i tid umí spotřebu.
Re: i tid umí spotřebu.
Rád bych poprosil o radu ohledně možnosti instalace modulu PP od Davida.B
Mám Corsu C (za to že nemám Astru mě snad nezabijete ), motor Y17DT, jeden z prvních kousků (vyrobena 9/2000). Když jsem zjišťoval informace o instalaci PP od Davida, tak jsem se dozvěděl, že ho nelze na Corsu nainstalovat, protože má již CAN-bus komunikaci. Narazil jsem časem na popis zapojení diagnostické zásuvky a podle všeho CAN bus komunikace musí mít zapojeny piny 6 a 14. Moje zásuvka tyto piny ale obsazeny nemá. Obsazení pinů je 3,4,5,7,8,12,16. Zajímalo by mě, jaký protokol je tu použitý a zda je možné PP modul použít, popř. co překontrolovat k zjištění, zda je či není možné ho použít. Díky.
Mám Corsu C (za to že nemám Astru mě snad nezabijete ), motor Y17DT, jeden z prvních kousků (vyrobena 9/2000). Když jsem zjišťoval informace o instalaci PP od Davida, tak jsem se dozvěděl, že ho nelze na Corsu nainstalovat, protože má již CAN-bus komunikaci. Narazil jsem časem na popis zapojení diagnostické zásuvky a podle všeho CAN bus komunikace musí mít zapojeny piny 6 a 14. Moje zásuvka tyto piny ale obsazeny nemá. Obsazení pinů je 3,4,5,7,8,12,16. Zajímalo by mě, jaký protokol je tu použitý a zda je možné PP modul použít, popř. co překontrolovat k zjištění, zda je či není možné ho použít. Díky.
Subaru Legacy 2.0R MY07; ex: Opel Corsa C, 1.7 DTi, 9/2000
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: i tid umí spotřebu.
Ahoj davideB a ostatní, mám dotaz: jaká je frekvence snímání stavu napětí v TIDu 1. generace? Vysvětlím problém: všiml jsem si, že se mi občas rozsvítí na pár sekund (2-3 vteřiny) kontrolka dobíjení na palubce. Na tvém TIDu jsem si navolil měření palubního napětí, ale zde se mi na displeji žádná změna napětí neprojevuje - TID stale ukazoval 14,4V což je normální stav fungujícího dobíjení, žádný pokles napětí. Napadla mě dlouhá odezva na změnu u tvého modulu, ale i tak by měl TID změnu zaznamenat. Nejhorší na tom je, že to probliknutí kotrolky se ukázalo 2x na začátku 80km cesty a pak už ani jednou. Při cestě zpět se rozsvítila po 60 km na pár vteřin a zase je od té doby pokoj. Zkoušel jsem zkontrolovat spoje na baterce a altíku (vše natvrdo drží), měřil jsem napětí přímo na baterce při nastartovaném motoru, mám podezření na klíňák nebo kladku - když "vezmu" za žebrování altíku, tak napětí poklesne asi o 0,3V což je asi dáno přenosem výkonu na řemenici. Čili se asi něco začíná klubat v regulaci napětí v alternátoru. Altík už prošel před 90tkm výměnou můstku. Nerad jezdím s klubajícím se problémem, ale tady mně asi nic jiného nezbude, než čekat, až se závada projeví naplno.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: i tid umí spotřebu.
Nevím jako máš verzi FW ve svém modulu, ale zkus při navolené položce měření napětí na PP podržet tlač. RESet a měly by ti naskočit maximální a minimální parametry napětí, které se objevily při provozu auta.
Re: i tid umí spotřebu.
To Duskov: CAN je použita v Corse C pro komunikaci ŘJ motoru s ŘJ karosérie, případně s autom. převodovkou, ABS/TC, přístroje atd. Na diagnostický konektor vyvedena není. Na ŘJ motoru není nikde zakreslen výstup informace o spotřebě paliva pro PP a protože je to diesel, nelze použít měření na vstřikovacím ventilu pomocí optočlenu
Re: i tid umí spotřebu.
David B.: Díky moc za vysvětlení. Palubní PC v tomhle autě vzdávám .
Subaru Legacy 2.0R MY07; ex: Opel Corsa C, 1.7 DTi, 9/2000
Re: i tid umí spotřebu.
Ahoj dodělával někdo pp na tid s klimatizací a mohl by mi poradit?
Re: i tid umí spotřebu.
tomas napis ondroviB ten je ze stareho plzence nebo stahlav
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: i tid umí spotřebu.
to davidB: PP jsem od tebe bral na začátku roku 2009 a to byla myslím teprve 1. verze pčítače. Zkoušel jsem zobrazit údaje o nejvyšším a nejnižším napětí, ale i po dlouhém držení resetovacího tlačítka se údaje neukázaly. Závada s chvilkově svítící kontrolkou dobíjení se zatím neprojevila - najel jsem dalších 200 km a nic. Takže uvidíme.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: i tid umí spotřebu.
dnes sem si vsimnul ze pri startovani,po 7hodinach stani,se mi ukazalo na pp napeti na batercce kolem 11.6V a nastavene sem to mel na prumernou spotrebu a pak po ujeti nekolika metru bylo hned 14.4V.Samo se to preplo na stav baterky a hned vratilo spět,jenom takovy poznatek
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: i tid umí spotřebu.
Pokud správně čtu popis funkcí od davida, tak je tato funkce standardně nastavena v PP:mirda2908 píše:dnes sem si vsimnul ze pri startovani,po 7hodinach stani,se mi ukazalo na pp napeti na batercce kolem 11.6V a nastavene sem to mel na prumernou spotrebu a pak po ujeti nekolika metru bylo hned 14.4V.Samo se to preplo na stav baterky a hned vratilo spět,jenom takovy poznatek
Dále je PP vybaven funkcí kontroly dobíjení autobaterie s rozsahem od 12.5 do 15.5V. Pokud je napětí mimo tento rozsah, je uživatel informován výstražným nápisem na displeji.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: i tid umí spotřebu.
Jj, je to tak, taky mi to občas vyhodí.mirda2908 píše:dnes sem si vsimnul ze pri startovani,po 7hodinach stani,se mi ukazalo na pp napeti na batercce kolem 11.6V a nastavene sem to mel na prumernou spotrebu a pak po ujeti nekolika metru bylo hned 14.4V.Samo se to preplo na stav baterky a hned vratilo spět,jenom takovy poznatek
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: i tid umí spotřebu.
Tak takto se mi to projevilo 1x a to asi před 10dny , jinak PP mám přímo od Davida v Astře 7 měsíců a je to super věc . Dokonce po korekci spotřeby mám oschylku 1,2 deci a spotřeba se mi snížilo o 3 - 4 deci / 100 km a nezdím pořád stejně svižně .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: i tid umí spotřebu.
tak po dlouhý době zase nazdárek ale k věci
mám problém s PP na TIDu 1gen měnil jsem rozměr gum a omylem aktivoval PIN na immo a už se mi pak nechtělo se v tom pak vrtat a tak sem ho normálně zadával po nastartování a teď se mi na displeji sekl nápis: PIN- - a ničím to nemůžu zrušit nedostanu se ani do serv menu a na páčku vůbec nereaguje co s tím?? psal sem mail na veramon(zav) atd ale odpověď žádná , nestalo se to už někomu? zkoušel sem i odpojit baterku ale prostě nereaguje
mám problém s PP na TIDu 1gen měnil jsem rozměr gum a omylem aktivoval PIN na immo a už se mi pak nechtělo se v tom pak vrtat a tak sem ho normálně zadával po nastartování a teď se mi na displeji sekl nápis: PIN- - a ničím to nemůžu zrušit nedostanu se ani do serv menu a na páčku vůbec nereaguje co s tím?? psal sem mail na veramon(zav) atd ale odpověď žádná , nestalo se to už někomu? zkoušel sem i odpojit baterku ale prostě nereaguje
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: i tid umí spotřebu.
Napiš davidovi SZ, minulý týden mně na problém s PP do dvou dnů odpověděl .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: i tid umí spotřebu.
Tak pp jsem o víkendu úspěšně nainstaloval, ale dnes mi přestala fungovat aktuální spotřeba. Je stále na nule.
Vše ostatní funguje, nevíte co by to mohlo být? Stav nádrže i otáčky fungujou, takže jediné co mě napadá zkontrolovat kabel na RJ.
Vše ostatní funguje, nevíte co by to mohlo být? Stav nádrže i otáčky fungujou, takže jediné co mě napadá zkontrolovat kabel na RJ.