Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Odpovědět
Marat131
Příspěvky: 70
Registrován: 22 úno 2009, 16:02

Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od Marat131 » 07 črc 2011, 10:29

Minuly tyzden mi na mojej astre 2.0 DI 60 KW odislo uz tretie turbo za 2 roky...vie mi niekto poradit kde by mohla byt chyba? mazanie na turbo je v poriadku tak neviem v com je problem....za rady vopred dakujem

Reklama
 

Uživatelský avatar
Troodon
Příspěvky: 626
Registrován: 07 srp 2007, 10:06
Bydliště: Nitra, SR

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od Troodon » 07 črc 2011, 11:24

selenoid je v poriadku? nechavas dochladit turbo po jazde? netocis ho nezahriaty? Necipoval niekto jednotku?
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima

Uživatelský avatar
maccek
Příspěvky: 276
Registrován: 06 bře 2011, 13:12
Bydliště:

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od maccek » 07 črc 2011, 17:52

Chlapi..jen otázečka..jak poznám že s turbem něco je..?

Ne že bych to chtěl přivolávat..ale když ti odešlo třetí tak už vis jak se to projevuje.. :)

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od Mike.S » 07 črc 2011, 18:00

motor netáhne, turbo nepíská, ...
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Majesty
Příspěvky: 2642
Registrován: 03 zář 2008, 09:15
Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
Kontaktovat uživatele:

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od Majesty » 07 črc 2011, 18:05

Většinou to tudy bere olej, takže to dost kouří, ale hlavně jak píše Mike, netáhne to...
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
Obrázek Obrázek O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/

Uživatelský avatar
maccek
Příspěvky: 276
Registrován: 06 bře 2011, 13:12
Bydliště:

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od maccek » 07 črc 2011, 19:07

8) dík..doufám že to řešit nebudu muset.. A nové jen tak pro inf. stojí ..? Asi hodne co?

Majesty
Příspěvky: 2642
Registrován: 03 zář 2008, 09:15
Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
Kontaktovat uživatele:

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od Majesty » 07 črc 2011, 19:19

Repasovaná turba se pohybují někde od 12000,- výš, obecně. Já ho dával na Fiata a tam stál repas 14000,-.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
Obrázek Obrázek O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/

Uživatelský avatar
maccek
Příspěvky: 276
Registrován: 06 bře 2011, 13:12
Bydliště:

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od maccek » 07 črc 2011, 20:12

:shock: husty..diky za info..

Uživatelský avatar
Marťas-Pupík
Příspěvky: 310
Registrován: 09 čer 2010, 13:32
Bydliště: severní Morava , na jih od Ostravy :-)

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od Marťas-Pupík » 07 črc 2011, 20:55

K tematu bych mel otazku.Pri cca jakych otackach se turbo zapina??? Je to cca 2000-2200 ot.?Nevim,jestli jsem zvykly na silnejsi vuz,ale kopec,ktery s druhym autem vyjedu klido na ctyrku (motor benzin 1,8-vykon 92 Kw) musim s astrici vyjizdet na dvojku.Je mozny takovy rozdil???
Opel Astra G 1,7 DI 16 V 125 000 Km Hatchback, r.v. 2001
POMÁHAT A CHRÁNIT nebo BUZEROVAT A MLÁTIT???

Uživatelský avatar
p.somik
Příspěvky: 992
Registrován: 15 dub 2010, 20:50
Bydliště: Moravskoslezský
Kontaktovat uživatele:

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od p.somik » 07 črc 2011, 22:45

To je hodně divné, diesel by měl do kopce táhnout dobře. zkus se podívat na krouťák a porovnej a uvidíš
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)

Uživatelský avatar
dusan992
Příspěvky: 262
Registrován: 23 bře 2009, 22:30
Bydliště: Turňa-Košice okolie SK

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od dusan992 » 07 črc 2011, 23:47

Troodon píše:... nechavas dochladit turbo po jazde? netocis ho nezahriaty? ....
na mojom combe 1,7dti toto nikto nikdy nerobil a bol aj často točeny motor nezahriaty (nebol čas čakať "pol dňa na zahriatie") a ma poctivych 377000 Km a šlape zatial dobre.
ale netvrdim že to nieje príčina kazenia turba :?:
1,4 16v - x14xe - 90k - edition2000 zelená http://astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=19128

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE

Příspěvek od Alzafir » 08 črc 2011, 08:50

Marťas-Pupík píše:K tematu bych mel otazku.Pri cca jakych otackach se turbo zapina??? Je to cca 2000-2200 ot.?Nevim,jestli jsem zvykly na silnejsi vuz,ale kopec,ktery s druhym autem vyjedu klido na ctyrku (motor benzin 1,8-vykon 92 Kw) musim s astrici vyjizdet na dvojku.Je mozny takovy rozdil???
Turba s proměnnou geometrií lopatek zabírají už od 1500-1600 otáček. Nevýhodou je , že veškeré spaliny jdou přes turbo permanentně, takže jsou víc tepelně namáhaná.
Turba regulovaná wastgatem zabírají kolem 2000 otáček. Obtoková klapka přepouští výfukové plyny do výfuku přímo, čímž nedochází k takové tepelné zátěži. Tato turba údajně vydrží víc.

Ten rozdíl, co uvádíš, rozhodně normální není.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět