doplnky vo farbe vozu, mal si ich najprv vsetky z vozu demontovat,
ocisitit, streknut aktivatorom plastov, zakladom, metalizou/lakom, ..presne v tomto poradi.
farba by z blizka vyzerala krajsie a co je hlavne malo by to trvactnost par rokov, takto ti to prinajlepsom po roku zlezie dole.
robis tu elektricke otvaranie kufra, a kupil si "ten isty solenoid" co kupuju "vsetci tunery" ..co je podla mna na hov...
verim to mu, ze by sa u oplu nasiel zamok zadneho kufra, ktory je ovladatelny elektrikou, a pasoval by na tvoje 5te dvere,
mozno z minimalnym mnozstvom uprav dveri ci kotvy na zadnej casti. (uz moja nexia ma elektricky ovladatelny zamok kufra)
potrebujes mat relatko zopnute dlksie ako je dlzka privedeneho impulzu ..?? fajn..
nemal si "zgrupit" hohromady milion kondenzatorov, stacilo si zaobstarat casove rele, napriklad z cylkovaca stieracov (z felicie)
(ver tomu, ze horiace/tlejuce elektricke vedenie v aute, je ta najhorsia vec, co ta moze postihnut)
niekde si pisal, ze niesi ochotny kupovat drahe veci ci niekomu za ne platit, ked si ich vies doma spravit sam..
ver tomu, ze takto (ako to robis ty) ta to vo finale vyjde ovela drahsie....
ako priklad ti dam mojho starsieho kolegu, ma VectruC Combi 1.9CDTi
uz ked ju kupil, tak bolo pocut, ze jeden vstrekovac nedava pri volnobehu tolko kolko by mal.
nebol ochotny investovat (do "noveho" auta) 80euro za repas vstrekovaca
odisiel mu termostat, nebol ochotny investovat 63euro za novy termostat, miesto toho zobral termostat zo zigulaku
stare gumenne hadice, a zacal to tam bastlit.
vysledkom toho je, ze ma auto vyssiu spotrebu, huli to jak kamna, vstrekovace uz vynechavaju minimalne 2 ak nie 3,
pravidelne kontroluje a musi dolievat chladiacu kvapalinu lebo mu to tam na tych sprasenych hadiach niekde tecie..
to ze vyfuk je uz asi 10x zavarany ani nespominam.
co sa mojich (ne)schopnosti tyka, tak mi to ide uspokojivo aj s karboskou, teplovzdusnou pistolou, kladivom a klestami. (posurfuj nieco najdes)
veci si ale nechavam lakovat u cloveka co sa tomu venuje..
co sa stylu tyka, tak sa o ziadny nepokusam...
pretoze z pastelkami ci ceruzkou a papierom mi to nejde vobec.
KONCIM...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov