Příspěvek
od Majesty » 13 črc 2011, 10:33
A jsme zase u toho... Měl jsem Astru s tímhle motorem čtyři roky a že bych měl problém se spolehlivostí a podobně, to si nepamatuju. Naprosto bez problémů a co se týká spotřeby, tak za 6 litrů jako nafťák to jezdit nebude, ale že by to byl žrout se říct nedá. Když to srovnám se Scénikem, kde byla 1.6 a jezdil dálky za 7 a po městě běžně za 8 - 8,5, tak není o čem mluvit. S automatem jsem se pohyboval mimo město na 8,2 a po městě o litr výš, takže rozdíl nic moc, ale to svezení proti tomu francouzskýmu šmejdu. A spolehlivost? Pokud člověk koupí střep po majiteli, co se nestaral a sám se potom nestará taky, nemůže se nikdo divit, že se auto sere. Je totiž úplně jedno, jaký má člověk motor. I ten nejspolehlivější a nejlepší motor na světě se bez údržby bude srát a budou s ním problémy. Navíc si takové auto koupí kdejaký tuner a pochybným způsobem se snaží o navýšení výkonu, většinou podle rad "odborníků" a podle toho, co kde slyšel to zbastlí někde v garáži, případně navštíví nějakou specializovanou firmu, kde provedou odborný zásah za pár kaček, ale jsou to přeci "odborníci", tak to musí být. Potom se to auto sere, jsou s tím problémy a každý se diví a říká, že tohle má motor na hovno. Takové "upravené" auto pak samozřejmě hned prodává, protože do toho nebude sypat prachy a tak trochu se zapomene při prodeji zmínit o úpravách a další majitel je z toho taky nešťastný a opět tvrdí, že to je na nic. Případně, pokud má papír od té výborné firmy, tak se s tím ohání, výkon 50 koní nahoru, spotřeba o litr dolu, prostě super. Že to je udělané na hovno a díky tomu se to sere už neříká a nový majitel opět musí konstatovat, že je to motor na nic. Prostě tohle fakt nechápu. Podle mě je to velmi dobrý motor se slušnou spotřebou, s ohledem na výkon a kdybych měl kupovat znovu, tak jedině zase s tímhle motorem.