askat píše:Ja to zaslepit nechtela.Pleshoun píše:EGR nestoji nic...YANEK píše: filtry mám new a kolik stojí egr
http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm
U gecka to mozna malinko jinak vypada ale princip je stejnej...
a proč?
askat píše:Ja to zaslepit nechtela.Pleshoun píše:EGR nestoji nic...YANEK píše: filtry mám new a kolik stojí egr
http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm
U gecka to mozna malinko jinak vypada ale princip je stejnej...
ERG pracuje jen a pouze pri ustalenem chodu motoru... tzn. pokud se ti to neprojevuje mimo obec tak to na nej nesvadej...Vavroch píše:No take cekam na ten ERG ventil, ale chci ho nejdriv ozkouset z jiny astry, at to nekoupim zbytecne. Ted jezdim teda se zaslepenym ventilem a pohoda. Akorat se mi zda, ze mi Astra nejako moc zere, dalky jsou celkem v poho cca 7l/100km, ale mesto je bida ... minulej mesic jsem jezdil cca za 8,5l/100km a ted se mi zda, ze jezdim tak za 9,5l/100km. Napadlo mi, ze trebas spatne meri plovak benzin v nadrzi ... zda se mi, ze ukazuje palivomer dosti skokove (anolagovej, nemam pocitac). JE mozny, ze by auticko papalo o litr vic diky zaslepenymu ERG ventilu ? Je fakt, ze jsem cetl, ze pracuje max. 10% casu chodu motoru, coz by zhruba mohl bejt necelej litrik. Palivovej filtr mam novej a pristi mesic budu delat ten ERG, rozvodak, a menit olejovej a vzduchovej filtr. Nejaky tipy ci poznatky ? Rady ? Diky.
Pleshoun píše:ERG pracuje jen a pouze pri ustalenem chodu motoru... tzn. pokud se ti to neprojevuje mimo obec tak to na nej nesvadej...Vavroch píše:No take cekam na ten ERG ventil, ale chci ho nejdriv ozkouset z jiny astry, at to nekoupim zbytecne. Ted jezdim teda se zaslepenym ventilem a pohoda. Akorat se mi zda, ze mi Astra nejako moc zere, dalky jsou celkem v poho cca 7l/100km, ale mesto je bida ... minulej mesic jsem jezdil cca za 8,5l/100km a ted se mi zda, ze jezdim tak za 9,5l/100km. Napadlo mi, ze trebas spatne meri plovak benzin v nadrzi ... zda se mi, ze ukazuje palivomer dosti skokove (anolagovej, nemam pocitac). JE mozny, ze by auticko papalo o litr vic diky zaslepenymu ERG ventilu ? Je fakt, ze jsem cetl, ze pracuje max. 10% casu chodu motoru, coz by zhruba mohl bejt necelej litrik. Palivovej filtr mam novej a pristi mesic budu delat ten ERG, rozvodak, a menit olejovej a vzduchovej filtr. Nejaky tipy ci poznatky ? Rady ? Diky.
Princip je totiz v tom, ze kdyz nepotrebujes zbytecne moc vykonu (coz pri jizde po rovine stalou rychlosti 80 opravdu nepotrebujes) otevre se a laduje do smesi vyfukove splodiny... cca 10%... tzn... smes ma mene kysliku (vyssi teplota horeni a mensi vybusnost) coz ma za nasledek pokles vykonu... v jinem rezimu se ERG ventil neotevre...
Videl jsem par ERG vyndanych z auta a ten bordel co vam rve zpatky do motoru bych vam nepral videt...
Jo netěsnosti u vzduchu jsou svinský... najít závadu nebývá zrovna jednoduché... kamarádovi měnili na fordu snad všechno než si všimli hadice... ;-/Vavroch píše:Tak s tou spotrebou to vypada trosku jinak, vcera vecer jsem zjistil, ze jsem mel prasklou vzduchovou hadicku k zapalovaci liste ... vymenil jsem ji a motor se uklidnil a podle me i bude daleko min zrat.
slysis to zigi. vyzkousej to a pak se uvidi. ja nemam to moznost. prece jenom mate v rodine dve astrySchumak píše:Tak pro vsechny co maji problem se skubanim...pokud mate vsechny hadicky v poradku, tak je to urcite zapalovaci lista s civkami, mel jsem stejny problem,bylo to u mechaniku,delali mi nove ventily, tesneni pod hlavou atd... mel jsem spatne tlaky na jednom valci,tak mysleli ze to bylo tim, jenze nebylo,(ale aspon to mam ted v poradku),bylo to na diagnostice a nic neobjevili,tak prej by to mohlo byt tou listou, tak jsem ji koupil, a uz je vsechno tak jak ma byt... konecne!!! takze si usetrete penize za ERG ventili atd... je to lista. mejte se
jaká součastka má co dočinění s teplem...Rob píše: Při vyšších venkovních teplotách ?
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |