Vyndání předních světel

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Vyndání předních světel

Příspěvek od Oťas » 21 lis 2006, 14:00

Co se musí všechno sundat abych vyndal lampy. Trošku popsat postup by se hodil, nějak jsem to ještě neprobádával, tak se ptám. Kdo ví...odpoví. Díkes
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Reklama
 

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 21 lis 2006, 14:19

uz to tu bylo take.Dva srouby zeshora a na spodni,pod naraznikem,musis prostrcit ruku spodem,nebo z boku naraznik trochu odstrcit a rukou odsroubovat.Kazdopadne,to jde bez demontaze narazniku.

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 21 lis 2006, 14:23

Obrázek

Obrázek
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 21 lis 2006, 14:45

Luky - díky, takže práce jak na kostele...:-(
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 21 lis 2006, 14:49

Prave. Taky jsem potreboval vymenit motorek svetlometu, jenze kvuli tomu se musi vyndat svetlomet a kvuli tomu zas naraznik a to uz je teda moc, na to kaslu, od ceho je kamos-mechanik, ze... :D
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 21 lis 2006, 14:49

TOMHAJ píše:uz to tu bylo take.Dva srouby zeshora a na spodni,pod naraznikem,musis prostrcit ruku spodem,nebo z boku naraznik trochu odstrcit a rukou odsroubovat.Kazdopadne,to jde bez demontaze narazniku.
Tahle varianta by se mi líbila...no uvidim co spáchám.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 21 lis 2006, 15:40

Kterej kretéééééééééééén vymyslel tohle uchycení. Nemůžu se dostat zespodu na ten šroub. To nemohl vymyslet chlap a jestli jo, tak jsem větší hovado neviděl.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 21 lis 2006, 16:13

Když jsem konečně povolil spodní šroub, světlo je volný, ale zas ho nevytáhnu ven, ať páčim kamkoli...... Asi budu muset sundat nárazník. Čert aby to vzal.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

pepca

Příspěvek od pepca » 21 lis 2006, 16:58

Luky píše:Prave. Taky jsem potreboval vymenit motorek svetlometu, jenze kvuli tomu se musi vyndat svetlomet a kvuli tomu zas naraznik a to uz je teda moc, na to kaslu, od ceho je kamos-mechanik, ze... :D
:wink: tak to není třeba,na srazu v Hradci jsem byl o tom osobně přesvědčen,názorně mně tam ukázal jak ten motůrek vyndat,ba dokonce jsem je nemusel ani měnit,stačilo sundat ty kryty a přohnout packy,motůrky makají,ale vyndat jdou bez sundání světla. :wink:

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 23 lis 2006, 11:30

pepca píše: :wink: tak to není třeba,na srazu v Hradci jsem byl o tom osobně přesvědčen,názorně mně tam ukázal jak ten motůrek vyndat,ba dokonce jsem je nemusel ani měnit,stačilo sundat ty kryty a přohnout packy,motůrky makají,ale vyndat jdou bez sundání světla. :wink:
No ja vim ze uchyceni ve svetlometu je jednoduchy, staci otocit o 90 stupnu. Co je ale problem, ze to proste nejde vyndat, tam neni misto.
Kolikrat je peknej vomrd vyndavat i zarovku, obzvlast pravou.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

pepca

Příspěvek od pepca » 23 lis 2006, 13:55

:wink: motůtrek vytáhnout jde,otočíš a pak taháš pootáčíš než to vyskočí,taky jsem tomu nevěřil,jde vyndat,jinak co se místa týče,je ho tam málo,to ano,ale já sundal z těch motůrků ty zadní krytky odmačknul jsem je nožíkem,v těch krytech jsou ty plíšky,něco jako u mobilů,stačilo je přihnout očistit,očistit i destičku na kterou ty plíšky sedají a motůrky makají,k tomu místu,já potřeboval pořádně nasadit gumy na pravém světle,nasadil jsem je vždy jen z části,tak jsem tam tu ruku nedokázal dostat,proto jsem vyndal celý ten kryt i s filtrem,kolenem,pak už tam místo bylo a ke světlu jsem se dostal nádherně. :wink:

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 lis 2006, 21:26

To pepča: Jj taky jsem to tak dělal, že jsem odmačkal ten kryt motůrku, nic jinýho nezbylo, páč s tím jinak asi otočit nejde.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

pepca

Příspěvek od pepca » 26 lis 2006, 21:32

:wink: jde to otočit a vyndat,je to na způsobu žárovky,otočit silou,pak pootáčet než to vyskočí z paraboly,též jsem to nevěděl,nevěřil tomu,ale v Hradci na srazu mně bylo názorně předvedeno že to lze ten motůrek vytáhnout,vyměnit,já pak ale jen nožem odmačkal ty pojistky sundal ten kryt,nic víc :wink:

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 26 lis 2006, 21:44

Já vim jak je uchycen.... když jsem měl lampu venku, tak to šlo parádně, ale když je namontovaná, tak mi to nešlo pootočit - vadil tam podběh, ale je možný, že je na to nějakej fígl, že to jde, když jsi to viděl.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

pepca

Příspěvek od pepca » 26 lis 2006, 21:53

:D před mojema očima a dalšíma přihlížejícíma to vyndal ze svého auta,no a já stejně jako on to doma udělal s jedním motůrkem,když jsem zjistil že nefunkčnost spočívá jen a pouze v těch nedosedajících plíšcích,tak jsem již ten druhý nerozebral,jen jsem sundal ten kryt. :wink: ale hlavně to opravdu lze vyndat. :wink:

Odpovědět