-= Z22SE ex Caravan / new 3dv. CC =- (up str.9)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: -= Z22SE ex Caravan / new 3dv. CC =- (up str.9)
Při těch dnešních cenách... ale zase 47kW.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
- Reklama
-
- Příspěvky: 730
- Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
- Bydliště: Frýdecko-místecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: -= Z22SE ex Caravan / new 3dv. CC =- (up str.9)
No nevím zda tdi byl jediný důvod.. koneckonců má (měl 3) auta aspoň podle strany 9...
a pokud se nepletu, bude to fabka 1,9 74kw pd-čko..trefil jsem se? a prý jak se to začne srát... údajně ani ta spotřeba není nějaká okouzlující, ikdyž v lehké fabce by to nemuselo být šílené ...
osobně si myslím, že fabkou si moc nepomohl, vzhledem k údajnému stavu astry, ale asi je to holt "fauvétista"
jinak ať ti fabka slouží dobře a moc nezlobí...
a pokud se nepletu, bude to fabka 1,9 74kw pd-čko..trefil jsem se? a prý jak se to začne srát... údajně ani ta spotřeba není nějaká okouzlující, ikdyž v lehké fabce by to nemuselo být šílené ...
osobně si myslím, že fabkou si moc nepomohl, vzhledem k údajnému stavu astry, ale asi je to holt "fauvétista"
jinak ať ti fabka slouží dobře a moc nezlobí...
-
- Příspěvky: 730
- Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
- Bydliště: Frýdecko-místecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: -= Z22SE ex Caravan / new 3dv. CC =- (up str.9)
jinak radošu 47kw je sdi
Re: -= Z22SE ex Caravan / new 3dv. CC =- (up str.9)
Sakra to je ale diskuze
Tak se také přidám:
auta jsou vlastně můj koníček (bohužel), rád nakupuji, provozuji a pak i prodávám (vždy se ztrátou ). Fábie je moje 12 auto od získání řidičáku, při nové koupi je vždy kritérium cenový limit a co od auta očekávám... Astra 100% zábava a Fábie nyní 100% pracant s malými nároky (zatím mix za 5,6l/100 při svižném tempu)... auto které já používám jezdí jen do práce a zpět, proto mě místo vzadu apd. nezajímá (děti se tam případně v pohodě vejdou a stejně jezdí ve Scenicu)... nyní se k dojížděni přidala nová aktivita a díky tomu jsem musel začít hledět hlavně na spotřebu a provoz.
Z tohoto koktejlu vybublala Fabia TDI 74kW jako vítěz, z PD dieselu od VW opravdu strach nemám (to jsou tady jiný adepti - i Opel s VP44)...
Je tedy jasné, že nejsem zastáncem jen jedné značky apd. Každy miláček má výhody i nevýhody a s tím nejde nic udělat. Značky aut jsou horší i lepší, ale stejně vždy záleží na jednotlivém kusu - a ten nejlepší se vždy snažím najít
Tak zase někdy...
Tak se také přidám:
auta jsou vlastně můj koníček (bohužel), rád nakupuji, provozuji a pak i prodávám (vždy se ztrátou ). Fábie je moje 12 auto od získání řidičáku, při nové koupi je vždy kritérium cenový limit a co od auta očekávám... Astra 100% zábava a Fábie nyní 100% pracant s malými nároky (zatím mix za 5,6l/100 při svižném tempu)... auto které já používám jezdí jen do práce a zpět, proto mě místo vzadu apd. nezajímá (děti se tam případně v pohodě vejdou a stejně jezdí ve Scenicu)... nyní se k dojížděni přidala nová aktivita a díky tomu jsem musel začít hledět hlavně na spotřebu a provoz.
Z tohoto koktejlu vybublala Fabia TDI 74kW jako vítěz, z PD dieselu od VW opravdu strach nemám (to jsou tady jiný adepti - i Opel s VP44)...
Je tedy jasné, že nejsem zastáncem jen jedné značky apd. Každy miláček má výhody i nevýhody a s tím nejde nic udělat. Značky aut jsou horší i lepší, ale stejně vždy záleží na jednotlivém kusu - a ten nejlepší se vždy snažím najít
Tak zase někdy...