Úbytek vody

Odpovědět
Uživatelský avatar
prma
Příspěvky: 415
Registrován: 19 lis 2010, 05:51

Úbytek vody

Příspěvek od prma » 13 zář 2011, 15:06

Zdravím všechny techniky
Tak mi moje Astra začala upíjet vodu z chladiče :shock: ,cca 1l/100km.Ven nic neteče,alespoň to tak vypadá,vše suché.Druhotný projev této skutečnosti je ten,že auto nejede plynule po nastartování.Chytne,ale divně se klepe.Stačí přidat plyn a chod je v normálu.To si vysvětluju-možná mylně,vodou ve spalovacím prostoru,která se po čase vypaří.
A teď se ptám,máte někdo podobnou zkušenost.Je to prasklé těsnění pod hlavou nebo hlava?Jasně,že to nejde určit na dálku,spíš mám na mysli pravděpodobnost.
Pokud by to byla hlava,napadá mě jestli není lepší koupit celý motor.Jaká je cena opravy hlavy,jaká je cena celého motoru(samozřejmě staršího).
A šla by místo 1,4 :x dát 1,6 8) ?
Přivítám jakékoli info. Předem všem díky
Astra 1,4 16V

Reklama
 

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Úbytek vody

Příspěvek od langdon2 » 13 zář 2011, 15:10

Zhod dolu hlavu, a zbadas...presne toto iste som mal aj ja.... a bolo v prdeli tesnenie....
Dneska by som opravu hraco zvladol aj sam... 8)
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

sabelt
Příspěvky: 755
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

Re: Úbytek vody

Příspěvek od sabelt » 13 zář 2011, 16:21

Pokud máš všude sucho, zkus si čichnout k vejfuku, kouř by měl bejt cejtit fridexem.

Ja mam teda Z20LET, ale prdla mi hlava ... taky mi to zralo vodu a vsude sucho.
Dalsí priznak byl takový, ze kdyz jsem mel nastartovano a stalo na volnobeh, tak se v potrubí nahromadil bílej kouř, a když si prošlap po chvíli plyn, tak vylít oblak kouře z vejfuku a smrdelo to jak fridex ...

Tak byly dvě možnosti, bud těsnění pod hlavou a nebo hlava ...
Těsnění se na Z20LET dává kovové, takže to hralo tak z 10% na tesnění ...
Byla to samozřejmě hlava.

na tvem autě by to mělo být pouze těsnění pod hlavou, jednou za čas se to stane, zaleží jak s tím kdo zachází :-)

Finančně:

Těsnění pod hlavu cca 1000kč, po sundaní hlavy a odpojení par věcí jsem ponakupovla další těsněníčka a nějaké další pičíčovinky takže materiálově dejme tomu za 2000,- plus práce, kterou jsem měl u kamaráda za pár korun ... takze bych to suma sumárum odhadl na 3000,- sevšim :-) i s dolitim samozřejmě nové spešl chladíácí směsi...

Nakonec jsem chtěl sehnat uplně novou hlavu přímo v OPELu... 57 000,- neosazená, prostě holá hlava ....říkám: Díky naschle :-D

Přijel jsem k nám na vrakaáč, maj tam uplně vše :-) pán povidá: Nějakou tu mám, je zavařená, s papírem o tlakové zkoušce, jen ji musim vyštrachat, nevim jaká je cenovka ... orientačně sem měl počítat něco mezi 10 - 20 tisíc ...říkám díky, naschle...

Nevěřil jsem že je dobře opravená, no prostě sem s pomocí kamaráda servisáka sehnal dobreho svářeče, ten to posvářel, vybrousil sedla ventilu, vyčistil ventily, nahodil nove těsnění na ventilech, nove tesnení na sání a svody... udělal mi hlavu přednostně (díky známosti) oprava trvala cca týden ... pán předběhl asi 30 hlav které měl na opravu a vzal rovnou moji... tkaze jinak bych cekal dluoho prej :-D

no takže zase suma sumárum zavaření, tlaková zkouška a zase nějaké pičíčovinky nové .. a oprava hlavy 7000,- cca

V tvém případě, jak jsem již psal, to bude s 90% pravděpodobností tesnění pod hlavou, jelikož máš atmosferu a u tech hlavy nepraskaj :-)

Máš klasický, bežný motor, takže díly budou levnější :-)

Hodně štěstí s opravou :-)
Z20LET Coupe in Schwarz... One of my dream comes true...

Uživatelský avatar
prma
Příspěvky: 415
Registrován: 19 lis 2010, 05:51

Re: Úbytek vody

Příspěvek od prma » 05 říj 2011, 20:17

Tak mám nový těsnění pod hlavou a zatím(50km) se zdá,že dobrý :) :)
Astra 1,4 16V

Odpovědět