Opel astra 1.4 16 V

Odpovědět
janky
Příspěvky: 4
Registrován: 22 srp 2011, 15:59

Opel astra 1.4 16 V

Příspěvek od janky » 22 srp 2011, 16:01

Zdarvim, potřebuju se na něco zeptat
koupil jsem astřičku, ze začátku vše v pohodě, později začli kolísat otáčky a občas mi to i chcíplo, někdy to i po chcípnutí nešlo nastartovat. Stává se to , když podřazuji a dojíždim např. ke křižovatce.
Nechal jsem to na diagnostiku, hlásilo to mraky chyb,nechal jsem vyměnit egr ventil ( který by to prý mohl dělat ) a ono nic...dělá to pořád...hlásilo to nějakou chybu 0107 nebo 1070 ...bohužel už si to nepamatuju přesně kolega tady odtud mi poradil,že bych mohl mít zakeklenou škrtící klapku,ale ještě jsem ji nenechal vyčistit....a ještě např. při 2000 otáčkách mi začne auto cukat, když mam nohu minimálně na plynu. a ještě něco, mezi tak 1000 - 2000 se ohlašujou od motoru divné zvuky,jako by něco o sebe chvíli třelo a pak už je to dobré...dočetl jsem se že se různé zvuky ohlašují z motoru tim že jsou špatné sylenbloky...je to možné ??budu rád za každé informaci popř. pomoc Díky

Reklama
 

Uživatelský avatar
kubeSRi
Příspěvky: 2029
Registrován: 03 dub 2011, 17:52
Bydliště: Zlinsko

Re: Opel astra 1.4 16 V

Příspěvek od kubeSRi » 22 srp 2011, 16:39

váha vzduchu,svíčky to by mohlo byt to cukani,mě se stalo že se motor nechladil a když sem vyřadil a dojížděl k semaforu tak to zdechlo a musel sem několik minut čekat,nešlo to startovat...ojete auto co bys chtek bude delat problemy 16v ..koupis za 70tisic a zachvilku mas 30tisic na opravach...to uz radsi astru h :lol:
astra G 5dv: xenony,opc front,16''corsa D... momentálně bílá+černá střecha a ruzne upravy...

Uživatelský avatar
hant
Příspěvky: 3538
Registrován: 27 srp 2010, 22:20
Bydliště: Plzeň

Re: Opel astra 1.4 16 V

Příspěvek od hant » 22 srp 2011, 16:55

no tak jestli jsi byl na diagnostice tak základ je vědět chyby který i to vyházelo. A ty pak následně odstranit. Nejde asi všechno zabalit do balíčku EGR a doufat. Tak si myslím že na diag. skončíš znovu. Klapku vyčistit se poravdu vyplatí. Já to dělám pravidelně každej rok. Asi uchylka. A cukání v nízkých otáčkch zleží na tom jakej máš zařazenej rychlostní stupeň. Jestli jedeš pomalu a máš nízké otáčky a jedeš na trojku tak po akceleraci je cuknutí normální protože 16ti ventil potřebuje trochu točit. Tohle je o tom si to ošahat a poznat to. to se vychytá 8)
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1


https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira

Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní

janky
Příspěvky: 4
Registrován: 22 srp 2011, 15:59

Re: Opel astra 1.4 16 V

Příspěvek od janky » 24 srp 2011, 15:02

ahoj...tak jsem byl na té diagnostice...zaprvé mám motor Z14XE...program mi hlásil že mám Z16XE...tak nevim jestli je tam jiná řídící jednotka...jestli že jo je to problém ? a newvíte kolik stojí ta pravá nebo za kolik se dá sehnat ?
ted k těm chybám...1. P0170 Fuel trim system rich - not present ... - přeložil jsem to na netu jako... - palivového systému, bohatá výbava - není k dispozici
2. P0300 Multiple cylinder misfire - není k dispozici
3. P0303 Cylinder 3 misfire detected - not present - válec 3 selhání zapalování zjištění - není k dispozici

prosím o jakoukoliv radu či informaci o těchto chybách, abych věděl co s tim...
kontrolka mi pořád svítí i po výměně egr ventilu a vyčištění škrtící klapka...mam 2 lambda sondy a ta druhá při volnoběhu skoro neběží, při jízdě běhá normálně....má to takhle být či by to mohla dělat ta lambda sonda....? ...nebo třeba nějaká ta chyba ?
Díky všem za jakoukoliv radu popř. informaci

roman1405
Příspěvky: 1
Registrován: 25 srp 2011, 13:08

Re: Opel astra 1.4 16 V

Příspěvek od roman1405 » 25 srp 2011, 13:14

kubesmaurer píše:váha vzduchu,svíčky to by mohlo byt to cukani,mě se stalo že se motor nechladil a když sem vyřadil a dojížděl k semaforu tak to zdechlo a musel sem několik minut čekat,nešlo to startovat...ojete auto co bys chtek bude delat problemy 16v ..koupis za 70tisic a zachvilku mas 30tisic na opravach...to uz radsi astru h :lol:
Keca Gcko je spolehlive a Hackove motory nemaji samonastaveni vetilu atd.

Uživatelský avatar
palix
Příspěvky: 750
Registrován: 02 črc 2007, 11:43
Bydliště: Prešov SR

Re: Opel astra 1.4 16 V

Příspěvek od palix » 25 srp 2011, 13:25

Keby bola pravda a mal by si takto domiešaný motor, tak to si kúpil nejaký mix. Trebalo by to prípadne dať čo najrýchlejšie do poriadku. Budeme dúfať, že oprava nebude zložitá ;). Držím palce...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: Opel astra 1.4 16 V

Příspěvek od Arwy » 27 srp 2011, 14:18

janky píše:ahoj...tak jsem byl na té diagnostice...zaprvé mám motor Z14XE...program mi hlásil že mám Z16XE...tak nevim jestli je tam jiná řídící jednotka...jestli že jo je to problém ? a newvíte kolik stojí ta pravá nebo za kolik se dá sehnat ?
ted k těm chybám...1. P0170 Fuel trim system rich - not present ... - přeložil jsem to na netu jako... - palivového systému, bohatá výbava - není k dispozici
2. P0300 Multiple cylinder misfire - není k dispozici
3. P0303 Cylinder 3 misfire detected - not present - válec 3 selhání zapalování zjištění - není k dispozici

prosím o jakoukoliv radu či informaci o těchto chybách, abych věděl co s tim...
kontrolka mi pořád svítí i po výměně egr ventilu a vyčištění škrtící klapka...mam 2 lambda sondy a ta druhá při volnoběhu skoro neběží, při jízdě běhá normálně....má to takhle být či by to mohla dělat ta lambda sonda....? ...nebo třeba nějaká ta chyba ?
Díky všem za jakoukoliv radu popř. informaci
Daj VIN číslo a zistíme aký motor by si mal mať v aute. Podľa toho si daj do RJ naprogramovať správny softvér a až potom rieš ďalšie problémy s autom.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

janky
Příspěvky: 4
Registrován: 22 srp 2011, 15:59

Re: Opel astra 1.4 16 V

Příspěvek od janky » 29 srp 2011, 16:49

zdravim,taky tu byla řeč o lambda sondách že by mohli dělat to s těma otáčkama...nechal jsem je přeměřit...při jízdě obě běhají normálně..jakmile mam neutrál,tak ta za katalyzátorem skoro vůbec neběhá..je to normální nebo je vadná ? díky za rady

Odpovědět