Čerpadlo VP44
Re: Čerpadlo VP44
zdar tak jsem si obědnal čerpadlo přišlo mi včera mechanik mi ho namontoval dneska auto naskočilo na volnoběh běželo super ,ALE když se přidal plyn tak auto nereagovalo až pochvíli šlo do otáček tak nějak divně což je divné zítra se nato ještě podívá tak se ptám jestli se stím někdo nesetkal
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000
- Reklama
Re: Čerpadlo VP44
tak dneska hotovo ráno nastartoval a všechno fungovalo ok originál diagnostika nic neukázala jen snad žeto bylo trochu zavzdušněny tak tam nešlo tolik nafty ted jsem na to najezdil zkušebních 60km a vše ok
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000
Re: Čerpadlo VP44
Pred pár týždňami som menil elektroniku na čerpadle a správalo sa to presne tak, ako to popisuješ ty. Auto neposlúchalo na plynový pedál, teda reagovalo s oneskorením až niekoľko sekúnd. Po pár km sa to postupne upravilo a je to OK. Asi si riadiaca jednotka motora potrebuje spriemerovať údaje z riadiacej jednotky nového čerpadla.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: Čerpadlo VP44
Zdravím vás,
mám problém s Vectra B 2.0 DTI 74 kw VP44 PSG5. Nejde nastartovat, motá, ale nechytne. Diagnostika hlásí jen chybu P0110 - snímač teploty nasávaného vzduchu. Prosím o radu co s tím může být. Na internetu jsem hledal, ale nic kloudného jsem nenašel. Za radu předem díky.
P.S.: Popřípadě jestli se najde někdo z Pardubic či okolí, kdo poradí nebo pomůže.
mám problém s Vectra B 2.0 DTI 74 kw VP44 PSG5. Nejde nastartovat, motá, ale nechytne. Diagnostika hlásí jen chybu P0110 - snímač teploty nasávaného vzduchu. Prosím o radu co s tím může být. Na internetu jsem hledal, ale nic kloudného jsem nenašel. Za radu předem díky.
P.S.: Popřípadě jestli se najde někdo z Pardubic či okolí, kdo poradí nebo pomůže.
Re: Čerpadlo VP44
nejspíš prdlá přepadová hadička a zavzdušněný systém
zafira Y20DTH 2001 PP od davida +tempomat za 300,- :-)))
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Spíš se odporučelo čerpadlo.Jestli to bylo náhle,tak je po něm.
Re: Čerpadlo VP44
Zatiaľ by som to až tak nehrotil
Vadné čerpadlo vie o sebe poslať nejaký chybový kód.
Doporučujem odpojiť aspoň jednu vysokotlakú trubku na vstreku a či to pri štartovaní cez tú trubku tlačí naftu. Pokiaľ áno, vysokotlaký ventil dávky paliva je otvorený a to znamená, že najčastejšia závada VP44 PSG5 čiže odpálený tranzistor ovládania tohto ventilu je OK.
Ak naftu tlačí, ešte nie je vyhrané, pretože to nemusí tlačiť naftu pod tlakom. Ak netlačí naftu pod tlakom, je to napríklad vtedy, ak je vadný snímač polohy kľukovky, ktorý je v čerpadle, alebo riadiaca jednotka motora signál z tohto snímača z nejakých príčin nedostáva, napríklad vadný prevodník CAN bus zbernice.
Ale všetky tieto závady riadiaca jednotka čerpadla v podobe chybových kódov o čerpadle posiela do RJ motora a dajú sa diagnostikou vyčítať.
Takže ako typoval kolega hanysek75, typujem aj ja zavzdušnený palivový systém.
Vadné čerpadlo vie o sebe poslať nejaký chybový kód.
Doporučujem odpojiť aspoň jednu vysokotlakú trubku na vstreku a či to pri štartovaní cez tú trubku tlačí naftu. Pokiaľ áno, vysokotlaký ventil dávky paliva je otvorený a to znamená, že najčastejšia závada VP44 PSG5 čiže odpálený tranzistor ovládania tohto ventilu je OK.
Ak naftu tlačí, ešte nie je vyhrané, pretože to nemusí tlačiť naftu pod tlakom. Ak netlačí naftu pod tlakom, je to napríklad vtedy, ak je vadný snímač polohy kľukovky, ktorý je v čerpadle, alebo riadiaca jednotka motora signál z tohto snímača z nejakých príčin nedostáva, napríklad vadný prevodník CAN bus zbernice.
Ale všetky tieto závady riadiaca jednotka čerpadla v podobe chybových kódov o čerpadle posiela do RJ motora a dajú sa diagnostikou vyčítať.
Takže ako typoval kolega hanysek75, typujem aj ja zavzdušnený palivový systém.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Csala-dělám tu jedno čerpadlo za druhým a pouze polovina z nich zaznamená nějaký chybový kod.
Jinak snímač klikovky není v čerpadle,ale v bloku motoru.
To,co asi máš na mysli,tak je bráno jako snímač polohy vačkové hřídele\je umístěno sice v čerpadle,ale to proto,že čerpadlo má stejné otáčky jako vačka.
Jinak snímač klikovky není v čerpadle,ale v bloku motoru.
To,co asi máš na mysli,tak je bráno jako snímač polohy vačkové hřídele\je umístěno sice v čerpadle,ale to proto,že čerpadlo má stejné otáčky jako vačka.
Re: Čerpadlo VP44
denny, ja viem, že máš tisíckrát viac skúseností s čerpadlami ako ja, ale však preto som doporučoval postup s odpojením vysokotlakej trubky. A snímač polohy kľukovky je v čerpadle. V bloku motora je snímač otáčok. Snímač polohy kľukovky má aj iný názov a to snímač úhlu natočenia kľukového hriadeľa. Tiež viem, že čerpadlo sa točí polovičnou rýchlosťou oproti kľukovke a pokiaľ RJ motora nevidí polovičné otáčky čerpadla oproti otáčkam kľukovky, tak motor neide natočiť, hoci čerpadlo naftu dáva.
Nechcem sa s tebou hádať, ale čo môže spôsobiť to, že RJ čerpadla nepošle chybový kód do RJ motora? Jedine prerušenie zbernice CAN medzi RJ čerpadla a RJ motora. A ak by bol problém iba tam, tak stačí vymeniť RJ čerpadla bez demontáže čerpadla a tradááá. Jasné, že nová RJ čerpadla musí byť nová a s nahratým patričným SW, alebo použitá, ale nakódovaná, či jak sa tomu hovorí
denny, sám píšeš, že ak sa to stalo náhle, tak je po čerpadle. Ale v čerpadle odíde náhle práve ten výkonový FET tranzistor, ktorý ovláda vysokotlaký ventil dávky paliva a ten ventil zároveň slúži ako stop ventil. Vtedy čerpadlo do trubiek naftu netlačí. A práve tam som doporučoval začať s kontrolou. Ak je čerpadlo zaplavené naftou a tlačí naftu do trubiek, tak totálne najčastejšia závada čerpadla VP44 - nefunkčný tranzistor ventilu dávky paliva sa na aute neudiala. A vtedy sa vyplatí hľadať závadu inde
Nechcem sa s tebou hádať, ale čo môže spôsobiť to, že RJ čerpadla nepošle chybový kód do RJ motora? Jedine prerušenie zbernice CAN medzi RJ čerpadla a RJ motora. A ak by bol problém iba tam, tak stačí vymeniť RJ čerpadla bez demontáže čerpadla a tradááá. Jasné, že nová RJ čerpadla musí byť nová a s nahratým patričným SW, alebo použitá, ale nakódovaná, či jak sa tomu hovorí
denny, sám píšeš, že ak sa to stalo náhle, tak je po čerpadle. Ale v čerpadle odíde náhle práve ten výkonový FET tranzistor, ktorý ovláda vysokotlaký ventil dávky paliva a ten ventil zároveň slúži ako stop ventil. Vtedy čerpadlo do trubiek naftu netlačí. A práve tam som doporučoval začať s kontrolou. Ak je čerpadlo zaplavené naftou a tlačí naftu do trubiek, tak totálne najčastejšia závada čerpadla VP44 - nefunkčný tranzistor ventilu dávky paliva sa na aute neudiala. A vtedy sa vyplatí hľadať závadu inde
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Už mlčím
Jen mi prosím vysvětli,co u vás na Slovensku snímá snímač otáček v bloku motoru.
U nás v Česku snímá otáčky klikové hřídele a snímá vztažnou značku pro předvstřik.která je na klikovém hřídeli-např chybějící zub.
O tom ,co v čerpadle odchází vím taky asi dost málo,nechám se u tebe proškolit.
Možná se toho dozvím víc než ví i sám výrobce Bosch-kam jezdím dost pravidelně asi 20let.
Jinak ten koncák odchází vždy z důvodu mechanického opotřebení čerpadla a jeho přehřátí.Takže po samostatné výměně jednotky se tato závada velmi rychle opakuje.
Vím i o člověku,který jej nahrazuje jiným\neprozradí typ-je to jeho kno how\,pak to vydrží velmi dlouho,ale system má pak jiné mouchy-to je zase moje know how.
Jen mi prosím vysvětli,co u vás na Slovensku snímá snímač otáček v bloku motoru.
U nás v Česku snímá otáčky klikové hřídele a snímá vztažnou značku pro předvstřik.která je na klikovém hřídeli-např chybějící zub.
O tom ,co v čerpadle odchází vím taky asi dost málo,nechám se u tebe proškolit.
Možná se toho dozvím víc než ví i sám výrobce Bosch-kam jezdím dost pravidelně asi 20let.
Jinak ten koncák odchází vždy z důvodu mechanického opotřebení čerpadla a jeho přehřátí.Takže po samostatné výměně jednotky se tato závada velmi rychle opakuje.
Vím i o člověku,který jej nahrazuje jiným\neprozradí typ-je to jeho kno how\,pak to vydrží velmi dlouho,ale system má pak jiné mouchy-to je zase moje know how.
Naposledy upravil(a) denny dne 05 led 2012, 21:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Čerpadlo VP44
No myslím že sa táto odborná debata znižuje k Česko-Slovenskému nacionalizmu ..
Citroen Berlingo 1,6Hdi 68kw XTR r.v.2012
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
tenor-nemyslel jsem to nijak nacionalisticky .Je vidět,že mě neznáš.
Re: Čerpadlo VP44
Děkuji vám za rady. Salo se to náhle večer jsem přijel a ráno už neodjel .
Denny na kolik by prisla demontaž odzkoušení a montaž čerpadla??? Jinak jestli by nebyl problém vtom, že by si se zastavil v PCE na nějakou konzultaci???
Denny na kolik by prisla demontaž odzkoušení a montaž čerpadla??? Jinak jestli by nebyl problém vtom, že by si se zastavil v PCE na nějakou konzultaci???
Re: Čerpadlo VP44
A já si bláhově myslel, že motor má jen jednu kliku (klikový hřídel) a to v bloku motoru. Teď už vím, že kliku má i čerpadlo a že se klika v čerpadle točí dvojnásobnými otáčkami než čerpadlocsala píše:...A snímač polohy kľukovky je v čerpadle. V bloku motora je snímač otáčok. Snímač polohy kľukovky má aj iný názov a to snímač úhlu natočenia kľukového hriadeľa. Tiež viem, že čerpadlo sa točí polovičnou rýchlosťou oproti kľukovke a pokiaľ RJ motora nevidí polovičné otáčky čerpadla oproti otáčkam kľukovky...
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: Čerpadlo VP44
denny: "nemyslel jsem to nijak nacionalisticky .Je vidět,že mě neznáš."
Ja som to tiež nemyslel nejak vážne. Viem že ty sa do takýchto útokov nepúšťaš. Poznám tvoje príspevky a viem že si odborník ktorý sa vždy snaží pomocť. Všetka česť ..
Ja som to tiež nemyslel nejak vážne. Viem že ty sa do takýchto útokov nepúšťaš. Poznám tvoje príspevky a viem že si odborník ktorý sa vždy snaží pomocť. Všetka česť ..
Citroen Berlingo 1,6Hdi 68kw XTR r.v.2012
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver