hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500Jirka D.. píše:
Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zigi píše:No nevim zda tvuj 8mi ventil zabira v 3500 a dal,takhle pracuji 16ti ventilove motorymanli2 píše:hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500Jirka D.. píše:
Tak jediná rada zní AG vytáčet a řadit ve 3,5tis otáčkách jinak se ventil za**re
rad az te to shodi omezovacmanli2 píše:hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500
rikam ze v 6500 nebo tak nak. presne te to nereknu. mozna i v 6600.Zigi píše:RIkas ze nas motor ma omezovac pri 6200Ot,no ja to nikdy nezkousel...Princ William píše:rad az te to shodi omezovacmanli2 píše:hahaha... při 3.5k otáček teprve nabírá dech... řadit v 5500nekdy se tomu na jednotku nevyhnu (teda pokud jde vo nakej cas nebo zavod).
no a v max V to toci neco pres 6000 rekl bzch ze skoro 6200
Tady http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm je navod, jak ho zaslepit, tudiz i rozebrat. S cistenim ti ale nepomuzu.Princ William píše:vite nekdo jak se rozebira AGR ci cisti
a to mi bude jako k cemu kdyz novej bude zaslepenejVojta píše:kup novej a zaslep ho
ted te nechapu. ja ho zaslepil na privodu pred ventilem tak nevim k cemu mi byl funkcni. ale mozna si ho zaslepil na vyvodu. sorry ze se ptam jako debil ale porad nechpu proc musi bejt funkcniOťas píše:musí bejt připojenej a funkční. pak to můžeš zaslepit.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |