Čerpadlo VP44

Odpovědět
x.luciferka
Příspěvky: 52
Registrován: 13 kvě 2010, 09:07

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od x.luciferka » 07 pro 2011, 18:26

denny píše:
x.luciferka píše:prosim odborniky o radu..
mam B vectru 2,2dti r.v. 2001 a potrebuji vedet jaky je tam cerpadlo.. jestli jednozasuvkovy nebo dvouzasuvkovy..
dvouzasuvkovy se udajne neopravuji, pouze novy za 40t :(
jde to takto jednoznacne urcit u B vectry??
Jde to určit jednoznačně.Jestliže to máš opravdu motor 2,2,tak je tam PSG16\dvě zásuvky\.Zafira a Astra G.
U Vectry B tam je jednoštekrové PSG5 0470504016,alespoň dle Bosch Esitronic a Opel EPC.Pozor nelze jej nahradit za 0470504015!!!!!!

mam vectru 2,2 dti r.v.2001 sport Y22dtr a mam tam jednokonektorovy.. jak je to mozny?
evidentne jsem videl konektor jen z prave strany.. a dizajn jako u cerpadla co jsem dal ilustr.foto..

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 07 pro 2011, 18:34

Možná by to chtělo lépe číst!!!
U Vectry B tam je jednoštekrové PSG5 0470504016,alespoň dle Bosch Esitronic a Opel EPC.Pozor nelze jej nahradit za 0470504015

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od dada77 » 08 pro 2011, 13:52

Zdar chtěl jsem se zeptet zda má někdo zkušenost s tímhle prodávajícím tak čerpadlo mám v háji a nabídka je lákavá dík za odpověd http://auto.aukro.cz/opel-vstrikovaci-c ... 28152.html
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Marťasek » 08 pro 2011, 15:09

Hodnocení prodejce ti nestačí?? koukal jsem že má 48 kladných hodnocení... a cena si myslím úměrně vypovídá o kvalitě... ale zase do starého auta na cirka 100 tis by vydržet mohlo ale je to loterie
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od dada77 » 08 pro 2011, 15:40

no právě mě by těch 100tisíc bohatě stačilo a peněz neni nazbit
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od csala » 08 pro 2011, 15:51

Skús zistiť u predajcu, či je na čerpadle nová elektronika.
Na tých čerpadlách sa na 95% kazí práve tá elektronika a pokiaľ je nová, nie repasovaná, tak smelo do toho choď.
Alebo za 650€ komplet nové čerpadlo - vyrábajú sa v Čechách.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

x.luciferka
Příspěvky: 52
Registrován: 13 kvě 2010, 09:07

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od x.luciferka » 08 pro 2011, 22:16

denny - jo jasne pochopil jsem ale napsal jsi to v kontextu s tim dvoukonektorovym tak sem se jeste zeptal radsi protoze cerpadla - nevrending story... :-/

nakonec to v servisu natocili a vypada to na gufera na vstrikach... cituju - ..kdyz to stoji z kopce tak nafta nepada ale kdyz to pak postavis na bok ke kopci nabo do kopce tak je to horsi, navic ted se stridaly teploty a tak gufera mohla pustit...
mam je novy, cerpadlo chybu nehodilo tak snad to chvilu bude jezdit..
kdyz to 40t km jezdi a najednou to na 4x nechytne tak jsem cekal elektroniku na vp44 ale ztm se drzi..
tuk tuk tuk... :D

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od dada77 » 09 pro 2011, 06:55

csala píše:Skús zistiť u predajcu, či je na čerpadle nová elektronika.
Na tých čerpadlách sa na 95% kazí práve tá elektronika a pokiaľ je nová, nie repasovaná, tak smelo do toho choď.
Alebo za 650€ komplet nové čerpadlo - vyrábajú sa v Čechách.
prosim te nejakou adresu nebo odkaz nemáš
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od csala » 09 pro 2011, 08:59

Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od dada77 » 11 pro 2011, 09:19

díky za odpovědět a ještě jsem se chtěl zeptat když se sundavá čerpadlo tak se musí sundat rozvodak jen se ptám ze zvědavost díky
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 11 pro 2011, 10:10

Jasně a nejen ten :D .

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od dada77 » 11 pro 2011, 14:55

jojo ještě jsem se chtěl zeptat dá se vyzkoušet čerpadlo sundané z auta díky za odpověd
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 11 pro 2011, 15:55

No,jentak ho nevyzkoušíš.Jedině v diesel servisu na Bosch stolici EPS-815.
http://www.bts1.cz/new.php?mod=katalog&sec=43
Ale myslím,že jen tak zkoušku nedělají bez rozebrání a vyčištění čerpadla,aby si stolici neničili.Nestojí totiš pár korun.
Brát ho z vraku z regálu je pitomost,musel by ti ho někdo ukázat v běhu na voze,pak jej demontovat.

Uživatelský avatar
dada77
Příspěvky: 558
Registrován: 30 led 2009, 22:27
Bydliště: MOST to je kousek od CHÁNOVA

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od dada77 » 14 pro 2011, 21:32

tak máš pravdu dneska jsem byl v servise kde maj tu stolici a řekli mi to samé o té náplni o rozebrání vyčišténí přetěsnění a vyzkoušení a jsme okolo 5000kč a ještě 7000kč za opravu tak jsem se otočil a odešel
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000

x.luciferka
Příspěvky: 52
Registrován: 13 kvě 2010, 09:07

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od x.luciferka » 15 pro 2011, 21:33

doporucuju vymenu gufer vetilu a pretesneni vstriku...
startuju na 3otoceni a predtim jsem to musel motat i na dvakrat kdyz jsem to nechal dva dny stat..
padala nafta.. tim jsem trapil logicky i cerpadlo kdyz jelo bez nafty nez nasalo..
v lete nebyl problem ale jak zacalo trosku mrznout material asi ztvrdnul - neni divu po 10 letech a 220t km - a zacal propoustet a padala nafta..
doporucuju hadicky prepadovy a pretesnit vstriky a gufera ventilu vymenit...
pokud to tady nekde je tak srry za duplicitu ale zmena k lepsimu je tak markantni ze jsem to musel napsat :D
..at nam to jezdi .. :)

Odpovědět