Díky Aleš, presne to som potreboval.
To tesnenie je možné použiť znovu, alebo je nutné meniť?
Ináč, keď som vyberal teleso EGR, tak pod ním som žiadne tesnenie nenašiel
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
To má tesniť iba kov na kov, alebo to už niekto predomnou odstránil?
Takže Tvoja teória je, že klapky sú stále otvorené, a len pri plnej záťaži sa tie štyri privrú?
A akým spôsobom dôjde k ohnutiu/poškodeniu klapky? To sa niekde v tom usadenom karbóne zasekne a pri otáčaní tej spoločnej osky sa ohne?
Ten generátor podtlaku (vývevu) je tiež potrebné vyčistiť?
Ja som bol tiež prekvapený, koľko sajrajtu je "vtiahnutého" do telesa snímača tlaku MAP. Ako keby ten sajrajt bol magnetický a snímač MAP tiež. Ten lievik snímača MAP bol úplne plný toho svinstva. Jak ten snímač MAP vôbec funguje? Na spodku tohto lievika je viditeľný len nejaký maličký lesklý objekt o priemere snáď len 2mm. Neviem, či je to nejaký otvor do útrob snímača, bál som sa do toho šprtať
Mňa na DTI zaujalo to, že to má len jednu vačku a sacie ventily (samozrejme aj výfukové) vo valci umiestnené za sebou kolmo na vačku. Takže vzduch sa k tomu vzdialenejšiemu saciemu ventilu dostane neskôr. Tu teda neplatí tvrdenie Ypera, že sacie kanály sú rovnako dlhé. Podľa mňa nie sú.