EGR ventil
Re: EGR ventil
mne pri otoceni klucom, kontrolka motora (s klucom) NESVIETI ... ale ked som mal poruchu na aute, tak svietila...
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
- Reklama
Re: EGR ventil
zippi píše:mne pri otoceni klucom, kontrolka motora (s klucom) NESVIETI ... ale ked som mal poruchu na aute, tak svietila...
No tak taď nevim má ? teda svítit při zapnutym klíčku nabo ne ?
Zafira 2,2 Dti OPC r.v. 2003 spotřeba průměr 6,2 l/100 km
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
Re: EGR ventil
Defender píše:Martine při otočení klíčku do první polohy se rozsvítí spolu se všemi kontrolkami na budíku a po pozhasínání (postupná kontrola ŘJ vozu) zůstane se dvěma svítit (čili 3 dole uprostřed budíků), až do otočení na druhou polohu (po nastartování zhasnou). Teda pokud to není u dieslů jinak, ale asi by nemělo NE?
Nemám kontrolku žhavení a ani s klíčem, jen tu s bleskem přez motor, asi Opel NO
Mobil : 602318645
Re: EGR ventil
Martine, máš stejný motor jako já, tak ta kontrolka svítí, jak jsem popsal.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
Nazdar chlapi.
Nechcem zakladať novú tému, tak svoj príbeh píšem tu a dopredu ďakujem za rady.
Včera som konečne vyčistil EGR ventil na svojej Omege 2.2DTI r.v. 2001, motor Y22DTH, na tachometri 268 tisic km. Je tam ešte mechanický EGR, to znamená ovládaný iba podtlakom, žiadna elektronika, žiadna voda, iba jeden nátrubok na podtlakovú hadičku. Odpojil som tú podtlakovú hadičku, vytočil dve skrutky a EGR bez problémov vybral. Predtým som este odmontoval tlakovú hadicu prívodu vzduchu z intercoolera do tej hliníkovej lišty sania na hlave valcov a keď som zrkadielkom pozrel do otvoru v tej lište sania a videl značné množstvo nalepeného karbónu, tak som sa bez váhania dal do čistenia. Nič viac som nedemontoval, len som drevenou paličkou karbón zvnútra z toho otvoru vyškrabal a tiež otvor po EGR ventile. Vysypalo sa z tade za pol hrste humusu. Vyčistil som aj EGR ventil, ale na ňom mnoho čistenia nebolo, je to veľmi jednoduchá súčiastka, v kľude prítlačný tanierik utesňuje prívod spalín do sania a podtlakom sa otvor s prívodom spalín otvára. Membrána na EGR tesnila. Za týmto EGR ventilom smerom k motoru tam mnoho bordelu nebolo, celé sanie sa mi odoberať nechcelo, to by som musel odpojiť trubky od vstrekov, tak som to poskladal. A ono to nechcelo naštartovať
Chytlo to veľmi ťažko až na tretí pokus. Predpokladal som, že sa nejaké uvoľnené čiastočky karbónu dostali pod ventily ale nedávalo to logiku, žeby netesnili všetky štyri valce, proste ani jeden valec si pri prvom štarte ani neškrtol. Na palivovú sústavu som nešahol. Takže ten motor až taký jednoduchý nie je No ale keď to konečne chytlo, auto šlo podstatne lepšie ako predtým, prírastok výkonu typujem tak 10 až 20kW, až som si závidel Po pridáni plynu to zadymilo, ale som si povedal, že však je tam olej v intercooleri, turbo už papká olej riadne, tak cca 5l na 10 tisíc km , a teraz konečne ten motor voľne dýcha tak saje všetko, čo sa v saní nahromadilo. No ale dnes po 40km jazdy s motorom trhlo, po ďalšom km znova, a potom ďalších 10km stále častejšie, posledný km to bolo len samé trhanie a už aj rozsvecovanie kontrolky motora na cca 1 až 2 sekundy. Nejak som doskackal do cieľa, vyradil rýchlosť pred zaparkovaním a auto pri voľnobehu zdochlo. Naštartovať už nešlo Šiel som nakupovať. Po polhodine som otvoril kapotu, pokýval s konektorom od čerpadla, vybral a naspäť nasadil konektory od riadiacej jednotky, pokýval so všetkými relátkami a poistkami v motorovom priestore a bez problémov naštartoval. Po 20km jazdy to trhanie začalo znovu, 5km trápenie, potom som na 20 minút odstavil, odobral z pred váhy vzduchu krúžok (bol tam z minulosti, aby ten motor aspoň trochu šiel), a ďalších 20km pokračoval bez problémov v jazde. Potom to začalo trhať. Ale tých pár km som došiel domov. Tak som vymenil palivový filter, aj keď ten starý po 30 tisíc km zanesený nebol, ani nebol čierny od predpokladaných netesných krúžkov pod vstrekmi. S novým palivovým filtrom som spravil 10km a až pri plnej záťaži a 4000 otáčkach to trhlo.
Zajtra idem niekde na diagnostiku, čo za chybové hlášky mi načítajú. Ináč motor už niekoľko týždňov niekedy po studenom štarte klepal a triasol, ako keby šiel na tri válce, po zohriatí bol voľnobeh kľudný, predpokladal som zadierajúce sa vstreky, pridával som aditíva TDA od Castrolu a olej M2T do nafty, vyzeralo to, že to aj pomáha, ale motor predtým netrhal, až teraz po vyčistení EGR. Čerpadlo VP44 je tam nové, 30 tisíc km, nové, nie repasované a čerpadlo VP44 má tendenciu vypadnúť nastálo a nie začať vypínať naftu po 20km
Môže olej v saní poškodiť niečo iné? Čítam tu niečo o MAF senzore, to je váha vzduchu? A čo snímač tlaku v saní, ale to by snáď motor netrhal tak, ako keby niekto na sekundu vypol naftu. Môže byť niečo od teploty závislé na taký spôsob? Už som zažil teplotne závislý snímač otáčok motora, ale to motor iba spadol do núdzaku, netrhal. Díky.
Nechcem zakladať novú tému, tak svoj príbeh píšem tu a dopredu ďakujem za rady.
Včera som konečne vyčistil EGR ventil na svojej Omege 2.2DTI r.v. 2001, motor Y22DTH, na tachometri 268 tisic km. Je tam ešte mechanický EGR, to znamená ovládaný iba podtlakom, žiadna elektronika, žiadna voda, iba jeden nátrubok na podtlakovú hadičku. Odpojil som tú podtlakovú hadičku, vytočil dve skrutky a EGR bez problémov vybral. Predtým som este odmontoval tlakovú hadicu prívodu vzduchu z intercoolera do tej hliníkovej lišty sania na hlave valcov a keď som zrkadielkom pozrel do otvoru v tej lište sania a videl značné množstvo nalepeného karbónu, tak som sa bez váhania dal do čistenia. Nič viac som nedemontoval, len som drevenou paličkou karbón zvnútra z toho otvoru vyškrabal a tiež otvor po EGR ventile. Vysypalo sa z tade za pol hrste humusu. Vyčistil som aj EGR ventil, ale na ňom mnoho čistenia nebolo, je to veľmi jednoduchá súčiastka, v kľude prítlačný tanierik utesňuje prívod spalín do sania a podtlakom sa otvor s prívodom spalín otvára. Membrána na EGR tesnila. Za týmto EGR ventilom smerom k motoru tam mnoho bordelu nebolo, celé sanie sa mi odoberať nechcelo, to by som musel odpojiť trubky od vstrekov, tak som to poskladal. A ono to nechcelo naštartovať
Chytlo to veľmi ťažko až na tretí pokus. Predpokladal som, že sa nejaké uvoľnené čiastočky karbónu dostali pod ventily ale nedávalo to logiku, žeby netesnili všetky štyri valce, proste ani jeden valec si pri prvom štarte ani neškrtol. Na palivovú sústavu som nešahol. Takže ten motor až taký jednoduchý nie je No ale keď to konečne chytlo, auto šlo podstatne lepšie ako predtým, prírastok výkonu typujem tak 10 až 20kW, až som si závidel Po pridáni plynu to zadymilo, ale som si povedal, že však je tam olej v intercooleri, turbo už papká olej riadne, tak cca 5l na 10 tisíc km , a teraz konečne ten motor voľne dýcha tak saje všetko, čo sa v saní nahromadilo. No ale dnes po 40km jazdy s motorom trhlo, po ďalšom km znova, a potom ďalších 10km stále častejšie, posledný km to bolo len samé trhanie a už aj rozsvecovanie kontrolky motora na cca 1 až 2 sekundy. Nejak som doskackal do cieľa, vyradil rýchlosť pred zaparkovaním a auto pri voľnobehu zdochlo. Naštartovať už nešlo Šiel som nakupovať. Po polhodine som otvoril kapotu, pokýval s konektorom od čerpadla, vybral a naspäť nasadil konektory od riadiacej jednotky, pokýval so všetkými relátkami a poistkami v motorovom priestore a bez problémov naštartoval. Po 20km jazdy to trhanie začalo znovu, 5km trápenie, potom som na 20 minút odstavil, odobral z pred váhy vzduchu krúžok (bol tam z minulosti, aby ten motor aspoň trochu šiel), a ďalších 20km pokračoval bez problémov v jazde. Potom to začalo trhať. Ale tých pár km som došiel domov. Tak som vymenil palivový filter, aj keď ten starý po 30 tisíc km zanesený nebol, ani nebol čierny od predpokladaných netesných krúžkov pod vstrekmi. S novým palivovým filtrom som spravil 10km a až pri plnej záťaži a 4000 otáčkach to trhlo.
Zajtra idem niekde na diagnostiku, čo za chybové hlášky mi načítajú. Ináč motor už niekoľko týždňov niekedy po studenom štarte klepal a triasol, ako keby šiel na tri válce, po zohriatí bol voľnobeh kľudný, predpokladal som zadierajúce sa vstreky, pridával som aditíva TDA od Castrolu a olej M2T do nafty, vyzeralo to, že to aj pomáha, ale motor predtým netrhal, až teraz po vyčistení EGR. Čerpadlo VP44 je tam nové, 30 tisíc km, nové, nie repasované a čerpadlo VP44 má tendenciu vypadnúť nastálo a nie začať vypínať naftu po 20km
Môže olej v saní poškodiť niečo iné? Čítam tu niečo o MAF senzore, to je váha vzduchu? A čo snímač tlaku v saní, ale to by snáď motor netrhal tak, ako keby niekto na sekundu vypol naftu. Môže byť niečo od teploty závislé na taký spôsob? Už som zažil teplotne závislý snímač otáčok motora, ale to motor iba spadol do núdzaku, netrhal. Díky.
Naposledy upravil(a) csala dne 06 zář 2011, 14:51, celkem upraveno 1 x.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: EGR ventil
Zdar Julo, MAF je váha, tu řešit nebudeme, s tou máš bohaté zkušenosticsala píše:Čítam tu niečo o MAF senzore, to je váha vzduchu? A čo snímač tlaku v saní,
A co MAP (snímač tlaku v sání), když už jsi čistil to sání, kouknul jsi na něj? Jestli nějaký bordel nespadl právě na něj. Já bych to viděl v první řadě na špatně vyčištěné. Popisuješ, že jsi vzal jen něco dřevěného a vyškrabal. Ale chce to vzít např ještě technickým benzínem, aby tam nezbyly nějaké kousky marastu, které ti pak budou lítát sáním jak upoutaný model .Mohl se kus něčeho usadit na MAPu nebo na EGRu, čímž to netěsní...Ale to jsou jen dohady. Když to před tím jelo a po "vyčištění" ne, tak to bude mít spojitost pouze v těch dílech, co jsi měl venku. Vysvětlovat ti něco o podtlakových hadičkách...to nemá smysl
Takže bych to zkusil vyčistit znovu a pořádně, tentokrát až za vířivé klapky.
Kdysi jsme se bavili o diagnostice, ale asi ji ještě nemáš. Jinak livedata za jízdy a máš vyhráno .
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
Ahoj Aleš.
No diagnostiku ešte nemám Ono problém je skôr v tom, že nemám notebook
Váhu vzduchu som pred týždňom čistil, po vyčistení sa nič nezmenilo.
