How to derestrict the airbox (anglicky)
How to fit a Vectra C inlet pipe (anglicky)
Můj názor:
Už od začátku co Astru mám jsem si všimnul, že pokud chci prudce zrychlit, dosáhnu lepšího výsledku v případě že plynule sešlápnu plyn až na podlahu, řekněme tak v průběhu 1 až 1,5s, než když plyn hned naplno sešlápnu (tj. skoro v okamžiku). V takovém případě se auto na chvíli jakoby zahltí (nevím, jak lépe to popsat, než jako situace, kdy chcete rychle něco říct, ale předtím nejdřív polknete, schválně si to zkuste
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Po tom co jsem si přečetl něco k tématu úprav sání vzduchu jsem dospěl k názoru, že na vině je právě nedostatečná kapacita sání pro takový extrémní případ, jako okamžitý plný plyn. To způsobí krátký výpadek přísunu dostatečného množství vzduchu (ono "polknutí"). Takže věřím, že na tom něco je.
Na druhou stranu výsledek takové úpravy se podle mě pohybuje v někde v těžko měřitelných mezích a je potřeba vzít v potaz taky silně subjektivní placebo efekt. Proto tohle téma, zajímá mě váš názor.
PS: pro ty co nečtou podpis pod příspěvkem: Z16XE