EGR ventil
Re: EGR ventil
Ahoj, tak jen abych nějak uzavřel můj problém, tak tady je výsledek:
Postupně se trhala jedna hadička na podtlaku - proto se "nouzák" objevoval častěji a častěji - to je již vyřešeno, i když jen provizorně - oblepeno takovou dobrou izolepou. Mimochodem, nechají se někde tyto hadičky koupit? Nějak jsem nikde nic nenašel. Od té doby najeto 1200km a zatím klid
Druhý problém s EGR také vyřešen - za těch 1200km to spadlo do nouzáku jen jednou a to kvůli EGR - bylo to při popojíždění v zácpě, chyba P0400. EGR vyměněn. Ten nový funguje opravdu jinak.
A objevil se mi další problém - začal jsem při jízdě cítit uvnitř auta naftu. Pak se začala i objevovat pod autem loužička nafty - no problém byl na napojení čerpadlo-trubka ke vstřiku - normálně při nastartování z ní kapala nafta, při přidání plynu dokonce tekla. Utažená byla dost, musel jsem jí povolit a utáhnout znovu. Žádné těsnění jsem tam nenašel, předpoládám že to vzájemně těsní jen svým tvarem. Tak snad také vyřešeno.
Tak doufám že mám "vybráno" a autíčko už bude jen sloužit k rodinné pohodě
Všem díky za pomoc a cenné rady.
Postupně se trhala jedna hadička na podtlaku - proto se "nouzák" objevoval častěji a častěji - to je již vyřešeno, i když jen provizorně - oblepeno takovou dobrou izolepou. Mimochodem, nechají se někde tyto hadičky koupit? Nějak jsem nikde nic nenašel. Od té doby najeto 1200km a zatím klid
Druhý problém s EGR také vyřešen - za těch 1200km to spadlo do nouzáku jen jednou a to kvůli EGR - bylo to při popojíždění v zácpě, chyba P0400. EGR vyměněn. Ten nový funguje opravdu jinak.
A objevil se mi další problém - začal jsem při jízdě cítit uvnitř auta naftu. Pak se začala i objevovat pod autem loužička nafty - no problém byl na napojení čerpadlo-trubka ke vstřiku - normálně při nastartování z ní kapala nafta, při přidání plynu dokonce tekla. Utažená byla dost, musel jsem jí povolit a utáhnout znovu. Žádné těsnění jsem tam nenašel, předpoládám že to vzájemně těsní jen svým tvarem. Tak snad také vyřešeno.
Tak doufám že mám "vybráno" a autíčko už bude jen sloužit k rodinné pohodě
Všem díky za pomoc a cenné rady.
Zafira 2,2DTi, 2002, Y22DTR
- Reklama
Re: EGR ventil
kazdy ta tu posle na diagnotiku bez cisla chyby nema zmysel radit
ale najskor nieco s ovladanim turba alebo egr alebo vyrivych klapiek
edit: moja reakcia je na uzivatela "markus"
ale najskor nieco s ovladanim turba alebo egr alebo vyrivych klapiek
edit: moja reakcia je na uzivatela "markus"
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
Re: EGR ventil
Tak to gratuluju
Však ony ty dieslmotory jsou v podstatě strašně jednoduché
Trubka do vstřiku skutečně nemá žádné těsnění. Podtlakovou hadičku provizorně můžeš opravit i smršťovací bužírkou. Jinak to objednej v Oplu.
To markus: zippi má pravdu, chce to diagnostiku, ale typuju EGR. Typuju!
Však ony ty dieslmotory jsou v podstatě strašně jednoduché
Trubka do vstřiku skutečně nemá žádné těsnění. Podtlakovou hadičku provizorně můžeš opravit i smršťovací bužírkou. Jinak to objednej v Oplu.
To markus: zippi má pravdu, chce to diagnostiku, ale typuju EGR. Typuju!
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Toto z 99% způsobuje nízká účinnost vakuumpumpy.Pomůže pouze výměna za zcela funkční.Před výměnou taky zkontrolovat těsnost posilovače brzd.markus píše:zdravím potřeboval bych radu mám astru g 2di 60kw mám následujcí problém při nastartování se rozsvítí kontrolka motoru a při zvíšení otáček na 1500-2000 kontrolka zhasne tose děje při studeném motoru i zahřátém dík za odpověd
Re: EGR ventil
Kluci já mam podobný problém padá mi to do nouzáku a když chcípnu auto a znovu nastartuji tak zase jede normálně ale žádná kontrolka se mi nerozsvítí nemáte s tímto problémam nějakou zkušenost dík za radu
Zafira 2,2 Dti OPC r.v. 2003 spotřeba průměr 6,2 l/100 km
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
Re: EGR ventil
Zkušenosti máme a ty je určitě získáš taky a hlavně tady
Stačí jen pročíst tohle vlákno anebo je tu spousta dalších, co umí udělat rozsvěcování kontrolky na nafťáku. Když napíšeš třeba i čísla chyb z diagnostiky..., tak zas budeš blíž k vyřešení problému
Stačí jen pročíst tohle vlákno anebo je tu spousta dalších, co umí udělat rozsvěcování kontrolky na nafťáku. Když napíšeš třeba i čísla chyb z diagnostiky..., tak zas budeš blíž k vyřešení problému
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
no jo ale mě se právě kontrolka nerozsvěcuje to je ten fór
Zafira 2,2 Dti OPC r.v. 2003 spotřeba průměr 6,2 l/100 km
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
Re: EGR ventil
no moment, ako vies ze mas auto v nudzaku?? a nesvieti ti ziadna kontrolka (teda aspon jedna z tych dvoch)
a nemeas ziadne chyby v ECU ktore sa tam ukladaju?
vsak to sa neda
a nemeas ziadne chyby v ECU ktore sa tam ukladaju?
vsak to sa neda
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
Re: EGR ventil
Hm, asi se budu muset naučit číst
O té kontrolce jsi psal, že nesvítí. To je divné. Když otočíš klíčkem, svítí i žlutá kontrolka auta s klíčem?
Jinak jak píše zippi, jak bys poznal nouzák bez kontrolky?
O té kontrolce jsi psal, že nesvítí. To je divné. Když otočíš klíčkem, svítí i žlutá kontrolka auta s klíčem?
Jinak jak píše zippi, jak bys poznal nouzák bez kontrolky?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
no takhle na diagnostice to ukázalo chybu obecnou zaplatil sem 2kila a úspěch žádnej a nouzák to asi bude páč to přestane jet jako když tě někdo chytí za prdel a tak divně to chrochtá tak jako tvrdě jako když cvajají ventyly tak nevim co s tim je když chcípnu a nastartuju znova vše v pohodě a za nějaký čas to udělá znovu
Zafira 2,2 Dti OPC r.v. 2003 spotřeba průměr 6,2 l/100 km
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
abs ,esp,tempomat,klimatronik,vše v elektrice,2 šíbry,celá v kůži
Re: EGR ventil
To abych se neopakoval. A "obecná chyba" , no to taky moc nepomůžeAlzafir píše: Když otočíš klíčkem, svítí i žlutá kontrolka auta s klíčem?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: EGR ventil
tak to si potom vyhodil zbytocne 2kila
nejake chyby tam musia byt... cize PXXXX kde X su 4 cisla
nabuduce odporucam nejakeho clena fora, ten ti diag urobi zadara
ako je tu napisane - nudzovy rezim je kontolka motora s klucom, ta druha je na emisie (svieti v pripade vadneho EGR napr.)
nejake chyby tam musia byt... cize PXXXX kde X su 4 cisla
nabuduce odporucam nejakeho clena fora, ten ti diag urobi zadara
ako je tu napisane - nudzovy rezim je kontolka motora s klucom, ta druha je na emisie (svieti v pripade vadneho EGR napr.)
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk
Re: EGR ventil
Já vím že toto je sekce nafty, ale toto jsou přesně příznaky co popisuju u svýho benzínu a problémům s EGRem, a taky píšu jak tuto chybu s ventilem najít, či vyloučit. Nevím jestli to jde tak relativně lehce i u DieslůMartin.S píše:... páč to přestane jet jako když tě někdo chytí za prdel ...
Mobil : 602318645
Re: EGR ventil
Zjistěte si, jestli vaše auta mají lapač pevných částic. Případně jiné podobné zařízení ve výfuku. Nejspíš se špatně vyplachuje spalovací prostor od spalin. Skoro jistý bych si byl, pokud se chyba střídá na jednotlivých válcích a nedá se pořádně určit. Pokud je chyba stále na jednom válci hledejte poruchu u vstřiku. Dobré je občas dát do paliva přísadu na dekarbonizaci spalovacího prostoru a vstřiků. Spousta lidí to odsuzuje jako mrhání peněz, mně to ale pomáhá udržet motor ve vinikající kondici už 50.000 kilometrů. Nepotřebuji žádné koncesované servisy, stružení vodítek a podobné odporné aktivity na mém motoru. Všechno jenom moje hlavička, ručičky a nemám problém.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Koubič-kolik jsi viděl Zafir A 2,2Dti s DPF ?Já ještě žádnou .Kolega má nejspíš problem s podtlakovým systemem nebo EGR nebo měřičem hmotnosti vzduchu,proto se z něj kluci snaží vydolovat chybový kod ve tvaru P xxxx.
Jestliže se mu tam objevuje P 0400,tak pak je to na měření skutečných hodnot.
Jestliže se mu tam objevuje P 0400,tak pak je to na měření skutečných hodnot.