Bol som dnes v troch autoservisoch a na dvoch diagnostikách, no ale začnem jednou dôležitou vecou, čo ma napadlo až dnes skoro ráno, že prečo som po vyčistení EGR nevedel naštartovať. Ono totiž som zavzdušnil palivovú sústavu, síce nevedomky. A to tak, že pri čistení EGR som zároveň vymontoval a vyčistil celé teleso filtra vzduchu a aj celý vzduchový filter vyfúkal kompresorom tlakom 2 bary. A vtedy pod vymontovaným telesom filtra vzduchu som našiel spadnuté sponky z gumených hadičiek od ventila pre bufík, niekto sa v tom bufíku hrabal a tie sponky od hadičky nevrátil naspäť. Ja som tú jednu hadičku od ventila pre bufík stiahol z nátrubku a vtedy sa palivový systém zavzdušnil. Vtedy som tomu nevenoval pozornosť, pretože som sa domnieval, že ten prídavný ohrev (bufík) nie je na naftu, lebo viedla doňho taká istá čierna "podtlaková" hadička, akých je v aute milión. Ale ona nebola podtlaková, bola naftová To som si všimol až včera, keď som menil palivový filter, že na vstupe do telesa filtra je T-čko pre odber nafty do bufíka. Ten bufík som objavil v aute náhodne až toho roku, je pekne schovaný pod predným pravým blatníkom, elektrický konektor bol na ňom odpojený a zabalený do igelitu. Prečo ho niekto odpojil, to sa už asi nedozviem Ja som ho zapojil naspäť a čakám na zimu, jak to bude fungovať
V príručke "Jak na to" som sa dočítal, že motory 2.2DTI to majú kvôli nízkemu odpadovému teplu štandart.
Takže chyby na prvej diagnostike:
P1631 - riadiaca jednotka vstrekovacej pumpy
P0115 - snímač teploty motora
P1635 - systém predvstreku
P1651 - can bus zbernica
Snímač teploty motora som prerušil úmyselne ja, keď som včera štartoval po výmene palivového filtra, aby to žhavilo a ihneď naskočilo, takže ten snímač teploty neuvažujme.
Chyby mi odmazal a šiel som do ďalšieho servisu, že či mi tam vedia skontrolovať vstreky. Nejak sa k tomu nemali, tak som navštívil ďalší servis v susednej obci, boli ochotní, hodili to na diagnostiku, žiadne chyby tam ani po cca 15km nenašli, skontrolovali za behu motora reguláciu predvstreku, regulovalo to. Nakoniec mi poradil, aby som to šiel na pár km poriadne prehnať, či sa neobjaví nejaká chyba. A ono to po pár metroch do kopca na plný kotol a cca 3500 otáčkach trhlo, potom ešte viackrát, ale kontrolka motora sa rozsvietiť nestihla. No v závadách už načítali:
P1651 - Can Bus nesprávny signál.
Keďže rady mechanikov v troch servisoch boli rôzne, dokonca protichodné, (sitko v nádrži, čerpadlo, vstreky, vyťahaná reťaz,..) najviac sa mi pozdáva problém s ukostrením, zlými kontaktami na konektoroch riadiacej jednotky, konektor na čerpadle, zlé kontakty na poistkách, nejaký chvíľkový skrat na kostru bez vyhodenia poistky,... idem to skontrolovať a vyčistiť.
Posledný mechanik tvrdí, že vyčistenie EGR nemá súvis s trhaním motora.
Julo.
No diagnostiku ešte nemám Ono problém je skôr v tom, že nemám notebook
Váhu vzduchu som pred týždňom čistil, po vyčistení sa nič nezmenilo.
Bol som dnes v troch autoservisoch a na dvoch diagnostikách, no ale začnem jednou dôležitou vecou, čo ma napadlo až dnes skoro ráno, že prečo som po vyčistení EGR nevedel naštartovať. Ono totiž som zavzdušnil palivovú sústavu, síce nevedomky. A to tak, že pri čistení EGR som zároveň vymontoval a vyčistil celé teleso filtra vzduchu a aj celý vzduchový filter vyfúkal kompresorom tlakom 2 bary. A vtedy pod vymontovaným telesom filtra vzduchu som našiel spadnuté sponky z gumených hadičiek od ventila pre bufík, niekto sa v tom bufíku hrabal a tie sponky od hadičky nevrátil naspäť. Ja som tú jednu hadičku od ventila pre bufík stiahol z nátrubku a vtedy sa palivový systém zavzdušnil. Vtedy som tomu nevenoval pozornosť, pretože som sa domnieval, že ten prídavný ohrev (bufík) nie je na naftu, lebo viedla doňho taká istá čierna "podtlaková" hadička, akých je v aute milión. Ale ona nebola podtlaková, bola naftová To som si všimol až včera, keď som menil palivový filter, že na vstupe do telesa filtra je T-čko pre odber nafty do bufíka. Ten bufík som objavil v aute náhodne až toho roku, je pekne schovaný pod predným pravým blatníkom, elektrický konektor bol na ňom odpojený a zabalený do igelitu. Prečo ho niekto odpojil, to sa už asi nedozviem Ja som ho zapojil naspäť a čakám na zimu, jak to bude fungovať
V príručke "Jak na to" som sa dočítal, že motory 2.2DTI to majú kvôli nízkemu odpadovému teplu štandart.
Takže chyby na prvej diagnostike:
P1631 - riadiaca jednotka vstrekovacej pumpy
P0115 - snímač teploty motora
P1635 - systém predvstreku
P1651 - can bus zbernica
Snímač teploty motora som prerušil úmyselne ja, keď som včera štartoval po výmene palivového filtra, aby to žhavilo a ihneď naskočilo, takže ten snímač teploty neuvažujme.
Chyby mi odmazal a šiel som do ďalšieho servisu, že či mi tam vedia skontrolovať vstreky. Nejak sa k tomu nemali, tak som navštívil ďalší servis v susednej obci, boli ochotní, hodili to na diagnostiku, žiadne chyby tam ani po cca 15km nenašli, skontrolovali za behu motora reguláciu predvstreku, regulovalo to. Nakoniec mi poradil, aby som to šiel na pár km poriadne prehnať, či sa neobjaví nejaká chyba. A ono to po pár metroch do kopca na plný kotol a cca 3500 otáčkach trhlo, potom ešte viackrát, ale kontrolka motora sa rozsvietiť nestihla. No v závadách už načítali:
P1651 - Can Bus nesprávny signál.
Keďže rady mechanikov v troch servisoch boli rôzne, dokonca protichodné, (sitko v nádrži, čerpadlo, vstreky, vyťahaná reťaz,..) najviac sa mi pozdáva problém s ukostrením, zlými kontaktami na konektoroch riadiacej jednotky, konektor na čerpadle, zlé kontakty na poistkách, nejaký chvíľkový skrat na kostru bez vyhodenia poistky,... idem to skontrolovať a vyčistiť.
Posledný mechanik tvrdí, že vyčistenie EGR nemá súvis s trhaním motora.
Julo.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: EGR ventil
Jak na to jsem četl taky, ale asi špatně....zmínku o bufíku si nevybavuju, možná i nejspíš proto, že tam nic takového nemám
Proto mě vůbec nějaká souvislost s naftou nenapadla.
Téma EGR, já mám elektronický a ten dokáže s autem pěkně zacvičit, když nechodí jak má. A skoro bych řek, že ten pneumatický taky.
Chyba P1651 je opravdu chyba CAN BUS, ale tyhle auta ji nemají. Nerad bych se pletl, ale tady se CAN nepoužívá. Ale je fakt, že už jsem ji na dvoulitrech párkrát viděl uloženou .
No a teď co s tím....Prošel bych podtlaky a konektory, vše, co jsi mohl rozhodit při tom čištění. Víc by samozřejmě pověděly livedata z jízdy, kdy to škubne.
No ještě zkus napojit nějaký budík, co dokáže měřit podtlak, do systému hadiček podtlaku a dát ho do kabiny. Za jízdy hned uvidíš, jestli se něco nezhoupne. Pošlu ti fotku co mám já za hejblo.
Proto mě vůbec nějaká souvislost s naftou nenapadla.
Téma EGR, já mám elektronický a ten dokáže s autem pěkně zacvičit, když nechodí jak má. A skoro bych řek, že ten pneumatický taky.
Chyba P1651 je opravdu chyba CAN BUS, ale tyhle auta ji nemají. Nerad bych se pletl, ale tady se CAN nepoužívá. Ale je fakt, že už jsem ji na dvoulitrech párkrát viděl uloženou .
No a teď co s tím....Prošel bych podtlaky a konektory, vše, co jsi mohl rozhodit při tom čištění. Víc by samozřejmě pověděly livedata z jízdy, kdy to škubne.
No ještě zkus napojit nějaký budík, co dokáže měřit podtlak, do systému hadiček podtlaku a dát ho do kabiny. Za jízdy hned uvidíš, jestli se něco nezhoupne. Pošlu ti fotku co mám já za hejblo.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
Tak som dnes poobede vyčistil všetky očká na svorkách akumulátora, poistkové púzdra a poistky v motorovom priestore a taktiež Kontoxom vystriekal konektory na riadiacej jednotke motora a na riadiacej jednotke čerpadla VP44. Pre istotu ešte aj konektor od snímača otáčok motora a od solenoidu na ovládanie EGR. Skontroloval som, zatiaľ iba vizuálne, hadičky a kolienka podtlaku. Potom som vymontoval ten MAP - snímač tlaku v saní. A na ňom bolo toho sajrajtu maximálne Centimetrová vrstva Očistil som to, poskladal, motor beží na voľnobeh kľudne, pri testovacej jazde cca 10km a aj do kopca s plynom na podlahe ani raz necuklo. Zajtra idem na 50km testovaciu jazdu, hneď potom zreferujem.
Ak bol problém ten zanesený MAP senzor, tak pri najbližšej príležitosti celé sanie rozhádžem, vyčistím a ten EGR snáď aj zaslepím
Ono to turbo žere olej a riadne, tak tomu EGR by som až tak krivdiť nemal
Tak zajtra
Ak bol problém ten zanesený MAP senzor, tak pri najbližšej príležitosti celé sanie rozhádžem, vyčistím a ten EGR snáď aj zaslepím
Ono to turbo žere olej a riadne, tak tomu EGR by som až tak krivdiť nemal
Tak zajtra
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: EGR ventil
Tak ráno sa motor po naštartovaní trochu klepal, ale po minúte šiel dobre. Počas 50km ani raz netrhol.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: EGR ventil
Takže po troch dňoch a cca 300 km žiadny problém s trhaním motorom.
Vyzerá to tak, že najbližšie k identifikácii závady bol kolega Alzafir, takže zanesený snímač tlaku v saní - MAP senzor.
Pri meraní pružného zrýchlenia na 4. prevodovom stupni z 80 na 120km/hod som docielil čas 9,7 sekundy. Pred vyčistením EGR som sa pod 12 sekúnd nedostal. Čisté sanie má zmysel
Díky všetkým.
Vyzerá to tak, že najbližšie k identifikácii závady bol kolega Alzafir, takže zanesený snímač tlaku v saní - MAP senzor.
Pri meraní pružného zrýchlenia na 4. prevodovom stupni z 80 na 120km/hod som docielil čas 9,7 sekundy. Pred vyčistením EGR som sa pod 12 sekúnd nedostal. Čisté sanie má zmysel
Díky všetkým.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: EGR ventil
markus píše:zdravím potřeboval bych radu mám astru g 2di 60kw mám následujcí problém při nastartování se rozsvítí kontrolka motoru a při zvíšení otáček na 1500-2000 kontrolka zhasne tose děje při studeném motoru i zahřátém dík za odpověd
Zdar tak jsem si koupil diagnostiku a projel opla hlásí mi to tyto chyby p0400-(3),p1635-(a),p1220-(a). Ta první vím že je egr ale ty dvě další z těch moc moudrý nejsem dík za radu
Opel Astra G 2.0 Di Géčko je Géčko
Re: EGR ventil
P1635 je chyba v okruhu žhavení ( žhavící jednotka- relé, ale spíš žhavící svíčka)
A tady máš seznam kódů
P1220, series throttle control system malfunction....z toho moc chytrý nejsem, ale zadej tu chybu P1220 do hledat a možná to vypadá na pokles tlaku v sání a to už smysl dává
A tady máš seznam kódů
P1220, series throttle control system malfunction....z toho moc chytrý nejsem, ale zadej tu chybu P1220 do hledat a možná to vypadá na pokles tlaku v sání a to už smysl dává
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
Alzafir píše:P1635 je chyba v okruhu žhavení ( žhavící jednotka- relé, ale spíš žhavící svíčka)
A tady máš seznam kódů
P1220, series throttle control system malfunction....z toho moc chytrý nejsem, ale zadej tu chybu P1220 do hledat a možná to vypadá na pokles tlaku v sání a to už smysl dává
dík a pokles tlaku sání to způsobuje co to čidlo map?
Opel Astra G 2.0 Di Géčko je Géčko
Re: EGR ventil
Ne , MAP to zjistí , on měří tlak v sání. Zkus ho vyčistit. U těch nafťáků je to pořád dokola, musí být těsné podtlaky, funkční solenoidy , EGR...Když bude EGR pouštět, tlak klesne a MAP to nahlásí. Zatím ale s P1220 nemám zkušenost.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor